חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יצירה

הזמנת הרצאות וסדנאות יצירה: המסע מהרעיון עד למימוש, תהליכים יצירתיים שמעצימים כל ארגון ועסק.

החדשנות והיצירתיות הן מטבע המטבע, יכולת היצירה היא לא רק תכונה נחשקת אלא גם חיונית להצלחה והתפתחות של כל ארגון, חברה או עסק. יצירתיות אינה מוגבלת לאמנים או מעצבים בלבד; היא נדרשת בכל תחום ומקצוע, מהנדסה ועד שיווק, מתכנון אסטרטגי ועד להוראה. הרצאות וסדנאות בנושא יצירה מציעות לכם לחקור ולפתח את יכולת היצירתיות שבכם, ללמוד איך להוציא רעיונות מהראש אל המציאות, ולהבין את הדרכים בהן יצירתיות יכולה לשפר כל פן של הארגון או העסק שלכם.

הרצאות בולטות בנושא יצירה:

דניאל סלומון

ההרצאה: "המוזיקה שבתוכנו"

דניאל סלומון, מוסיקאי, כותב, מלחין ומפיק ותיק ומוערך, זוכה פרס אקו"ם שמאחוריו עשייה רבת-פעלים ופנים. בהרצאתו המוזיקאלית והייחודית משתף דניאל את הקהל במסע היצירה שלו לאורך השנים,מנגן, שר וחושף סיפורים מהדרך – דרך מרגשת ומלאת השראה. בנוסף, משתף דניאל בשיטה מיוחדת שפיתח על מנת לאפשר לכולנו להפוך לכותבים ואף למלחינים וייתן לכל אחד ואחת בקהל לפתוח את הדלת למילים ולמנגינות שבתוך ליבם כדי לכתוב יחד שיר בדרך מיוחדת. 

ארז רובינשטיין

ההרצאה: "AI: LIFE CHANGING FUN"

הרצאת חובה סוחפת מתובלת בהומור על עולם הבינה המלאכותית. עם למעלה מ-22 שנות ניסיון בפרסום כאיש קריאייטיב בכיר וכמייסד של משרד פרסום מצליח, חתום ארז רובינשטיין על מאות קמפיינים ועשרות פרסים בארץ ובחו״ל. בשנה האחרונה רובינשטיין חוקר ומשתעשע ברצינות עם מחוללי בינה מלאכותית, ובזכות היכולת שלו לשלב יצירתיות עם הטכנולוגיה החדשה, הפך במהרה למרצה מבוקש בתחום, עם רקורד הרצאות וסדנאות לעשרות רבות של חברות מובילות , מנהלים, אדריכלים, אנשי שיווק ועוד…

רואי בן ענת

ההרצאה: "איך בניתי מטוס (כמעט) לבד"

רואי בן ענת בהרצאה מרתקת על מסע שהתחיל מקשיים בילדות ובהמשך קשיים בחיי הבוגרים, על ההחלטה להוציא רישיון טיס והגשמת החלום שלו – להיות טיס אווירובטי ולבנות את המטוס האווירובטי הראשון בישראל שנבנה מתוכניות.

עידו גרינברג MISMAS@

ההרצאה: "המילה הטובה"

עידו גרינברג, או כפי שרבים מכם מכירים אותו – mismas אשר התפרסם בזכות מיזם פורץ הדרך שלו #משפטאחדביום – מבין את כוחן של מילים לחזק, לייצר אמפתיה, לנחם, להצחיק, לחבר ולהניע. זהו סיפור מצחיק, אישי ומרגש על חלום שהתגשם, בעבור מי שלא ידע בכלל שזהו החלום שלו ועל איך הפך את ה"מגרעה" שלו לכח. בהרצאתו, מספר עידו על הגשמה, על התנהלות מול ביקורות של אחרים, על צמיחה ממשברים, על בניית עסק בעשר אצבעות, על עצמאות ובייחוד על כוחן של מילים להשפיע, לסייע, לשנות מציאות.

אלברט אסקולה

ההרצאה: "מהפכת ה AI באדריכלות"

מהפכת ה AI באדריכלות, או כפי שאלברט אסקולה מכנה אותה: Architectural Intelligence איך הבינה המלאכותית משנה את מקצוע האדריכלות, האם בעתיד באמת לא נצטרך אדריכלים יותר? או שמדובר ביד ימין אידיאלית? אלו פיתוחים חדשים משנים את הענף ואיך הם ישנו את הנוף והסביבה שבה אנו חיים וגם את האופן שבו אנחנו מתנהגים. אלברט, מהחלוצים בתחומו בחר לראות ב AI הזדמנות, להתמקצע בה, ללמוד אותה, להטמיע אותה בכל שלבי העבודה שלו ולהפוך בינה מלאכותית לבינה אדריכלית. ההרצאה מיועדת לשני קהלים – אדריכלים ומעצבים שמעוניינים ללמוד איך לשלב את הAI בעבודתם ולשפר אותה וגם לכל מי שרוצה לדעת איך יראו הבתים שנגור בהם בשנים הקרובות בעקבות מהפכת הAI באדריכלות.  אלברט מתאים את ההרצאה שלו לקהל בפניו הוא מרצה, מובטח שכל מי שפחד מ AI יתאהב מיד.

דרור שאול

ההרצאה: "מבצע סבתא- הסיפור האמיתי!"

אירוע / מופע / הרצאה / סטנד אפ משעשע ומרגש מאד. מסלול חייו המקצועי של דרור שאול, כותב, במאי ויוצר סרט הקאלט ״מבצע סבתא״ (המבוסס על הסיפור האמיתי והלא יאמן של הלוויתה של סבתו) ו״אדמה משוגעת״, סרטו הדרמטי שזכה בפרס אופיר ובשלל פסטיבלים בינלאומיים. דרור שלא התקבל לבית ספר לקולנוע והחל את דרכו בתעשיית הקולנוע בזכות רשיון נהיגה על משאית – עבד בסרט הראשון כמנקה השירותים בטריילר של הכוכבת סאלי פילד, וכמה שנים מאוחר יותר זכה בפרס הגדול בפסטיבל הקולנוע הנחשב ביותר בעולם- סאנדאנס. בדרכו היחודית סוחף דרור את הקהל בשלל סיפורים מצחיקים ומרובי השראה שמתנקזים בסיום למסר שלא משנה לאיזו טרגדיה נולדת – ״אני ריאליסט ולכן אני מאמין בניסים״ הוא משפט בו טמונה תובנה המייצרת מציאות.

אושרת אורן

ההרצאה: "לנסח את המראה שלך"

שירותי סטיילינג נכנסו לכל תחום בעולם העסקי. חברות רבות מבינות שהמראה של המנהלים והעובדים שלהם הוא כרטיס הביקור של החברה ולכן בוחרות להעשיר את עובדיהן בהרצאות סטיילינג על מנת לפתח מודעות לעניין ההשפעה של המראה החיצוני בחיים העסקיים, שיפור התקשורת הבלתי מילולית והרצון לאפשר לעובדים לשדר את המסר הנכון ביותר עבורם בתפקידם הנוכחי. אתם מוזמנים להעניק לצוות העובדים הרצאה מעצימה, מקורית ומעוררת מחשבה – כזו שתיתן לכם כמעסיקים ולהם כמועסקים זוית ראיה שונה ומעניינת על חשיבות דיוק המראה החיצוני שלנו. נלמד איך מספרים סיפור דרך המראה החיצוני? איך בכלל נדע 'לצבוע' הסיפור שלנו? ואיך הגדרת סגנון אישי נכונה יכולה לעזור לנו עם זה?

יאיא ורן כהן אהרונוב

ההרצאה: "להביא את השינוי"

במפגש מרגש וייחודי המשלב הרצאה, ביצוע שירים מוכרים לייב וקטעי וידאו, מגוללים האחים כהן אהרונוב את דרכם העצמאית, דרך השונה זה מזה אך בעלת ערכים משותפים ומאפשרים. המפגש מגולל את הסיפורים המרתקים והסוחפים של האחים הכוללים הצלחות (ילדי בית העץ, ספרים רבי מכר, הדג נחש ועשייה חינוכית מחוללת שינוי בארץ ובעולם)  לצד כשלונות (מה לא קרה, או על מה היו צריכים לוותר) ואת הדרך אליהן כשיחד הם מחפשים "להביא את השינוי" לכל אחד ואחת מאיתנו. האחים חושפים את מאחורי הקלעים של הדרך שעברו ושהביאו אותם להישגים והצלחות מוכחות.

עמוס נחום

ההרצאה: "תמונת חיי"

עמוס נחום, צלם טבע ישראלי-אמריקאי, מגדולי צלמי החי התת-מימי בעולם. בהרצאה ״תמונת חיי״, עמוס נותן לנו הצצה אינטימית ומרהיבה לעבודת חייו. הוא מנפץ מיתוסים הקשורים לחיות שהתקשורת הרגילה אותנו לפחד מהן וחולק עם הצופה את אהבתו הגדולה לטבע.

 

כל ההרצאות בנושא יצירה

מהפכת ה AI באדריכלות

AI: LIFE CHANGING FUN

איך בניתי מטוס (כמעט) לבד

תמונת חיי

המוזיקה שבתוכנו

יאוש יאסור אותך , תקווה תשחרר אותך

לנסח את המראה שלך מחדש

להביא את השינוי

בין הגדר לים

9 דברים שמותג אישי גרוע ממש טוב בהם.

אחד למליון

גיבורות | גיבורים

האוצר האבוד – אף אחד לא יתן לכם מפה, תציירו אותה בעצמכם

"מי צריך חולצה בכלל"

דרך הפאזל – שביל הזהב לפתרונות יצירתיים

חיים שלמים פריים אחד

11 טעויות נפוצות שאנשים (אחרים) עושים בכתיבת הרצאות.

7.10 אדם מול מצלמה

אדם מול מצלמה

מה למדתי מאנטנות על מיתוג אישי?

מתי כבר תהיי כמו כולם? אף פעם!

מבצע סבתא – הסיפור האמיתי!

שיחה עם אבי קושניר

רגעים קריטיים – אסון הכרמל

כל הסדנאות בנושא יצירה

סדנת חשיבה יצירתית

לביים את הבינה – סדנת AI VIDEO

סדנת AI למנהלים

איך לצלם בסמארטפון כמו צלם על INDOOR

סדנת קומיקס לילדים

איך לצלם בסמארטפון כמו צלם על OUTDOOR

המוזיקה שבתוכנו

לקלוע ולאפות חלות עם ה CHALLAHPRINCE

לייב סקצ'

קיר טיימליין – ציור נקודות ציון בחיי החברה בלייב

"איך עושים פודקאסט" – מפגש אחד

"איך עושים פודקאסט" – ששה מפגשים

סדנת כתיבה לאנשים שלא כותבים

התאטרון והמשחק לעסקים

מה הסיפור עם סטוריטלינג?

קריקטורות בארועי חברה – על קאפה

קריקטורות בארועי חברה – ספלים

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן