חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תקשורת ארגונית

הזמנת הרצאות וסדנאות מעוררות השראה בתקשורת ארגונית: מפתח להצלחה ושיתוף פעולה.

תקשורת ארגונית אפקטיבית היא לא רק יתרון, אלא חובה. היכולת להעביר מסרים בצורה ברורה, לפתח שיח פתוח ולבנות קשרים אמיצים בין חברי הצוות והנהלה, מהווה את הבסיס לכל הצלחה ארגונית. הרצאותינו בתחום התקשורת הארגונית מציעות כלים מעשיים, תאוריות מתקדמות ומחקרים מהשורה הראשונה, המאפשרים לכם לשפר את תרבות התקשורת בארגון, לזהות אתגרים ולפתור בעיות תקשורתיות נפוצות.

הרצאות בולטות בנושא תקשורת ארגונית:

ברק בכר

ההרצאה: "אסיפות אליפות – ניצחונות * משברים * מנהיגות"

ברק בכר, כמאמן מכבי חיפה זכה בשלוש אליפויות ברצף בעונות 2020-2022 וכמאמן הפועל באר שבע זכה בשלוש אליפויות ברצף בעונות 2016-2018. הרצאתו "אסיפות אליפות -ניצחונות * משברים * מנהיגות" לוקחת אותנו למסע מרתק במהלכו הצליח ברק להפוך קבוצה של אינדיוודואלים לצוות מנצח.

ליאור כלפון

ההרצאה: "הסודות המצחיקים של שפת הגוף"

ליאור כלפון, קומיקאי, יזם ואומן בינלאומי זוכה פרסים שיצר הפקות בינלאומיות מהמצליחות ביותר בעולם (התיאטרון השחור, הווקה פיפל) מביא כיתת אמן המועברת כהרצאה חווייתית יוצאת דופן על הסודות המצחיקים והמדהימים מאחורי שפת הגוף שלנו דרכה אנחנו מעבירים באופן לא מודע 93% (!) מהמסרים שלנו, כך שאיך אנחנו אומרים משהו יותר חשוב ממה אנחנו אומרים.. כאמן מומחה בקומדיה פיזית שביצע וביים אינספור דמויות וחיקויים, מדגים ליאור בעזרת דמויות שונות בהרצאתו פרקים מרתקים על המשמעות הבלתי מילולית של חלקי הגוף השונים שלנו ועל "השפה המדוברת ביותר בעולם". כיתת האמן מועברת כהרצאה קומית אינטראקטיבית המשלבת משחקי תיאטרון פשוטים בשיתוף הקהל באולם.

בן סלע

ההרצאה: "פשוט לעוף על החיים"

בן סלע הוא שחקן טלוויזיה ומרצה מבוקש המגיש לכם 60 דק של בריחה מהמציאות רק כדי לחזור אליה חזקים יותר הרצאה קלילה, מצחיקה ומרתקת, מעולמות הפסיכולוגיה החיובית, שתגרום לכם להרגיש יחסית נורמליים בתקופה הלא-נורמלית שאנחנו נמצאים בה. זה לא פשוט לעוף על החיים, בטח לא בימים אלו, אבל עם הרבה רגישות והתאמה למצב, בן ירים לכם את האנרגיות, ייתן לכם כלים לשיפור מערכות יחסים ובעיקר יגרום לכם להבין שמתישהו, בעוד כמה זמן, יהיה פה טוב. פשוט כי אין אופציה אחרת.

איציק לוי

ההרצאה: "סטנדאפ – פתרון קונפליקטים"

איציק לוי, מנחה מאמן ופרפורמר, הבעלים של בית ״בינה בין אישית״ – קורסים וסדנאות. בהרצאתו הסוחפת נלמד איך בינה בינאישית מקדמת תוצאות ומפרקת קונפליקטים בתוך מציאות דיגיטלית ורוויה בינה מלאכותית

גיא לואל

ההרצאה: "דרך הפאזל"

זה נשמע כמו משחק חשיבה או חידה אבל ארגונים ועסקים מתמודדים מדי יום עם סיטואציות בעלות אופי זהה. עולם החידות מאפשר לנו להסתכל על בעיות בצורה מזוקקת: וממש כמו בעולם החידות, גם בעולם האמיתי תמיד יש פתרון יצירתי. לפעמים פשוט צריך להשתחרר מהקיבעון, לשנות כיוון חשיבה ואז הכדור נכנס לתוך קופסה מלאה, בקלות. בהרצאה חווייתית בשיתוף הקהל, דרך התמודדות עם פתרון חידות פאזל וחידות הגיון, ננתח את צורת החשיבה שלנו על מנת לייצר דרך יעילה ואפקטיבית יותר להתמודדויות הבאות. כלים לשחרור חסמים מחשבתיים באמצעות חשיפה חוויתית למשחקי חשיבה, חידות הגיון וקסמים. עקרונות לפתרון "בעיות" בעולם האמיתי, דרך התמודדות עם מורכבויות מעולם המשחקים. מפתחות לחשיבה יצירתית ופורה יותר דווקא בעזרת חיבוק המגבלה. הצצה מרתקת אל דמויות מפתח מרתקות מעולם החידות: סם לויד, מרטין גרדנר, סטיוארט קופין, גו פיט קיאם ועוד, ותרומתם לעולם החידות ומשחקי החשיבה.

עדו לביא

ההרצאה: "PHOTOTELLING"

עדו לביא, מבכירי הצלמים בארץ, פוטותראפיסט, פיתח סדנאות לעבודה בארגונים / מערכת ארגונית בה ניתן באמצעות צילום ובאופן חוייתי, יצירתי ושונה לגעת ולטפל באתגרים וחוזקות בארגון . העובדים הם הפרזנטורים הכי טובים של החברה – איך תהפכו את העובדים שלכם לפרזנטורים הכי טובים של החברה/ארגון ? ההרצאה מאפשרת תקשורת אחרת, שונה, ומועילה בעבודה ומאפשרת התמודדות עם האתגרים השונים בארגון באמצעות עבודה עם דימויים וצילום.

כל ההרצאות בנושא תקשורת ארגונית

איך כותבים סטנדאפ – ההרצאה

מה נשים צריכות באמת? (מיומנו של פמיניסט)

אסיפות אליפות – ניצחונות * משברים * מנהיגות

פשוט לעוף על החיים

דרך הפאזל – שביל הזהב לפתרונות יצירתיים

חיים שלמים פריים אחד

בינה בינאישית במכירות

שבע השאלות או לא להיות

הסודות המצחיקים של שפת הגוף

״ואנחנו שניים״ – סגנונות התקשורת בזוגיות שלנו

״סטנדאפ – פתרון קונפליקטים!״

כל הסדנאות בנושא תקשורת ארגונית

פודקאסט לייב על הבמה

הסדנה למנהלים – לחצי יום / יום

איך כותבים סטנדאפ – הסדנה

סדנת חשיבה יצירתית

סדנת אימפרוביזציה

הסודות המצחיקים של שפת הגוף -הסדנה

לביים את הבינה – סדנת AI VIDEO

סדנת AI למנהלים

איך לצלם בסמארטפון כמו צלם על INDOOR

סדנת קומיקס לילדים

סדנת ״בינה בינאישית״ למנהלים

מיני סדנה למנהלים

סדנת ״בינה בינאישית״ לפתרון קונפליקטים בארגון

מה הסיפור עם סטוריטלינג?

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן