ללא שתעמדו מולנו, נראה ונקשיב להרצאה, אין לנו דרך לדעת:
איך אתם עומדים מול קהל?
איך ההרצאה ?
איך המצגת?
מי קהל היעד?
הסימולציה הראשונה היא המפתח להגדרת הסטטוס של המרצה וההרצאה ותהליך המשך שיידרש בהתאמה אליו/ה. בין השאר:
ניתוח התוכן, הסטוריטלינג, איך אתם עומדים מול קהל, כלי השיווק הקיימים, נוכחות ברשתות החברתיות, אפיון קהלי יעד ותמחור, בניית תוכנית עבודה לסגירת הפערים
הסטוריטלינג, הוא הליבה של תהליך הליווי.
על התסריט יתבססו כל תהליכי ההמשך עד השקת ההרצאה.
כתיבה או עריכה של הרצאה / סדנא / מוצר תוכן דורשת מיומנות, תחקיר, יכולת הקשבה ובניית מתווה עלילה נכון עבורכם.
צריך להתאים למרצה את הסטוריטלר המתאים לו ביותר בהתאם למבנה האישיות, היכולת שלך לתרום בכתיבת המוצר, עולם התוכן שלך וחיבור נכון בין שני אנשים שיצאו לתהליך עבודה משותף עבור התוצאה הטובה ביותר.
יצירת בסיס לשפה גרפית שתגדיר אתכם ואת התוכן שלכם במרחב הדיגיטלי ובמצגת שתלווה אתכם בכל מפגש עם לקוח חדש.
יש לכם מיתוג אישי?
השקעתם במיתוג אישי שמבדל אתכם ממרצים אחרים?
מיתוג אישי – "אריזה" דורשת חשיבה, תכנון וקריאייטיב שמחבר את כל הנקודות בינכם, לתוכן שלכם ולמראה שלו.
מיתוג נכון ילווה אתכם שנים רבות ויכול לעשות את כל ההבדל בין לקוח שהזמין אתכם לכזה שבחר מרצה אחר ש"תפס לו את העין".
למיתוגים נבחרים, מוזמנים להקליק על הקישור הבא:
https://dabra.co.il/מרצים-שליווינו/
מרגע שתסריט ההרצאה החדש / המחודש עומד והמצגת החדשה מוכנה, חובת ההוכחה היא עליכם המרצים למצות את המיטב מעצמכם ולשלוט במלל ובאופן העברת ההרצאה בצורה הכי קרובה למושלמת!
התרגולים מתחילים בלמידה בעל פה של התוכן , סנכרון מלא עם השקפים (אם יש), שליטה בקצב ההרצאה, מינון נכון במידע, בדרמה ובהומור, הכל בהתבסס על התוכן שלכם ועל האותנטיות והחוזקות שלכם.
נסכם בשעה טובה ומוצלחת את כל העבודה שהושקעה בכתיבה, עריכה, יצירת המיתוג, האריזה, המצגת המעודכנת בסימולציה להרצאה ולכל מרכיבי העבודה.
נעשה מקצה שיפורים אחרון ונוכל להתקדם הלאה לשלב הבא – קידום ושיווק ההרצאה במרחב הדיגיטלי ושיווק ישיר ללקוחות.
אין כמו מראה עיניים הממחיש את התוכן שלכם ואת המרצים שאתם.
קטעי הוידאו מתוך ההרצאה.ות המציגים אתכם כפי שאתם, הם "הוכחה" קיימת לעובדה שאתם לא מרצים "על הנייר", אתם אכן עומדים מול קהל, מרצים ונראים כמו הדבר האמיתי!
תיעוד מרצה בסביבת הרצאה יוצר ללקוח הפוטנציאלי מרחב להכיר, להתרשם ולבחור בכם בלי להתאמץ ולחפש תאריך וזמן לבוא לראותכם פיזית.
קטעי הוידאו יילקחו מהרצאות מצולמות הקיימות אצלכם וכן מחומרים חדשים שנעודד אתכם להפיק. בעזרת עריכה שתכלול את התוכן והאריזה הגרפית שיצרנו בתהליך, נעשה עוד צעד קדימה.
להיות חלק מסוכנות מרצים מוערכת היא השאיפה של כל מרצה.
סוכנות היא בית להרבה מרצים מבוקשים עם רזומה ומרצים חדשים הרוצים להתקדם במרחב ההרצאות. לדברא וזירת המרצים יש מאות לקוחות אורגניים והמשמעות היא הגדלת סיכויי העבודה שלכם בעשרות מונים.
הנוכחות בזירה כוללת ליווי שנתי של צוות הזירה עם מגוון כלים וידע להתנהלות מקצועית ושיווקית כמרצים,שיווק קולקטיבי יזום אורגני וממומן, ניהול הבוקינג שלכם כולל שרותי גביה ואיסוף חומרי מרצה ומשובים מכל לקוח.
הצטרפתם לזירת המרצים?
כדי לעלות לזירת המרצים נארוז את כל החומרים הרלוונטיים שיציגו אתכם ואת ההרצאה שלכם במיטבה במיני סייט – עמוד הרצאה.
העמוד כולל – שם ההרצאה, תקציר אודותיכם ואודות הרצאה, תמונות סטילס מהרצאות קודמות, קטעי וידאו וטריילר שיווקי, פידבקים מלקוחות עבר, וברקע קטע אודיו שבו אתם מציגים את ההרצאה שלכם בקולכם.
בקיצור, כל מה שלקוח צריך לראות ולשמוע כדי להבין שאתם הבחירה המדוייקת עבורו ולהזמין את ההרצאה.
ללא "נוכחות מרצה" מתמשכת ברשתות החברתיות ובדיגיטל, הסיכוי שלקוח יגיע דווקא אליכם הוא מאוד מאוד קטן.
הבולטות של ההרצאה וה"אני מאמין" שלכם בכל פלטפורמה בה אתם נמצאים קריטית כדי לקדם את השיווק שלכם.
נדריך אתכם איך להשאיר "עקבות" בכל החזיתות ולייצר נוכחות מרצה ובעיקר למצב אתכם כמרצים מנוסים ורציניים. הנוכחות שלכם ברשתות החברתיות חייבת להיות מצד אחד אותנטית ומצד שני פוגשת את צרכי הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, מבוססת על שיטת עבודה ושמירה על עקביות ונוכחות קבועה בתודעה.
עכשיו כשההרצאה מוכנה, יש לכם עמוד מרצה מדוגם ואתם מרצים עובדים, צריך להראות אותה, להראות אתכם, לספר סיפור בפחות מ 60 שניות!
הטריילר – אמציע השיווק היעיל ביותר, יספר את הסיפור שלכם ויתן ללקוח הצצה מרגשת לעולם התוכן שלכם לתובנות שלכם ולתועלת שאתם תביאו במפגש עם עובדי החברה ומנהליה.
הטריילר יכול להיות ההבדל בין הבחירה של לקוח בכם, או במרצה אחר.
לצפייה בטריילרים לדוגמא מוזמנים להקיש על הקישור הבא:
https://dabra.co.il/טריילרים/
אם יש לכם הרצאה או סדנא ואתם מרצים עובדים, סימן שיש לכם ידע עם יתרון יחסי.
עסק יציב ומצליח מבוסס על סדר, מיקוד ודיוק של תהליכים.
האם המוצרים והשירותים איכותיים?
תהליכי המכירה והשירות עובדים היטב?
שיטות העבודה עקביות?
היעדים והמטרות ברורים לכם?
במידה ולא – צריך לעשות כאן סדר בכל המרחבים על בסיס סקר מקדים לתהליך.
מלאו את שאלון המרצה הרלוונטי לכם ואנחנו נמשיך משם