חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיפורי השראה

הזמנת הרצאות סיפורי השראה: דרכים להתגברות והצלחה מפי מובילים וחולמים.

בכל אחד מאיתנו טמונה היכולת לשנות, להשפיע ולהגשים חלומות, אך לעיתים נדרשת השראה כדי להפעיל את הכוח הזה. אנו מזמינים אתכם לסדרת הרצאות מרתקות ומעוררות השראה שבמרכזן סיפורי התמודדות, גבורה והצלחה של אנשים מכל רחבי העולם ומתחומים שונים. דרך סיפורים אלו, תקבלו הצצה למסעות אישיים של מנהיגים, חולמים וחדשנים, שהפכו את המכשולים לגשרים להצלחה. הפעילות היא הזדמנות מצוינת לעסקים, ארגונים ומוסדות חינוך להעניק לעובדים, לקוחות או תלמידים מנוע לשינוי חיובי ולהצלחה אישית ומקצועית. הצטרפו אלינו לחוויה המעצימה והמרהיבה הזו, והתחילו לכתוב את סיפור ההצלחה הבא.

הרצאות בולטות בנושא סיפורי השראה:

אריק זאבי

ההרצאה: "לנצח בקרבות היום יום"

ההרצאה משלבת בין סיפורים אישיים וניתוח מצבים שונים שאיתם אריק התמודד בעבר כספורטאי אולימפי תחרותי, אשר השתתף בארבע אולימפיאדות.
אחרי ההפסד בסידני 2000, שנבע משיפוט כושל (אותו שופט הושעה לשנתיים בעקבות הפסיקה שלו), נאלץ אריק לגייס את עצמו למסע של 4 שנים נוספות בשביל הזכות להתמודד שוב.

ב-2004 הוא עשה זאת וזכה במדליית ארד אולימפית.
"כולנו חווים כשלונות ורגעי משבר, השאלה היא איך אנחנו מגייסים את עצמנו לקראת ההתמודדות הבא?"

אלון דו-און

ההרצאה: "גלגל הצלה"

אלון דור-און מתגורר בבנימינה נשוי לנעה, ואבא ל-להב ו-פלא ו-יהל . אלון שחקן, מאמן וקפטן נבחרת ישראל בכדורסל כסאות גלגלים. האהבה של אלון לספורט החלה כבר בגיל 10 ולכדורסל במיוחד. בגיל 15 בעודו עוזר לאביו במשק החקלאי המשפחתי עקב תאונת דרכים נקטעה כף רגלו ואלון היה צריך לחשב מסלול מחדש. אשה יקרה אחת מהישוב לקחה אותו לצפות במשחק קבוצתי בכדורסל כסאות גלגלים והחזירה לאלון את התקווה לממש את אהבתו הגדולה לספורט תחרותי.

נסלי ברדה

ההרצאה: "גיבורות | גיבורים"

נסלי ברדה בהרצאה חדשה על הגיבורות והגיבורים שנולדו בשבעה באוקטובר. ביום הנורא ההוא מדינה שלמה הוכתה בהלם וטולטלה אך בשעות האפלות האלה נולדו גם סיפורי גבורה מדהימים כל כך שכמעט קשה לתפוס. נסלי תספר בהרצאה בין השאר  על סיפורי גבורה של נשים וגברים נערות ואף ילדים שברגע האמת גילו כוחות מעוררי השתאות, עשו את הבלתי אפשרי מול הרוע המתפרץ והצילו חיים. בהמשך לסדרה המצליחה ״גיבורים״ נסלי תביא בהרצאה את סיפוריהן המדהימים של הנערה גלי מכפר עזה. של רון המכ״ית מזיקים. של עדי מפקדת פלוגת ברדלס. נסלי תספר על גבורתם של האחים קלמנזון, של הגשש הבדואי פאווז ועוד רבות ורבים שמגדירים מחדש את המילה גבורה.
 

דורון נשר

ההרצאה: "ואז הוא התחיל לדבר"

דמיינו לעצמכם שאתם מתעוררים יום אחד ומבינים שהכוח הכי חזק שלכם נלקח מכם. זה מה שקרה לדורון נשר שאיבד באירוע מוחי את הכלי הכי חזק שלו, זה שעיצב את חייו האישיים והמקצועיים – הדיבור. אף אחד לא ידע לומר לו אם אי פעם הדיבור יחזור אליו, ואם כן באיזה אופן. וכך מתוך אי הידיעה, ומתוך השקט שנכפה עליו, הוא יצא למלחמה של חייו. המלחמה על המילים. המלחמה הזאת נמשכה שמונה שנים. שמונה שנים בהן עבר דרך בית חולים בלינסון, חצי שנה בבית לוינשטיין, ארבע שנים בשיקום ברעננה, והחוג לרכיבה של בית הלוחם. את הקרב הזה, הקשה, עזרה לו לתעד המרפאה שלו בעיסוק עדינה שריד, שכתבה את כל מה שהכתיב לה עד שיצא מסמך מטלטל, ספר שיצא לאור "המוח שלי ואני" ספר שזכה לאהדת הביקורות. ועכשיו הקרב מגיע לשיא חדש. דורון נשר עולה לבד על הבמה במונולוג קורע לב. מצחיק מאוד ועצוב עוד יותר, הוא לוקח אותנו למסע מהשקט המוחלט שהשתרר עליו, אל שש המילים הראשונות שאותן הוא הצליח לבטא. שישה סיפורים מדהימים, בין העולם הזה לעולם הבא. חוויה עוצרת נשימה, קורעת לב, מלאה בהומור ובתקווה.

הרצאה להרמת כוסית– פסקל ברקוביץ

בהרצאתה המרגשת: "תגידו כן" מביאה פסקל ברקוביץ את סיפור התמודדותה הלא יאמן מאז הרגע שבו איבדה את שתי רגליה בתאונת רכבת קשה. בכל הרצאה היא סוחפת מחדש את קהל שומעיה ומהווה מופת של דבקות במטרה, אומץ, חתירה למצוינות ואופטימיות בלתי נלאית

הרצאה להרמת כוסית – ליאור כלפון

ההרצאה: "למצוא את ביצת הזהב שלנו"

 לכולנו יש רעיונות, חלומות, כשרונות ומתנות שקיבלנו בחיינו. אבל מה אנחנו עושים איתם? בהרצאתו "למצוא את ביצת הזהב שלך", חולק ליאור עם הקהל סוד קטן ואישי. הוא מספר על כשלונותיו והצלחותיו ומשתף בסיפור חייו המופלא ובניסיונו בהגשמת חלומות גדולים וקטנים.

כלפון משמש כתרנגול פנימי הקורא לכולנו להתעורר ולצאת למסע למציאת ביצת הזהב ולהגשמת
יעודנו, חרף הקשיים והפחדים שהחיים מזמנים לנו.
"למצוא את ביצת הזהב שלך" היא מסע קומי, דרמטי ולא רגיל

יואל רזבוזוב

ההרצאה: "רזבוזוב, יואל רזבוזוב 0091"

יואל רוזבוזוב עלה ארצה כילד עם משפחתו מרוסיה ב 1991 המשפחה התגוררה במחסן זעיר בנתניה "החתולים היו מדלגים מעלינו בלילה, מחפשים כל פיסת מזון" הילד שלא דיבר עברית עדיין, מאוד רצה להשתלב בחברה הישראלית. כילד שהגיע מרוסיה, בברית המועצות לשעבר, לא שואלים אותך " אתה עושה ספורט?", שואלים אותך, " איזה ספורט אתה עושה?". " חוץ מהכדור שלא יכולתי לקנות לעצמי, ראיתי ילדים עם חליפות ג'ודו מסתובבים ברחוב כמו סמוראים קטנים ומאוד רציתי להיות סמוראי" יואל ביקש מהוריו לרשום אותו לחוג ג'ודו. בג'ודו הצליח להביא את יכולתיו הפיזיות לידי ביטוי וטיפס למקום הראשון על הפודיום כאלוף ישראל ובזירה הבינלאומית הוכתר פעמיים כסגן אלוף אירופה. בעקבות מפגש עם מרים פיירברג ראשת העיר בנתניה, הפך לחבר מועצה ובהמשך לחבר הכנסת לשעבר מטעם יש עתיד, כהונה כשר התיירות, יו"ר ועדת העלייה, הקליטה והתפוצות. בהרצאה המגוללת את סיפור חייו כעולה חדש בישראל המנסה להתאקלם, דרך הפוליטיקה ועד היציאה לעולם העסקים יואל משתף בהומור רב את התובנות שלו לקביעת יעדים והשגתם, התמודדות עם הקשיים הנלווים לדרך והחלטות הרות גורל שלקח בדרך.

ביטי דויטש

ההרצאה: "לנצח את מרתון החיים"

ביטי דויטש, היא אתלטית ישראלית אמריקאית המשתייכת למגזר החרדי. אלופת ישראל בריצת מרתון 2019- 2022. בהרצאתה המרתקת "לנצח את מרתון החיים" ביטי מכניסה אותנו לתוך עולמה המיוחד ומספרת לנו איך אפשר להיות חרדית, אמא לחמישה ילדים, אלופת ישראל במרתון ובעיקר איך להגשים כל חלום תוך כדי חיוך, אמונה, הודיה ושמחה ענקית בלב.

יהודה ומאיה דביר

ההרצאה: "חיים שלמים פריים אחד"

יהודה ומאיה דביר, אמנים בוגרי בצלאל ומאיירי קומיקס מהשורה הראשונה. יותר מתשעה מיליון אנשים ברחבי העולם, ביניהם גם אלמוני אחד בשם מארק צוקרברג, עוקבים באדיקות באינסטגרם אחרי חייהם. באותה כנות, ופתיחות שבה נותנים השניים בכל שבוע הצצה לחיי הזוגיות שלהם, יהודה ומאיה פותחים לקהל את הדלת ומכניסים אותו אל תוך שגרת היומיום של אומני קומיקס – מתהליך העבודה על האיור השבועי, דרך הדילמות הקטנות של שיתוף חייך האישיים עם העולם כולו ועד להפיכת התחביב לעסק ריווחי ולהצלחה בינלאומית דרך סיפורם האישי, בשילוב סודות וטיפים מקצועיים שאספו לאורך השנים,

כל ההרצאות בנושא סיפורי השראה

לנצח בקרבות היום יום

מה נשים צריכות באמת? (מיומנו של פמיניסט)

אסיפות אליפות – ניצחונות * משברים * מנהיגות

מצויינות בספורט | בעסקים | בחיים

ואז הוא התחיל לדבר

תגידו כן!

לרוץ רחוק כדי לחיות

איך בניתי מטוס (כמעט) לבד

רזבוזוב, יואל רזבוזוב 0091

תמונת חיי

טיפוס אחר

למצוא את ביצת הזהב שלך

לנצח את מרתון החיים

המסע מבושה לגאווה

יאוש יאסור אותך , תקווה תשחרר אותך

חלומות למרחקים ארוכים

כדור בקנה

להביא את השינוי

בין הגדר לים

אחד למליון

גיבורות | גיבורים

מדבר מהשטח

גלגל הצלה

החיים על רגל אחת – מיומנו של שיאן מרתון

האוצר האבוד – אף אחד לא יתן לכם מפה, תציירו אותה בעצמכם

"מי צריך חולצה בכלל"

חיים שלמים פריים אחד

7.10 אדם מול מצלמה

גמישות מחשבתית

שיחה עם אבי קושניר

מטראומה לגאולה

עוברת כל גבול

"בחזרה מטואיצ'י"

עוד אחיזה אחת 

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן