חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניהול משברים

הזמנת הרצאות וסדנאות ניהול משברים: אסטרטגיות מנצחות להתמודדות עם אתגרים בלתי צפויים.

אתגרים והמשברים עלולים להתרחש בכל רגע, היכולת לנהל משברים באופן מקצועי ויעיל היא מיומנות קריטית לכל ארגון, חברה או עסק. אנו מזמינים אתכם להרחיב את הידע ולפתח את הכישורים הנדרשים לניהול משברים דרך סדרת הרצאות וסדנאות מעשירות, המציעות אסטרטגיות מוכחות, טכניקות פרקטיות וכלים ניהוליים להתמודדות עם מצבי לחץ ואי ודאות. דרך גישה מעמיקה ומעשית, תוכלו להכין את עצמכם ואת הארגון שלכם לפעול בצורה מושכלת ויעילה בזמן משבר, לשמר את היציבות ולהוביל לשיקום מהיר. הצטרפו אלינו למסע שיאפשר לכם להתמודד עם כל אתגר בביטחון.

הרצאות בולטות בנושא ניהול משברים:

ברק בכר

ההרצאה: "אסיפות אליפות- נצחונות * משברים * מנהיגות"

ברק בכר, כמאמן מכבי חיפה זכה בשלוש אליפויות ברצף בעונות 2020-2022 וכמאמן הפועל באר שבע זכה בשלוש אליפויות ברצף בעונות 2016-2018. הרצאתו "אסיפות אליפות -ניצחונות * משברים * מנהיגות" לוקחת אותנו למסע מרתק במהלכו הצליח ברק להפוך קבוצה של אינדיוודואלים לצוות מנצח.

אסי עזר ומיכל עזר סטיין

ההרצאה: "על חרדה והתמודדות"

אסי עזר ומיכל עזר סטיין הם אחים, ושניהם מתמודדים עם חרדה, כמעט על בסיס יומי. בהרצאה הם חולקים מה היא חרדה עבורם, כיצד היא באה לידי ביטוי בחיים שלהם, מהם התסמינים לחרדה, איך הם מתמודדים איתה, איך חיים לצד בן זוג הסובל מחרדה, ובעיקר ינסו להראות שאין מה להתבייש בה.

אריק זאבי

ההרצאה: "לנצח בקרבות היום יום"

ההרצאה משלבת בין סיפורים אישיים וניתוח מצבים שונים שאיתם אריק התמודד בעבר כספורטאי אולימפי תחרותי, אשר השתתף בארבע אולימפיאדות.
אחרי ההפסד בסידני 2000, שנבע משיפוט כושל (אותו שופט הושעה לשנתיים בעקבות הפסיקה שלו), נאלץ אריק לגייס את עצמו למסע של 4 שנים נוספות בשביל הזכות להתמודד שוב.

ב-2004 הוא עשה זאת וזכה במדליית ארד אולימפית.
"כולנו חווים כשלונות ורגעי משבר, השאלה היא איך אנחנו מגייסים את עצמנו לקראת ההתמודדות הבא?"

עידן מור (גדי וילצ'רסקי)

ההרצאה: "לשבור את המטריקס – לחיות עם פוסט-טראומה ולנצח!"

עידן מור, קומיקאי פוסט טראומתי, שהתפרסם בדמות האלטר-אגו שלו ״גדי וילצ׳רסקי״, בהרצאה מרתקת על הבחירה שלו להוציא לעולם את האני-האמיתי שלו ולתת לו חיים משל עצמו, כשהוא קורא לכולנו לזהות בתוכנו את הגרסה הכי טובה שלנו ולתת לה חיים. כאחד שחי עם פוסט טראומה מורכבת בעקבות ילדות בצל אמא עם מאניה דיפרסיה קשה, מציג בפנינו עידן את הכלים להפוך את הפוסט טראומה לכוח, את הטרגדיה לצמיחה (ואפילו לקומדיה!) ואת הסבל לריפוי. אתם מוזמנים למסע של התגברות, צחוק, בכי ובחירה בחיים!

יסמין סידו

ההרצאה: "יאוש יאסור אותך, תקווה תשחרר אותך"

יסמין סידו היא שחקנית, בוגרת תאטרון פלטפורמא, מאלימות לאמנות, בעלת עסק בתחום הקוסמטיקה, מייסדת עמותה קהילתית חברתית בשם "טיפטופים", מרצה מבוקשת המובילה אנשים להגשמה עצמית וליציאה ממעגלי האלימות. בהרצאותיה היא משתפת את המסע המטלטל והבלתי נתפס שעברה ובניצחון האישי שלה כנגד כל הסיכויים. כולנו חיים בתוך גבולות, כאלה שאנחנו נולדים לתוכם, או כאלה שאנחנו יוצרים לעצמנו. "לא נתתי ליאוש להוביל אותי, התרכזתי רק בדבר אחד – התקווה"

רוני סופר

ההרצאה: "רגעים קריטיים – אסון הכרמל"

רוני סופר, צלם עיתונות מוערך עם מעל שלושים שנות קריירה בהן צילם כתבות ופרויקטים דוקומנטריים וחדשותיים עבור כתבי העת היוקרתיים בעולם. בשנת 2010 קיבל צל"ש מטעם כנסת ישראל על פעולותיו מצילות החיים באסון הכרמל ושנתיים לאחר מכן נבחר כאיש השנה בתקשורת מטעם ארגוני עיתונות ומדיה בצפון. בהרצאה מיוחדת לציון השריפה בכרמל, יקח אתכם רוני, רגע אחר רגע בהתרחשות האסון וזאת באמצעות צילומים נדירים.

דורון נשר

ההרצאה: "ואז הוא התחיל לדבר"

דמיינו לעצמכם שאתם מתעוררים יום אחד ומבינים שהכוח הכי חזק שלכם נלקח מכם. זה מה שקרה לדורון נשר שאיבד באירוע מוחי את הכלי הכי חזק שלו, זה שעיצב את חייו האישיים והמקצועיים – הדיבור. אף אחד לא ידע לומר לו אם אי פעם הדיבור יחזור אליו, ואם כן באיזה אופן. וכך מתוך אי הידיעה, ומתוך השקט שנכפה עליו, הוא יצא למלחמה של חייו. המלחמה על המילים. המלחמה הזאת נמשכה שמונה שנים.  ועכשיו הקרב מגיע לשיא חדש. דורון נשר עולה לבד על הבמה. במונולוג קורע לב, מצחיק מאוד ועצוב עוד יותר, הוא לוקח אותנו למסע מהשקט המוחלט שהשתרר עליו, אל שש המילים הראשונות שאותן הוא הצליח לבטא. שישה סיפורים מדהימים, בין העולם הזה לעולם הבא. חוויה עוצרת נשימה, קורעת לב, מלאה בהומור ובתקווה.

גלי עגיב מלול

ההרצאה: "יריית פתיחה – לכוון לדרך חדשה"

גלי עגיב מלול. שוטרת בתחום הקהילתי, בעלת ניסיון בעבודה עם אוכלוסיות מוחלשות, ועם בני נוער בסיכון. לפני כמה שנים, גלי חזרה גלי הביתה וגילתה את בנה, מור בן ה 15, ירוי בראשו, מדמם במיטה לאחר שניסה להתאבד בעקבות חרם חברתי. למרבה המזל מור ניצל בדרך נס. בהרצאה מרגשת ומעצימה חושפת גלי באומץ רב את הדרך אשר עברו היא ובנה. החל מתלאות העבר אל הרגע הטרגי, דרך רגשות אשם שהפכו לתובנות ועל הקשר המורכב בין אם ובן.

רעות רובין

ההרצאה: "כדור בקנה"

רעות נולדה בחיפה ובעקבות גירושי הוריה עברה לגור בנתניה, שם הכירה בחור שיהפוך את עולמה לתמיד. מתוך האמונה באהבה תמימה, נגררת רעות אל אחת מפרשיות הרצח הסבוכות והגדולות במדינת ישראל. פרשה מזעזעת בה תשמש רעות כעדת תביעה נגד הבחור שאותו אהבה, בן לאחת ממשפחות הפשע הגדולות בארץ שבעקבות עדותה מרצה כיום עונש מאסר עולם. לאחר 10 שנים של גלות בהן חיה בבדידות בחו"ל, חזרה רעות לישראל אל משפחתה, כיום מקדישה חלק משמעותי מחייה וזמנה בהתנדבות עם נערות בסיכון, מנהלת עסק מצליח בתחום ההיי-טק ומספרת בהרצאותיה את הסיפור הלא ייאמן.

כל ההרצאות בנושא ניהול משברים

לנצח בקרבות היום יום

על חרדה והתמודדות

מה נשים צריכות באמת? (מיומנו של פמיניסט)

אסיפות אליפות – ניצחונות * משברים * מנהיגות

מצויינות בספורט | בעסקים | בחיים

ואז הוא התחיל לדבר

תגידו כן!

לרוץ רחוק כדי לחיות

איך בניתי מטוס (כמעט) לבד

רזבוזוב, יואל רזבוזוב 0091

על חרדה, התמודדות והחיים עצמם

לשבור את המטריקס – לחיות עם פוסט טראומה ולנצח

למצוא את ביצת הזהב שלך

ישראל בין חמאס, איראן ואוקראינה

מי צריך את החרדה הזו בכלל?

טראומה, שינוי תודעה ועוצמה

לנצח את מרתון החיים

המפלצות שמתחת למיטה : על חרדות, פחדים וחוסן נפשי

יאוש יאסור אותך , תקווה תשחרר אותך

יריית פתיחה – לכוון לדרך חדשה

חלומות למרחקים ארוכים

כדור בקנה

העוצמות שבך

43 שניות

אחד למליון

גיבורות | גיבורים

מדבר מהשטח

"כישורי הישרדות לעסקים"

רצון מברזל – לשחות בין המנטלי לפיזי

בתנועה מתמדת

גלגל הצלה

החיים על רגל אחת – מיומנו של שיאן מרתון

האוצר האבוד – אף אחד לא יתן לכם מפה, תציירו אותה בעצמכם

"מי צריך חולצה בכלל"

לכל הרוחות

דרך הפאזל – שביל הזהב לפתרונות יצירתיים

בינה בינאישית במכירות

הפרשיות שמסעירות את הציבור

להסתכל לפשע בעיניים

7.10 אדם מול מצלמה

רגעים קריטיים – אסון הכרמל

המוח בטיפול

עוברת כל גבול

״ואנחנו שניים״ – סגנונות התקשורת בזוגיות שלנו

מהילד שבי אל הילד שלי

"בחזרה מטואיצ'י"

״סטנדאפ – פתרון קונפליקטים!״

עוד אחיזה אחת 

כל הסדנאות בנושא ניהול משברים

פודקאסט לייב על הבמה

הסדנה למנהלים – לחצי יום / יום

מיני סדנה למנהלים

ברוח שלה

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן