חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אוכל

הזמנת הרצאות וסדנאות מזינות בנושא אוכל ותזונה: מגלים את הקשר בין מה שאנו אוכלים לבריאות הגוף והנפש.

המודעות לתזונה נכונה והשפעתה על הבריאות והסביבה רק הולכת וגוברת, חשוב מתמיד להעמיק ולהרחיב את הידע שלנו בנושאים אלו. הזמנת הרצאה מקצועית בתחום האוכל והתזונה לארגונך, חברתך, עסקך או מוסד החינוך שלך, תאפשר לכם לחשוף את העובדים, המנהלים והתלמידים למידע עדכני, מחקרים חדשים וגישות חדשניות בתחום התזונה. הרצאות אלו מציעות תובנות עמוקות על כיצד מזון איכותי ותזונה מותאמת אישית יכולים לשפר את איכות החיים, למנוע מחלות ולקדם בריאות טובה יותר לכל אחד מאיתנו. זוהי הזדמנות ייחודית להעצים ולהשפיע על החיים האישיים והמקצועיים של כל אחד מהמשתתפים. הזמינו עכשיו הרצאה ותנו למזון להפוך לכלי מרכזי בשיפור הבריאות והרווחה שלכם.

הרצאות בולטות בנושא אוכל:

רון יפה

ההרצאה: "סודות הבריאות שלא מספרים לכם"

חשבתם פעם על הקשר בין ניקוי יבש לדיכאון? או איך אפשר לחזק את כוח הגברא בשינוי פשוט בתפריט ? או על הקשר בין מוצרי איפור ותסמינים של גיל המעבר? רון יפה נטורופת ומומחה ברפואה פונקציונלית או בשתי מילים: בלש רפואי, מגלה בהרצאה מרתקת החושפת סודות מפתיעים על הבריאות של כולנו ומציעה גישה אחרת. רון יפה הוא "שרלוק הולמס רפואי " שואל שאלות, מחבר בין עובדות, מוצא את הקשרים הסמויים מהעין ומחלץ את הפתרון מפתיע. בהרצאתו משתף רון בסיפורים יוצאי דופן מהקליניקה שלו ועל הדרך בה פענח אותם בעזרת שלושת העקרונות הבסיס של הרפואה הפונקציונלית: • כל תופעה פיזיולוגית מקורה בקשר בין המערכות השונות בגוף האדם. • האדם במרכז ולא הסימפטומים שלו. • התמקדות ביצירת בריאות ולא מאבק בחולי.

מיכל צפיר

ההרצאה: "לבחור נכון בריאות במאה ה-21"

מיכל צפיר, מאמנת לאורח חיים בריא, הבעלים של המותג המצליח "כל אחד יכול, חברת פאנל בתכנית הבוקר, מגישת רדיו, שחקנית ומרצה מבוקשת. ילדים גדלים היום בעולם שופע אפשרויות בחירה, מוקפים טכנולוגיה עשירה, הכל זמין וזמני. ובכל זאת ישנם דברים שאינם משתנים, הצרכים של הילדים של פעם זהים לצרכים של הילדים של היום! לגדול בריא במאה ה21 זה אמנם מאתגר אך יחד עם זו אפשרי.

ענת אשר

ההרצאה: "רגעים קריטיים אסון הכרמל"

בהרצאה מיוחדת לציון השריפה בכרמל, יקח אתכם רוני, רגע אחר רגע באמצעות צילומים נדירים  – החל מענני העשן הראשונים שעטפו את ההר דרך ניסיונות ההימלטות של האוטובוס מעיקול המוות והדקות האחרונות בחייהם של של ארבעים וארבעת הנספים, ועד לשניות הקריטיות בהן, חצה קיר של אש והוציא מהתופת את עצמו ואת שלושת הסוהרים שחילץ כשכל הזמן הזה הוא לא מפסיק לצלם…האם אנחנו באמת יודעים מה קרה באותם הרגעים?

כל ההרצאות בנושא אוכל

סודות הבריאות שלא מספרים לכם

לבחור נכון בריאות במאה ה-21

החיים עצמם – לאכול | ליהנות | לרזות

כל הסדנאות בנושא אוכל

לקלוע ולאפות חלות עם ה CHALLAHPRINCE

סדנת קפה חוויתית

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן