חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סטוריטלינג

הזמנת הרצאות וסדנאות סטוריטלינג: האמנות של סיפורים שמניעים אנשים ומעצבים מציאות

התוכן הוא המלך! סטוריטלינג – האמנות של סיפור טוב – הפך לכלי חזק ובלתי ניתן להתעלמות בתקשורת, שיווק והעברת מסרים. סדרת הרצאות וסדנאות על סטוריטלינג מציעה לכם ללמוד איך לשלב טכניקות סיפור מקצועיות ויצירתיות בעבודתכם, לגעת בלב ובנפש של הקהל שלכם ולהשפיע עליהם באופן משמעותי. הזדמנות זו אידיאלית לארגונים, חברות, עסקים ומוסדות חינוך שמעוניינים להעצים את המסרים שלהם, לחזק את המותג וליצור קשר עמוק יותר עם הקהל שלהם. הצטרפו אלינו והפכו כל סיפור לכלי שיווקי חזק, משכנע ובלתי נשכח.

הרצאות בולטות בנושא סטוריטלינג:

אריק זאבי

ההרצאה: "43 שניות"

ההרצאה משלבת בין סיפורים אישיים וניתוח מצבים שונים שאיתם אריק התמודד בעבר כספורטאי אולימפי תחרותי, אשר השתתף בארבע אולימפיאדות.
אחרי ההפסד בסידני 2000, שנבע משיפוט כושל (אותו שופט הושעה לשנתיים בעקבות הפסיקה שלו), נאלץ אריק לגייס את עצמו למסע של 4 שנים נוספות בשביל הזכות להתמודד שוב.

ב-2004 הוא עשה זאת וזכה במדליית ארד אולימפית.
"כולנו חווים כשלונות ורגעי משבר, השאלה היא איך אנחנו מגייסים את עצמנו לקראת ההתמודדות הבא?"

יהודה ומאיה דביר

ההרצאה: "חיים שלמים פריים אחד"

יהודה ומאיה דביר, אמנים בוגרי בצלאל ומאיירי קומיקס מהשורה הראשונה. יותר מתשעה מיליון אנשים ברחבי העולם, ביניהם גם אלמוני אחד בשם מארק צוקרברג, עוקבים באדיקות באינסטגרם אחרי חייהם. באותה כנות, ופתיחות שבה נותנים השניים בכל שבוע הצצה לחיי הזוגיות שלהם, יהודה ומאיה פותחים לקהל את הדלת ומכניסים אותו אל תוך שגרת היומיום של אומני קומיקס – מתהליך העבודה על האיור השבועי, דרך הדילמות הקטנות של שיתוף חייך האישיים עם העולם כולו ועד להפיכת התחביב לעסק ריווחי ולהצלחה בינלאומית דרך סיפורם האישי, בשילוב סודות וטיפים מקצועיים שאספו לאורך השנים.

ליאור כלפון

ההרצאה: "למצוא את ביצת הזהב שלך"

 לכולנו יש רעיונות, חלומות, כשרונות ומתנות שקיבלנו בחיינו. אבל מה אנחנו עושים איתם? בהרצאתו "למצוא את ביצת הזהב שלך", חולק ליאור עם הקהל סוד קטן ואישי. הוא מספר על כשלונותיו והצלחותיו ומשתף בסיפור חייו המופלא ובניסיונו בהגשמת חלומות גדולים וקטנים.

כלפון משמש כתרנגול פנימי הקורא לכולנו להתעורר ולצאת למסע למציאת ביצת הזהב ולהגשמת
יעודנו, חרף הקשיים והפחדים שהחיים מזמנים לנו.
"למצוא את ביצת הזהב שלך" היא מסע קומי, דרמטי ולא רגיל

איתי אנגל ועמוס נחום

ההרצאה: "על פחד ויצירה"

בתקופה זו, כשפחד הופך להיות מרכיב בלתי נפרד מחיינו – איתי אנגל ועמוס נחום, פנים מול פנים בשיחה על פחד ועל יצירה. איתי אנגל, חתן פרס סוקולוב לעיתונאות, מדווח מתחילת שנות ה-90 מהחזיתות של הסכסוכים האנושיים הקשים בעולם בבוסניה, סוריה, עיראק, עזה, אוקראינה ועוד. עמוס נחום – שזכה פעמיים בפרס צלם השנה של הבי. בי. סי. (בקטגוריית התנהגות בעלי חיים) והחתן הטרי של פרס NOGI 2023 לאומנות – מצלם טורפים גדולים כמו הדב הלבן, הליוויתן הקטלן, תנין היאור, האנקונדה והעמלץ הלבן – ממרחק אפס וללא הגנה ואיך כל זה קשור לטראומה שחווה בקרב בחווה הסינית במלחמת יום הכיפורים. מפגש מיוחד ומרתק בין שני אנשים, שמצליחים ליצור מתוך פחד וחוסר וודאות, ושנוגעים ביצירתם – כל אחד בדרכו המיוחדת, בלבבות של רבים.

רותי גאון

ההרצאה: "שמיכת הפרחים"

רותי גאון יזמת עסקית, סופרת, ופעילה למען ילדים עם צרכים מיוחדים.  עולמה של רותי התהפך עליה, כשבנה השלישי ארז נולד עם תסמונת נדירה שמתבטאת בנקודות שמכסות את כל גופו. לפני מספר שנים פוסט שכתבה הפך ויראלי, ואלפי גולשים עיטרו את פניהם בטוש כאות הזדהות עם "הילד עם הנקודות" בהרצאתה לוקחת רותי גאון את הקהל למסע מטלטל ומעצים, בו היא מדברת בכנות יוצאת דופן, איך הילד שכל כך סירבה לאהוב, לימד אותה לאהוב את עצמה, ולהתמסר לאי הוודאות.

גיא פלג

ההרצאה: "להסתכל לפשע בעיניים"

דמיינו שהייתם מקבלים את המפתח למרתפי הפשע החשוכים ביותר בישראל… גיא פלג הוא מהבודדים בישראל עם נגישות בלתי אמצעית לראשי ארגוני הפשיעה ומסקר אותם באופן אינטימי יוצא דופן. בהרצאה תשמעו ממקור ראשון על המפגשים המרתקים עם פרנסואה אבוטבול ויחיא חרירי רגע לפני שנרצחו, עלהרגע שבו נאלץ להודיע לאהובה אלפרון שבעלה חוסל, על האזהרה שהעביר לחברו עו"ד יורם חכם רגע לפני שנרצח, על סדרת השיחות שלו עם יצחק אברגילמי שנחשב לראש ארגון הפשע החזק במדינה, ועל האיומיםהקשים שקיבל והעמידו אותו בצומת דרכים. אתיקה, דילמות ופשע בהרצאה אחת חד פעמית מכתב שלא חששלהכנס ללב המאפיה ונשאר בחיים לספר.

נסלי ברדה

ההרצאה: "אחד למליון"

ניסים אמיתיים בהחלט. מה קורה לאנשים שחוו ״נס״? אירוע ששינה את חייהם והתרחש נגד כל הסיכויים בשרשרת צירופי מקרים שאפילו המדע מתקשה להסביר. בעקבות הסדרה המצליחה שלה ״אחד למליון״, נסלי ברדה מביאה את הסיפורים המדהימים של הישראלים שפגשה והניסים שהם עברו. ביניהם: אסף שנורה פעמיים בראשו מטווח אפס ושרד, אייל טייס האף 16 שהתעוור בשחקים באמצע קרב אויר, מסיפורי הישרדות בלתי אפשריים כמו של יפעת שאבדה בג׳ונגל באפריקה ושל ליבי ופייר שסירתם נטרפה בלב האוקיינוס, דרך סיפורי מפגש ואיחוד שומטי לסתות כמו זה של מוריה ואיירה שהיו זרים גמורים בשני קצוות עולם עד שתמונה אחת שינתה את חייהם ואפילו סיפורם של החברים הכי טובים שגילו יום אחד שהם בעצם אחים. זאת ועוד. נסלי יצאה למסע חיפוש אחר ״ניסים אמיתיים״ בעקבות הנס הפרטי שלה וחזרה עם תובנות מרתקות.

ציפי ביידר

ההרצאה: "סודות שכבר אפשר לספר"

ציפי ביידר, במאית ויוצרת דוקומנטרית מהשורה הראשונה, חתומה על רשימה ארוכה של סרטים ששודרו בארץ והשתתפו בפסטיבלים בינלאומיים. בהרצאה מרתקת הנשמעת בנשימה עצורה משלבת ציפי אפיזודות מחייה האישיים עם סיפורים נוגעים ללב על האנשים שאותם ליוותה ותיעדה בסרטיה לאורך השנים.

יוסי גינסברג

ההרצאה: "בחזרה מטואיצ'י"

יוסי גינסברג הוא יזם ומחבר הספר “בחזרה מטואיצ’י”. הספר שהפך לרב מכר ולספר "קאלט" מספר את סיפור הישרדותו המופלא של יוסי בלב האמזונס. “בחזרה מטואיצ’י” תורגם לשש שפות, ראה אור ב-15 מדינות והפך לרב-מכר בינלאומי. סרט קולנוע המבוסס על ספרו יצא לאקרנים בכיכובו של דניאל רדקליף. הסיפורים המרתקים של יוסי מלווים במסרים עמוקים שסוחפים את הקהל לא רק אל עמקי האמזונס אלא גם אל נבכי הנשמה שלו, למסע בלתי נשכח ומשנה חיים.

כל ההרצאות בנושא סטוריטלינג

לנצח בקרבות היום יום

איך כותבים סטנדאפ – ההרצאה

מהפכת ה AI באדריכלות

AI: LIFE CHANGING FUN

תמונת חיי

המוזיקה שבתוכנו

למצוא את ביצת הזהב שלך

ישראל בין חמאס, איראן ואוקראינה

יאוש יאסור אותך , תקווה תשחרר אותך

לנסח את המראה שלך מחדש

43 שניות

להביא את השינוי

9 דברים שמותג אישי גרוע ממש טוב בהם.

אחד למליון

גיבורות | גיבורים

מותר לך!

המסע של חיי

שמיכת פרחים

חיים שלמים פריים אחד

11 טעויות נפוצות שאנשים (אחרים) עושים בכתיבת הרצאות.

הפרשיות שמסעירות את הציבור

להסתכל לפשע בעיניים

7.10 אדם מול מצלמה

אדם מול מצלמה

סודות שכבר אפשר לספר

מה למדתי מאנטנות על מיתוג אישי?

שבע השאלות או לא להיות

מבצע סבתא – הסיפור האמיתי!

נקודה נקודה

רגעים קריטיים – אסון הכרמל

"בחזרה מטואיצ'י"

כל הסדנאות בנושא סטוריטלינג

פודקאסט לייב על הבמה

איך כותבים סטנדאפ – הסדנה

סדנת חשיבה יצירתית

סדנת אימפרוביזציה

הסודות המצחיקים של שפת הגוף -הסדנה

לביים את הבינה – סדנת AI VIDEO

סדנת AI למנהלים

איך לצלם בסמארטפון כמו צלם על INDOOR

סדנת קומיקס לילדים

המוזיקה שבתוכנו

לייב סקצ'

קיר טיימליין – ציור נקודות ציון בחיי החברה בלייב

סדנת כתיבה לאנשים שלא כותבים

התאטרון והמשחק לעסקים

מה הסיפור עם סטוריטלינג?

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן