חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סדנת חשיבה יצירתית

90 דקות | עד 30 איש | ציוד נדרש: מקרן, מסך, הגברה ( הסדנה מלווה במצגת עם קטעי וידיאו)

שתפו

כולנו נולדנו יצירתיים, כן כן, גם את וגם אתה, כולנו יודעים שכל הילדים יצירתיים ולפחות על פי התמונות, כולנו היינו פעם ילדים -­ אז… כולנו נולדנו יצירתיים.
 כן אבל…: אז למה עוד לא עשיתי את המיליון מאיזה רעיון יצירתי?
ולמה לא קופצים לי כל הזמן רעיונות יצירתיים בעבודה?

האמת הפשוטה: רובנו חושבים שרק מי שיוצר, מפסל, מצייר או מנגן הוא אדם יצירתי. התרגלנו לעבוד על אוטומט, להישאר במסגרת וללכת על בטוח.
למה צריך חשיבה יצירתית? חשיבה יצירתית מוציאה מאיתנו פתרונות חדשים ומקוריים. היא מערערת את ההרגלים, הדפוסים והקיבעונות שלנו ומציעה רעיונות ודרכי חשיבה ופעולה מגוונים.
אז תכל'ס, מה יוצא לי מזה? מיד עם תחילת הסדנה נתנסה בתרגילי וכלי חשיבה יצירתית מגוונים. נהנה מתיבות בריחה יצירתיות בטירוף, נבדוק הלכה למעשה פתרונות יישומיים לאתגרי הארגון ולאתגרים אישיים באמצעות חשיבה פתוחה ויצירתית. נצא עם ארגז כלי חשיבה יצירתית שנוכל להשתמש בהם כבר מחר בבוקר (בעצם למה לחכות למחר…?).

יש שאלות? ברור שכן, כי הארגון שלכם שונה מכל ארגון אחר, ואתם מתלבטים למי זה מתאים, והאם אפשר להכניס בעלי תפקידים שונים, ומה גודל הקבוצה, וכמה זמן, ולאילו תוצאות לצפות…
ואוו, יש לכם שאלות ממש טובות 🙂
דברו איתנו, אנחנו כאן כדי לחשוב ביחד אתכם איך להתאים את הסדנה בצורה הטובה והיצירתית ביותר לצרכים שלכם.

רן ואייל

קצת על: אייל ורן

אייל ברנר הוא מרצה מומחה בחשיבה יצירתית ותקשורת מקרבת. ממקימי חברת פסיפס ומחבר הספרים "מר מחר" ו"חמוטל ואלישע עולים לכיתה א". בוגר תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בשילוב טכנולוגיה בהוראה. מאמין גדול בלמידה מכישלונות וחובב מושבע של ספרים מכל סוג, משחקים בטלפון ושניצל עם צ'יפס של אימא.

רן שמשוני הוא מרצה מומחה בחשיבה יצירתית ופיתוח מוטיבציה. ממקימי חברת פסיפס ומחבר הספר "סודות הלמידה". בוגר תואר ראשון בהנדסה, בפסיכולוגיה ותואר שני בחינוך נגר חובב (כל האצבעות אצלו עדיין…), וחובב צפייה בספורט מכל סוג שהוא ובעיקר כדורסל וקרלינג.

"את פסיפס הקמנו כדי לעזור לך למצוא דרכים יצירתיות, מגוונות ורבות יותר ליצירת השינוי הנדרש להתמודדות עם אתגרי הארגון או אתגרים אישיים, ואת האומץ והכלים המעשיים לקום מהכורסא (או הכיסא המסתובב) ותכל'ס ליזום ולעשות.
אנחנו ממש מומחים (ב-מ' הידיעה…) בהעברת סדנאות חווייתיות, הפעלות משמעותיות, ופסטיבל של כלים ומשחקים כיפיים ומצחיקים.
יצירתיות לשם שינוי זה אנחנו!"

 

שתפו

מה אומרים על אייל ורן

אייל ורן במדיה

לפרטים והזמנת הסדנה סדנת חשיבה יצירתית

טווח מחיר: בין 5,000 - 8,000

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן