חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

להביא את השינוי

60 דקות | שני מיקרופונים , הגברה, מקרן ומסך

שתפו

במפגש מרגש וייחודי המשלב הרצאה, ביצוע שירים מוכרים לייב וקטעי וידאו, מגוללים האחים כהן אהרונוב את דרכם העצמאית, דרך השונה זה מזה אך בעלת ערכים משותפים ומאפשרים.

המפגש מגולל את הסיפורים המרתקים והסוחפים של האחים הכוללים הצלחות (ילדי בית העץ, ספרים רבי מכר, הדג נחש ועשייה חינוכית מחוללת שינוי בארץ ובעולם)  לצד כשלונות (מה לא קרה, או על מה היו צריכים לוותר) ואת הדרך אליהן כשיחד הם מחפשים "להביא את השינוי" לכל אחד ואחת מאיתנו.
האחים חושפים את מאחורי הקלעים של הדרך שעברו ושהביאו אותם להישגים והצלחות מוכחות.

קצת על: רן ויאיא כהן אהרונוב

רן ויאיא כהן אהרונוב - הרצאה - להביא את השינוי - זירת המרצים מבית דברא

יאיא כהן אהרונוב
מייסד וחבר בלהקת "הדג נחש"

מוזיקאי, ממקימי להקת “הדג נחש”, הוציא שלושה אלבומי סולו וזכה ארבע פעמים בפרס אקו”ם. יאיא משתף פעולה עם אומנים רבים, ובין השאר הלחין למוקי את שירו “ילד של אבא”, שזכה להצלחה גדולה מאוד ונבחר לשיר השנה!
יאיא עבד עם אמנים משמעותיים רבים בתרבות הישראלית, הלחין וכתב שירים למוקי, מוש בן ארי, יהודית רביץ, קרולינה, מירי מסיקה, מרינה מקסימיליאן, רביד פלוטניק, שי צברי, דנה ברגר ודן תורן
בנוסף יאיא הלחין ועיבד מוזיקלית את שירי ארבעת אלבומי “ילדי בית העץ”. בשנת 2019 הוענק ליאיא פרס אקו”ם ע”ש דניאל סמבורסקי לעידוד פרסום היצירה על הלחנים של ילדי בית העץ. בשנת 2020 זכה בפרס המוזיקה המקורית לסדרת ילדי בית העץ, בתחרות פרסי הטלוויזיה לילדים ולנוער של האקדמיה הישראלית.

רן כהן אהרונוב
סופר ילדים ואיש חינוך

סופר ילדים ואיש חינוך בעל השפעה רבה על מערכת החינוך בישראל, פרסם עשרה ספרי ילדים, ובהם חמשת ספרי הסדרה “ילדי בית העץ”, כתב את מילות השירים בחמשת אלבומי הפרויקט, חלקם לצד אחיו יאיא. רבים מספריו הגיעו לרשימות רבי המכר, שלושה מספריו עובדו להצגות וספרו ‘הנקה ופיט’, המגולל את סיפורה של אמו בזמן השואה, זכה בפרס הצגת השנה לילדים. רן הוא מומחה בינלאומי בחינוך לגיל הרך ומשמש יועץ למדינות שונות, בעיקר למדינות מתפתחות באפריקה ובאמריקה.
במרץ 2022 נסע רן במסגרת פעילות הארגון שהקים ובשיתוף עם IsraAID למולדובה לעזור לפליטים מאוקריאנה ובמטרה להקים מרחבים וגנים מוגנים לילדי הפליטים. בנוסף הקימו הארגונים ורן בראשם על הגבול עצמו נקודות עצירה עבור משפחות עם ילדים במטרה להתחמם מהדרך הקשה ולעזור כוחות להמשך הדרך.

שתפו

מה אומרים על רן ויאיא כהן אהרונוב

רן ויאיא כהן במדיה

לפרטים והזמנת ההרצאה: להביא את השינוי

טווח מחיר: בין 5,000 - 8,000

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן