חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

WWTB – להתאמן עם הטובים ביותר – גיל מרנץ

45 דקות | צריך: מגבת, בקבוק מים, בגדי ספורט נוחים| מעל 50 איש ציוד נדרש: הגברה, מיקרופון אלחוטי או מדונה

שתפו

נבחרת "WORK OUT WITH THE BEST" נולדה בעיצומו של משבר הקורונה כשכולנו היינו בסגר ולא יכולנו ללכת למכון הכושר או לצאת לרוץ וחיפשנו אלנטרנטיבה.
חיברנו אתכם אל  ספורטאי על  שעלו  מולכם לאימון אונליין בזום  או הגיעו אליכם ולהתאמן יחד עם כל מה שיש לכם במשרד.

 

למי זה מתאים?
האימון מתאים לכולם ולכל תרגיל יהיו מספר דרגות קושי. לא תאמינו מה אפשר לעשות עם כסא, כדור, מטאטא, או שישיית מים מינרליים (:

משך האימון:
האימונים נמשכים 45 דק

איך זה מתבצע:
אימון פרונטלי או שידור בזום מהבית משני מסכים  – אחד לצילום והשני לראות אתכם ולוודא שאתם ממלאים אחרי ההוראות (:

מה באימון:
כל אימון מתחיל בפתיח השראתי של המאמן על ענף הספורט בו הוא מתמחה וה"אני מאמין שלו".הסבר על האימון ומה הוא כולל, חימום קצר ויוצאים לדרך!

שאלות:
אפשר לשאול לכל אורך האימון  ובסוף האימון ישאר מספיק זמן לשאלות.

קצת על: גיל מרנץ

גיל מרנץ - סדנה- להתאמן עם הטובים ביותר - זירת המרצים מבית דברא

גיל התחיל לעסוק בספורט בבית הספר היסודי. הוא היה מסוג האנשים ההולכים לחוג במשך מספר חודשים ואז עוזבים ומחפשים את החוג הבא, האתגר הבא, משהו שירגש. עבר מטניס שולחן לאומנויות לחימה, לכדורסל, לכדורגל וכו'. שום דבר לא תפס. בסופו של דבר גיל החליט בתקופת התיכון שספורט לא מעניין אותו יותר והוא הפסיק לעסוק בו לחלוטין.

בצבא שובץ כלוחם בגדוד הסיור של חטיבת הנח"ל. במהלך האימונים שם גילה מחדש את האהבה שלו לספורט, ובפרט לאימוני הכח והאינטרוולים. בהמשך נפצע  והועבר לתפקיד מדריך בבית הספר להכשרות. גם לאחר שחזר  לתפקוד מלא, לא הייה כשיר לחזור לצוות ונשאר בתפקיד מדריך. כדי להפיק את המירב מזמנו  החליט להתחיל ללכת לחדר הכושר. לאט לאט התחיל להרגיש כמה זה עושה לו טוב. גיל איתגר את עצמו  במשקלים בתרגילי סקווט, דד ליפט, ולחיצת חזה. בו-בזמן הוא מאד אהב את האתגר שקיים בתרגילי שונים של מתח, שכיבות שמיכה ותרגילי משקל גוף שראה  ביוטיוב.  גיל הבין  שהוא רוצה ללמוד יותר על התחום.

לקראת סוף השירות החליט ללכת ללמוד בוינגייט. סיים קורס מאמנים אישיים ומדריכי חדר כושר שם והרגיש שאינו יודע מספיק. הרעב לידע עורר אותו ללמידה עצמית – אנטומיה וקינסיולוגיה. והוא הקדיש לכך זמן קבוע מידי יום. באותה תקופה עבר לאימונים המבוססים כמעט לחלוטין אך ורק על משקל גוף. התחיל לעבוד כמאמן בחדר כושר ולאחר מספר חודשים נחשף לשיטת עידו פורטל. במסגרת האימונים שם ראה אנשים עומדים על הידיים, עושים דברים סופר מעניינים עם הגוף שלהם בלבד, והבין  שזה מקום טוב בשבילו ללמוד ולהתפתח. שם הכיר את עולם הטבעות, עולם עמידות הידיים ובעיקר עולם התנועה. העיסוק בשיטה פתח לו את הראש וגרם לו להסתכל בצורה שונה על מבנה הגוף והתנועה שלנו.

אחרי כשנה וחצי תחת אימונים בשיטת עידו פורטל, התחיל גיל לחקור את עולם הכח והסטטיקה של משקל הגוף. גיל גילה סוג אימונים שנקרא קליסטניקס שבו משפרים את הגוף על ידי שימוש בגוף בלבד. בקליסטניקס היו הרבה דברים דומים לשיטת עידו פורטל אך גם מאוד שונים בצורת ההתקדמות, בהסברים התנועתיים ובסף היכולות.

בדיוק אז הגיעה לארץ התוכנית נינג'ה ישראל. גיל מאד אהב את התוכנית האמריקאית, וחשב לעצמו שמעולם לא השקיע את כל כולו להשגת מטרה מסוימת. "הנה משהו להשקיע בו" אמרתי לעצמי. והחליט לקחת את זה כפרויקט, בעיקר כדי לראות מה יקרה, האם הוא מסוגל להתמיד ולהשקיע במשהו, לתת את כל מה שיש לו, ואם כן – כמה גבוה הוא מסוגל להגיע. – הוא רצה לנצח (:

שתפו

מה אומרים על גיל מרנץ

גיל מרנץ במדיה

לפרטים והזמנת הסדנה WWTB – להתאמן עם הטובים ביותר – גיל מרנץ

טווח מחיר: בין 2,500 - 5,000, בין 5,000 - 8,000

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן