חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מרצים כוכבים

הזמנת הרצאות וסדנאות במה לכוכבים: מפגשים מרתקים עם מרצים בכירים מכל תחום ותחום

הזדמנות ייחודית להתחבר, להשראות וללמוד מהחלוצים והמובילים בתחומם! הצטרפו אלינו לסדרת הרצאות בלעדיות עם מרצים כוכבים, שיחלוקו את סיפורם, תובנותיהם והצצה לעולמם המקצועי והאישי. מדובר בחוויה חד פעמית, המציעה גישה ישירה אל דמויות מובילות שהשפיעו וממשיכות להשפיע על החברה, התרבות והעסקים. אידיאלי לארגונים, חברות ומוסדות חינוך המעוניינים להעניק לעובדים, לקוחות או לתלמידים חוויה מעשירה, מעוררת השראה ומחברת. זו ההזדמנות שלכם להביא את העולם הרחב אל פתחכם, לחדד ידע ולהרחיב אופקים בכל נושא שנראה לכם בלתי אפשרי.

הרצאות בולטות של מרצים כוכבים:

אריק זאבי

זאבי הוא בעל תואר במשפטים מהמרכז הבינתחומי בהרצליה, נשוי לרוית + 3 . מפתח תכניות מצויינות לילדים ונוער, מאמן ג'ודו ומרצה מבוקש כבר למעלה מ20 שנה, פרש מג'ודו תחרותי בגיל 35.5, כאלוף אירופה בפעם הרביעית – הג'ודאי המבוגר ביותר שעשה זאת אי פעם.

זאבי התחרה במשקל עד 100 ק"ג, זוכה מדליית הארד מאולימפידת אתונה (2004) , 4 פעמים אלוף אירופה (2001,2003 ,2004 , 2012) וסגן אלוף עולם (2001) במשקל הפתוח. באמתחתו 9 מדליות בסך הכל מאליפויות אירופה שבהן לקח חלק. 

 

 

פסקל ברקוביץ

בהרצאתה המרגשת: "תגידו כן" מביאה פסקל ברקוביץ את סיפור התמודדותה הלא יאמן מאז הרגע שבו איבדה את שתי רגליה בתאונת רכבת קשה. בכל הרצאה היא סוחפת מחדש את קהל שומעיה ומהווה מופת של דבקות במטרה, אומץ, חתירה למצוינות ואופטימיות בלתי נלאית

ליאור כלפון

ליאור הוא אחד מהיוצרים הישראלים המצליחים ביותר בארץ ובעולם. הוא מוכר כמעט בכל בית בישראל כשחקן והקומיקאי מאחורי דמותו של "איצקו" מהסדרה האהובה "רמזור" וכבמאי ויוצר של אחד המופעים הישראלים המצליחים בעולם – "הווקה פיפל".  ליאור כיכב בתחילת דרכו ב"קומדי סטור" ובשיא הצלחתו בארץ טס לנסות את מזלו בהוליווד – שם הוענק לו גרין קארד על יכולות יוצאות דופן באומנות. אך קשיי הישרדות כלכליים בעיר הסרטים אילצו אותו לנסות תסריט חדש בעיר אחרת…

ברק בכר

מאמן מכבי חיפה , זכה עם הפועל באר שבע בשלוש אליפויות ברצף בעונות 2016-2018 ושתי אליפויות ברצף עם מכבי חיפה 2020-2021. הרצאתו "אסיפות אליפות – ניהול ניצחונות ומשברים" לוקחת אותנו למסע מרתק במהלכו הצליח ברק להפוך קבוצה של אינדיוודואלים לצוות מנצח.

יהודה ומאיה דביר

יהודה ומאיה דביר, אמנים בוגרי בצלאל ומאיירי קומיקס מהשורה הראשונה. יותר מתשעה מיליון אנשים ברחבי העולם, ביניהם גם אלמוני אחד בשם מארק צוקרברג, עוקבים באדיקות באינסטגרם אחרי חייהם. באותה כנות, ופתיחות שבה נותנים השניים בכל שבוע הצצה לחיי הזוגיות שלהם, יהודה ומאיה פותחים לקהל את הדלת ומכניסים אותו אל תוך שגרת היומיום של אומני קומיקס – מתהליך העבודה על האיור השבועי, דרך הדילמות הקטנות של שיתוף חייך האישיים עם העולם כולו ועד להפיכת התחביב לעסק ריווחי ולהצלחה בינלאומית דרך סיפורם האישי, בשילוב סודות וטיפים מקצועיים שאספו לאורך השנים.

מיכל צפיר

שחקנית, זמרת, מרצה ומאמנת לאורח חיים בריא. בשלוש מילים: אמנית החיים הבריאים. למה אמנית החיים הבריאים? כי לחיות בריא זאת אומנות ומיומנות. הרצאותיה: "10 דברות לשגרה משפחתית בריאה" ו"החיים שאתם רוצים" הן הרצאות פופולריות ומבוקשות.

עמוס נחום

עמוס נחום – צלם הטבע עטור פרסים – מאמין שהצילום הטוב ביותר הוא של החיה בטבע בסביבתה הטיבעית, מבלי להפר את אורח חייה ולמעשה להשתלב. בהרצאה ״תמונת חיי״, עמוס נותן לנו הצצה אינטימית ומרהיבה לעבודת חייו. הוא מנפץ מיתוסים הקשורים לחיות שהתקשורת הרגילה אותנו לפחד מהן וחולק עם הצופה את אהבתו הגדולה לטבע.

יובל שמלא

יובל שמלא נהג לטפס על כל מה שאפשר מאז שהוא זוכר את עצמו, והוא החל להתאמן בקיר טיפוס מקצועי עוד בגיל 12. כעבור כשנה בלבד הוא כבר התחרה באליפות אירופה, עלה לגמר וסיים במקום השמיני. כיום מטפס על קירות וצוקים בארץ ובעולם. בשנת 2016 הוכתר יובל בתואר סגן אלוף אירופה בטיפוס לנוער, וב-2017 עשה היסטוריה כשהפך לישראלי הראשון שעלה לגמר סבב אליפות העולם בטיפוס. חוץ מזה, בזירה המקומית, בשנים האחרונות יובל מחזיק בתואר אלוף הארץ לבוגרים בטיפוס.  יובל שומר על שגרת אימונים עמוסה של כ-12 אימונים בשבוע על מנת להגשים את חלומו: להשיג את הקריטריון לאולימפיאדת פריז 2024.

ניר דבורי

ניר דבורי הוא עיתונאי ישראלי, המשמש ככתב הצבאי של חברת החדשות ערוץ 12. דבורי נולד למשפחת חקלאים מקיבוץ אילון. עם גיוסו לצה"ל התנדב ליחידה 669 בחיל האוויר, עבר הכשרה כלוחם ולקח חלק בלחימה בדרום לבנון. בוגר בית הספר לעיתונאים "כותרת" בתל אביב. דבורי הצטרף לערוץ 2 בשנת 2002, כתחקירן של "אולפן שישי". בשנת 2005 עבר לתפקיד כתב צבאי בחברת החדשות של הערוץ. אחת מחשיפותיו זיכתה אותו בעמדת שמירה על שמו בבסיס הקריה, לאחר שחשף את מחדלי השמירה בבסיס. ב-2014, בתום מבצע צוק איתן, פרסם העיתון "גלובס" סקר שערך עבורו מכון TRI, בו נמצא דבורי כ"כתב שתפקודו נתפס כמוצלח ביותר" במהלך הדיווחים על המבצע.

כל ההרצאות בנושא מרצים כוכבים

לנצח בקרבות היום יום

איך כותבים סטנדאפ – ההרצאה

על חרדה והתמודדות

לחיות בגאווה

ליצור את החיים שאנחנו רוצים

מהפכת ה AI באדריכלות

מה נשים צריכות באמת? (מיומנו של פמיניסט)

אסיפות אליפות – ניצחונות * משברים * מנהיגות

מצויינות בספורט | בעסקים | בחיים

ואז הוא התחיל לדבר

תגידו כן!

רזבוזוב, יואל רזבוזוב 0091

על חרדה, התמודדות והחיים עצמם

תמונת חיי

המוזיקה שבתוכנו

טיפוס אחר

למצוא את ביצת הזהב שלך

המפלצות שמתחת למיטה : על חרדות, פחדים וחוסן נפשי

אם זו אהבה – על מריבות וזוגיות

הביקוש לאהבה לא נגמר אף פעם: על חיפוש אהבה, דייטינג וזוגיות

המסע מבושה לגאווה

להיות הגרסה הכי טובה שלי – זוגיות, הורות ויחסים בעבודה

העוצמות שבך

43 שניות

להביא את השינוי

בין הגדר לים

אחד למליון

גיבורות | גיבורים

מדבר מהשטח

מותר לך!

המסע של חיי

"מי צריך חולצה בכלל"

לכל הרוחות

דרך הפאזל – שביל הזהב לפתרונות יצירתיים

חיים שלמים פריים אחד

הפרשיות שמסעירות את הציבור

להסתכל לפשע בעיניים

7.10 אדם מול מצלמה

גמישות מחשבתית

מבצע סבתא – הסיפור האמיתי!

הסודות המצחיקים של שפת הגוף

שיחה עם אבי קושניר

מטראומה לגאולה

לבחור נכון בריאות במאה ה-21

"בחזרה מטואיצ'י"

עוד אחיזה אחת 

זוג מנצח (לפעמים) – הריאלטי של החיים בזוגיות

כל הסדנאות בנושא מרצים כוכבים

פודקאסט לייב על הבמה

איך כותבים סטנדאפ – הסדנה

הסודות המצחיקים של שפת הגוף -הסדנה

WWTB – להתאמן עם הטובים ביותר – יובל שמלא

המוזיקה שבתוכנו

אורח חיים בריא: איך חיים את זה?

WWTB – להתאמן עם הטובים ביותר – גיל מרנץ

WWTB – להתאמן עם הטובים ביותר – אלכס חזנוב

WWTB – להתאמן עם הטובים ביותר – ישי כלפון

מיני סדנה למנהלים

ברוח שלה

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן