חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צחוק והומור

הזמנת הרצאות וסדנאות בנושא צחוק והומור: חוויה מעשירה ומהנה המציעה תובנות וכלים לשילוב הומור בחיי היום יום, בעבודה ובקשרים אישיים.

קומיקאים / מרצים מובילים בתחום יחשפו את הסודות מאחורי הכוח הרפואי של הצחוק, כיצד לפתח חוש הומור ולהשתמש בו ככלי לשיפור התקשורת והיחסים. מתאים לכל מי שמעוניין להוסיף קלילות ושמחה לחייו, לפתח גישה חיובית יותר ולשפר את איכות החיים דרך הצחוק וההומור.

הרצאות בולטות בנושא צחוק והומור:

ליאור כלפון

ההרצאה: "הסודות המצחיקים של שפת הגוף"

ליאור כלפון, קומיקאי, יזם ואומן בינלאומי זוכה פרסים שיצר הפקות בינלאומיות מהמצליחות ביותר בעולם (התיאטרון השחור, הווקה פיפל) מביא כיתת אמן המועברת כהרצאה חווייתית יוצאת דופן על הסודות המצחיקים והמדהימים מאחורי שפת הגוף שלנו דרכה אנחנו מעבירים באופן לא מודע 93% (!) מהמסרים שלנו, כך שאיך אנחנו אומרים משהו יותר חשוב ממה אנחנו אומרים.. כאמן מומחה בקומדיה פיזית שביצע וביים אינספור דמויות וחיקויים, מדגים ליאור בעזרת דמויות שונות בהרצאתו פרקים מרתקים על המשמעות הבלתי מילולית של חלקי הגוף השונים שלנו ועל "השפה המדוברת ביותר בעולם". כיתת האמן מועברת כהרצאה קומית אינטראקטיבית המשלבת משחקי תיאטרון פשוטים בשיתוף הקהל באולם.

בן סלע

ההרצאה: "פשוט לעוף על החיים"

בן סלע הוא שחקן טלוויזיה ומרצה מבוקש המגיש לכם 60 דק של בריחה מהמציאות רק כדי לחזור אליה חזקים יותר הרצאה קלילה, מצחיקה ומרתקת, מעולמות הפסיכולוגיה החיובית, שתגרום לכם להרגיש יחסית נורמליים בתקופה הלא-נורמלית שאנחנו נמצאים בה. זה לא פשוט לעוף על החיים, בטח לא בימים אלו, אבל עם הרבה רגישות והתאמה למצב, בן ירים לכם את האנרגיות, ייתן לכם כלים לשיפור מערכות יחסים ובעיקר יגרום לכם להבין שמתישהו, בעוד כמה זמן, יהיה פה טוב. פשוט כי אין אופציה אחרת.

דרור שאול

ההרצאה: "מבצע סבתא – הסיפור האמיתי!"

״מבצע סבתא- הסיפור האמיתי!״ הוא אירוע / מופע / הרצאה / סטנד אפ משעשע ומרגש מאד. מסלול חייו המקצועי של דרור שאול, כותב, במאי ויוצר סרט הקאלט ״מבצע סבתא״ (המבוסס על הסיפור האמיתי והלא יאמן של הלוויתה של סבתו) ו״אדמה משוגעת״,סרטו הדרמטי שזכה בפרס אופיר ובשלל פסטיבלים בינלאומיים. דרור שלא התקבל לבית ספר לקולנוע והחל את דרכו בתעשיית הקולנוע בזכות רשיון נהיגה על משאית – עבד בסרט הראשון כמנקה השירותים בטריילר של הכוכבת סאלי פילד, וכמה שנים מאוחר יותר זכה בפרס הגדול בפסטיבל הקולנוע הנחשב ביותר בעולם- סאנדאנס. בדרכו היחודית סוחף דרור את הקהל בשלל סיפורים מצחיקים ומרובי השראה שמתנקזים בסיום למסר שלא משנה לאיזו טרגדיה נולדת – ״אני ריאליסט ולכן אני מאמין בניסים״ הוא משפט בו טמונה תובנה המייצרת מציאות.

כל ההרצאות בנושא צחוק והומור

איך כותבים סטנדאפ – ההרצאה

ואז הוא התחיל לדבר

לשבור את המטריקס – לחיות עם פוסט טראומה ולנצח

למצוא את ביצת הזהב שלך

פשוט לעוף על החיים

בתנועה מתמדת

אמן חושים | סטנדפיסט

שבע השאלות או לא להיות

מבצע סבתא – הסיפור האמיתי!

הסודות המצחיקים של שפת הגוף

שיחה עם אבי קושניר

כל הסדנאות בנושא צחוק והומור

איך כותבים סטנדאפ – הסדנה

סדנת חשיבה יצירתית

סדנת אימפרוביזציה

הסודות המצחיקים של שפת הגוף -הסדנה

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן