חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חשיבה יצירתית

הזמנת הרצאות וסדנאות חשיבה מחוץ לקופסא: הרצאות וסדנאות שישחררו את היצירתיות שבכם.

הקצב של העולם שאנו חיים בו דורש מאיתנו יותר מתמיד לחשוב בצורה יצירתית ולהתמודד עם אתגרים בדרכים חדשות וחדשניות. הזמנת הרצאה או סדנא בנושא חשיבה יצירתית לארגון, חברה או מוסד החינוך שלך, תאפשר לך ולעובדיך או תלמידיך לפתח ולחדד את הכישורים הדרושים ליצירת רעיונות חדשים, לגיבוש פתרונות מחוץ למסגרת ולשיפור החשיבה האנליטית. באמצעות דוגמאות מהחיים האמיתיים, תרגולים מעשיים ותיאוריות מובילות, המרצים יספקו את הכלים לשחרור הפוטנציאל היצירתי שבכל אחד מאיתנו. הזמינו עכשיו וקחו צעד חשוב לקראת עתיד יותר יצירתי ומגוון לארגון או מוסד החינוך שלכם.

הרצאות בולטות בנושא חשיבה יצירתית:

ליאור כלפון

ההרצאה: "למצוא את ביצת הזהב שלך"

ליאור כלפון הוא אחד מהיוצרים הישראלים המצליחים ביותר בארץ ובעולם. הוא מוכר כמעט בכל בית בישראל כשחקן והקומיקאי מאחורי דמותו של "איצקו" מהסדרה האהובה "רמזור" וכבמאי ויוצר של אחד המופעים הישראלים המצליחים בעולם – "הווקה פיפל". בהרצאתו "למצוא את ביצת הזהב שלך", ליאור משתף בסיפור חייו המופלא ומספר על כשלונותיו, הצלחותיו וניסיונותיו בהגשמת חלומות גדולים וקטנים ומוציא את הקהל למסע קומי, דרמטי ייחודי. כלפון משמש כתרנגול פנימי הקורא לכולנו להתעורר ולצאת למסע למציאת ביצת הזהב ולהגשמת יעודנו, חרף הקשיים והפחדים שהחיים מזמנים לנו.

עידו גרינברג MISMAS@

ההרצאה: "המילה הטובה"

עידו גרינברג, או כפי שרבים מכם מכירים אותו – mismas אשר התפרסם בזכות מיזם פורץ הדרך שלו #משפטאחדביום – מבין את כוחן של מילים לחזק, לייצר אמפתיה, לנחם, להצחיק, לחבר ולהניע. זהו סיפור מצחיק, אישי ומרגש על חלום שהתגשם, בעבור מי שלא ידע בכלל שזהו החלום שלו ועל איך הפך את ה"מגרעה" שלו לכח. בהרצאתו, מספר עידו על הגשמה, על התנהלות מול ביקורות של אחרים, על צמיחה ממשברים, על בניית עסק בעשר אצבעות, על עצמאות ובייחוד על כוחן של מילים להשפיע, לסייע, לשנות מציאות.

גיא לואל

ההרצאה: "דרך הפאזל"

זה נשמע כמו משחק חשיבה או חידה אבל ארגונים ועסקים מתמודדים מדי יום עם סיטואציות בעלות אופי זהה. עולם החידות מאפשר לנו להסתכל על בעיות בצורה מזוקקת: וממש כמו בעולם החידות, גם בעולם האמיתי תמיד יש פתרון יצירתי. לפעמים פשוט צריך להשתחרר מהקיבעון, לשנות כיוון חשיבה ואז הכדור נכנס לתוך קופסה מלאה, בקלות. בהרצאה חווייתית בשיתוף הקהל, דרך התמודדות עם פתרון חידות פאזל וחידות הגיון, ננתח את צורת החשיבה שלנו על מנת לייצר דרך יעילה ואפקטיבית יותר להתמודדויות הבאות. כלים לשחרור חסמים מחשבתיים באמצעות חשיפה חוויתית למשחקי חשיבה, חידות הגיון וקסמים. עקרונות לפתרון "בעיות" בעולם האמיתי, דרך התמודדות עם מורכבויות מעולם המשחקים. מפתחות לחשיבה יצירתית ופורה יותר דווקא בעזרת חיבוק המגבלה. הצצה מרתקת אל דמויות מפתח מרתקות מעולם החידות: סם לויד, מרטין גרדנר, סטיוארט קופין, גו פיט קיאם ועוד, ותרומתם לעולם החידות ומשחקי החשיבה.

יאיא ורן כהן אהרונוב

ההרצאה: "להביא את השינוי"

במפגש מרגש וייחודי המשלב הרצאה, ביצוע שירים מוכרים לייב וקטעי וידאו, מגוללים האחים כהן אהרונוב את דרכם העצמאית, דרך השונה זה מזה אך בעלת ערכים משותפים ומאפשרים. המפגש מגולל את הסיפורים המרתקים והסוחפים של האחים הכוללים הצלחות (ילדי בית העץ, ספרים רבי מכר, הדג נחש ועשייה חינוכית מחוללת שינוי בארץ ובעולם)  לצד כשלונות (מה לא קרה, או על מה היו צריכים לוותר) ואת הדרך אליהן כשיחד הם מחפשים "להביא את השינוי" לכל אחד ואחת מאיתנו. האחים חושפים את מאחורי הקלעים של הדרך שעברו ושהביאו אותם להישגים והצלחות מוכחות.

רואי בן ענת

ההרצאה: "איך בניתי מטוס (כמעט) לבד"

רואי בן ענת בהרצאה מרתקת על מסע שהתחיל מקשיים בילדות ובהמשך קשיים בחיי הבוגרים, על ההחלטה להוציא רישיון טיס והגשמת החלום שלו – להיות טיס אווירובטי ולבנות את המטוס האווירובטי הראשון בישראל שנבנה מתוכניות.

יהודה ומאיה דביר

ההרצאה: "חיים שלמים פריים אחד"

יהודה ומאיה דביר, אמנים בוגרי בצלאל ומאיירי קומיקס מהשורה הראשונה. יותר מתשעה מיליון אנשים ברחבי העולם, ביניהם גם אלמוני אחד בשם מארק צוקרברג, עוקבים באדיקות באינסטגרם אחרי חייהם. באותה כנות, ופתיחות שבה נותנים השניים בכל שבוע הצצה לחיי הזוגיות שלהם, יהודה ומאיה פותחים לקהל את הדלת ומכניסים אותו אל תוך שגרת היומיום של אומני קומיקס – מתהליך העבודה על האיור השבועי, דרך הדילמות הקטנות של שיתוף חייך האישיים עם העולם כולו ועד להפיכת התחביב לעסק ריווחי ולהצלחה בינלאומית דרך סיפורם האישי, בשילוב סודות וטיפים מקצועיים שאספו לאורך השנים

כל ההרצאות בנושא חשיבה יצירתית

מהפכת ה AI באדריכלות

איך בניתי מטוס (כמעט) לבד

להביא את השינוי

האוצר האבוד – אף אחד לא יתן לכם מפה, תציירו אותה בעצמכם

דרך הפאזל – שביל הזהב לפתרונות יצירתיים

כל הסדנאות בנושא חשיבה יצירתית

פודקאסט לייב על הבמה

לייב סקצ'

קיר טיימליין – ציור נקודות ציון בחיי החברה בלייב

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן