חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוסן מנטלי

הזמנת הרצאות וסדנאות בנושא חוסן מנטלי: לבנות כוח פנימי בעידן המודרני.

אתגרים ולחצים, חוסן מנטלי הוא יכולת מכרעת לשמירה על איזון, בריאות נפשית והצלחה אישית ומקצועית. הזמנת הרצאה או סדנא בנושא חוסן מנטלי לארגון, חברה או מוסד החינוך שלך, תאפשר לכם ולקהל היעד שלכם לקבל כלים פרקטיים, תובנות ושיטות לפיתוח וחיזוק החוסן הנפשי. מרצים מתחומים שונים בחיים ידריכו איך להתמודד עם לחצים, לפתח גמישות נפשית ולחזק את היכולת להתאושש מקשיים ולהמשיך קדימה בחיוביות. הזמינו עכשיו הרצאה או סדנא בנושא חוסן מנטלי ותרמו ליצירת סביבה בריאה ותומכת, המעצימה את כולם להתמודד עם האתגרים היומיומיים בצורה טובה יותר.

הרצאות בולטות בנושא חוסן מנטלי:

איתי אנגל ועמוס נחום

ההרצאה: "על פחד ויצירה"

בתקופה זו, כשפחד הופך להיות מרכיב בלתי נפרד מחיינו – איתי אנגל ועמוס נחום, פנים מול פנים בשיחה על פחד ועל יצירה. איתי אנגל, חתן פרס סוקולוב לעיתונאות, מדווח מתחילת שנות ה-90 מהחזיתות של הסכסוכים האנושיים הקשים בעולם בבוסניה, סוריה, עיראק, עזה, אוקראינה ועוד. עמוס נחום – שזכה פעמיים בפרס צלם השנה של הבי. בי. סי. (בקטגוריית התנהגות בעלי חיים) והחתן הטרי של פרס NOGI 2023 לאומנות – מצלם טורפים גדולים כמו הדב הלבן, הליוויתן הקטלן, תנין היאור, האנקונדה והעמלץ הלבן – ממרחק אפס וללא הגנה ואיך כל זה קשור לטראומה שחווה בקרב בחווה הסינית במלחמת יום הכיפורים. מפגש מיוחד ומרתק בין שני אנשים, שמצליחים ליצור מתוך פחד וחוסר וודאות, ושנוגעים ביצירתם – כל אחד בדרכו המיוחדת, בלבבות של רבים.

אלון דור-און

ההרצאה: "גלגל הצלה"

אלון דור-און מתגורר בבנימינה נשוי לנעה, ואבא ל-להב ו-פלא ו-יהל . אלון שחקן, מאמן וקפטן נבחרת ישראל בכדורסל כסאות גלגלים. האהבה של אלון לספורט החלה כבר בגיל 10 ולכדורסל במיוחד. בגיל 15 בעודו עוזר לאביו במשק החקלאי המשפחתי עקב תאונת דרכים נקטעה כף רגלו ואלון היה צריך לחשב מסלול מחדש. אשה יקרה אחת מהישוב לקחה אותו לצפות במשחק קבוצתי בכדורסל כסאות גלגלים והחזירה לאלון את התקווה לממש את אהבתו הגדולה לספורט תחרותי.

גיא פלג

ההרצאה: "להסתכל לפשע בעיניים"

דמיינו שהייתם מקבלים את המפתח למרתפי הפשע החשוכים ביותר בישראל… גיא פלג הוא מהבודדים בישראל עם נגישות בלתי אמצעית לראשי ארגוני הפשיעה ומסקר אותם באופן אינטימי יוצא דופן. בהרצאה תשמעו ממקור ראשון על המפגשים המרתקים עם פרנסואה אבוטבול ויחיא חרירי רגע לפני שנרצחו, עלהרגע שבו נאלץ להודיע לאהובה אלפרון שבעלה חוסל, על האזהרה שהעביר לחברו עו"ד יורם חכם רגע לפני שנרצח, על סדרת השיחות שלו עם יצחק אברגילמי שנחשב לראש ארגון הפשע החזק במדינה, ועל האיומיםהקשים שקיבל והעמידו אותו בצומת דרכים. אתיקה, דילמות ופשע בהרצאה אחת חד פעמית מכתב שלא חששלהכנס ללב המאפיה ונשאר בחיים לספר.

כל ההרצאות בנושא חוסן מנטלי

לרוץ רחוק כדי לחיות

ישראל בין חמאס, איראן ואוקראינה

אחד למליון

גיבורות | גיבורים

גלגל הצלה

הפרשיות שמסעירות את הציבור

להסתכל לפשע בעיניים

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן