חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אינטליגנציה רגשית

הזמנת הרצאות וסדנאות מעמיקות בנושא אינטליגנציה רגשית: מפתח להצלחה אישית ומקצועית.

המרחב האישי והעסקי מתפתחים ומשתנים בקצב אדיר, הכוח של אינטליגנציה רגשית הופך ליותר מתמיד למרכיב קריטי להצלחה. אינטליגנציה רגשית מאפשרת לנו לנהל קשרים בין אישיים טובים יותר, להגביר את התוצאות בעבודה ולשפר את הבריאות הנפשית שלנו. הזמנת הרצאה בנושא אינטליגנציה רגשית לארגון שלך, חברתך או מוסד החינוך, תספק לעובדים, הנהלה ותלמידים תובנות עמוקות וכלים מעשיים לפיתוח כישורים רגשיים חשובים. מרצים מובילים בתחום יחלקו את ידעם על כיצד לזהות, להבין ולנהל רגשות – של עצמנו ושל אחרים – באופן שיכול לשנות את הדרך שבה אנחנו פועלים בכל היבט של חיינו. הזמינו עכשיו הרצאה בנושא אינטליגנציה רגשית וקחו את הצעד הבא לקראת התפתחות אישית ומקצועית משמעותית.

הרצאות בולטות בנושא אינטליגנציה רגשית:

ד"ר קרן בן יצחק

ההרצאה: "המוח בטיפול"

ד"ר קרן בן יצחק היא בעלת תואר שלישי – Ph.D  במדעי המוח, ובעלת תואר שני –M.Sc.  בפסיכולוגיה מחקרית – ניסויית. בוגרת המרכז לחקר המוח באוניברסיטת בר אילן. בנוסף, עוסקת בפסיכותרפיה בגישה הקיומית (אקזיסטנציאליזם) ומרצה לנוירופסיכולוגיה בסמינר הקיבוצים. המוח האנושי הוא כנראה המכונה המורכבת, המתוחכמת והמסקרנת ביותר עבורנו. המוח יוצר עבורנו כל חוויה, אותה אנו מכנים – המציאות, בזכותו אנו מודעים לקיומנו ואף מסוגלים להעניק משמעות לחיינו.

פרופ' יורם יובל

ההרצאה: "אם זו אהבה – על מריבות וזוגיות"

בישראל, אחת מכל ארבע משפחות מתפרקת ושיעור המתגרשים עומד על %26. מדוע התקווה שמאפיינת רבים מאתנו לחיות לנצח עם בחיר לבנו מתנפצת ברוב המקרים? ומהם סכסוכים פתירים וקונפליקטים נצחיים בזוגיות? אז איך נכנסים לזה? מי צריך לוותר? איך יוצאים מזה? ומה עושים כשאין פתרון? פרופ’ יורם יובל במפגש מרתק פרקטי ושימושי שיספק לכם כלים בחיי היומיום.

דני פרידלנדר

ההרצאה: "להיות הגרסה הכי טובה שלי"

דני פרידלנדר, פסיכולוג קליני מומחה, עובד מעל 20 שנה עם יחידים וזוגות בקליניקה פרטית בתל אביב, ומתמחה בנושאי קשר ויחסים. מרצה בכנסים ועל במות בארץ ובחו"ל ונחשב למרצה מבוקש מאד בתחום. הרצאתו עוסקת בצורך של אנשים בקשר ובקושי למצוא ולהיכנס לקשר ולזוגיות, כמעט בכל שלב ובכל גיל של חיינו. בקושי להחזיק את האהבה, התשוקה והחיבור הזוגי אחרי הרבה שנים. דני משתמש בהרצאותיו בניסיון הקליני רב השנים שלו כמטפל וביכולת עמידה מול קהל בעזרת הומור מתובל ומרתק.

כל ההרצאות בנושא אינטליגנציה רגשית

מה נשים צריכות באמת? (מיומנו של פמיניסט)

אסיפות אליפות – ניצחונות * משברים * מנהיגות

לשבור את המטריקס – לחיות עם פוסט טראומה ולנצח

חלומות למרחקים ארוכים

להביא את השינוי

בין הגדר לים

מותר לך!

המסע של חיי

בטטה חמה בתת הכרה

בתנועה מתמדת

שבע השאלות או לא להיות

מטראומה לגאולה

עוף על עצמך גוזל

״ואנחנו שניים״ – סגנונות התקשורת בזוגיות שלנו

מהילד שבי אל הילד שלי

כל הסדנאות בנושא אינטליגנציה רגשית

אופס! לא נמצאו תוצאות.

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן