חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בואו להתחדד!

תכינו לכם כוס קפה ותתיישבו כאן מול המסך, פתחתי לנו חדר מרצים!
חדר מרצים נפתח כדי לשתף ידע ותובנות שלי כמנהל טאלנטים ומרצים ושל המקצוענים איתם אני עובד: כותבי הרצאות, בוני מצגות, קואצ'רים בימתיים, קואצ'רים עסקיים/ ארגוניים, HR, קידום רשתי ויח"צ וגם של המרצים שהמשרד מנהל.
ניהול מרצים והרצאות ופיתוח מוצרי תוכן דורש ידע, ניסיון ומומחיות. רכשתי את אלה לאורך הזמן – הרבה שנים של עבודה אינטנסיבית, יסודית (תמיד ירידה לפרטים הכי קטנים. אומרים שאלוהים שם)
ותשוקה – תשוקה שמגיעה אצלי מבפנים.
לבחור באנשים הנכונים ולהוביל אותם לגבהים ולשיאים מרגשים.
ב 2020 פנו למשרד 493 מרצים שרצו להיפגש. הם הציעו לשתות קפה, רצו להתייעץ, שאשווק את ההרצאה שלהם, שאייצג אותם, ביקשו להצטרף ל"ספריית המרצים" שלנו.
493!
ספרתי ואני משתף בחוסר צניעות, כי זה נתון מספרי מדהים שמצביע על מגמה מסוימת שרק עולה משנה לשנה ומודה, גם מאוד מחמיא.
התנצלתי בנימוס בפני הרוב, מכיוון שפשוט לא נשאר לי זמן.
טכנית.
מי שכן הצליח לתפוס אותי, אפילו לשיחה טלפונית בנושא ייצוג, גיליתי במהלך השיחה חוסרים באיך תחום ההרצאות עובד ואיך מתמצאים בו.
אף אחד מהפונים, אפילו לא אחד, שאל אותי אם אני בכלל צריך או רוצה לייצג עוד מרצים.
מה אני רוצה!
מהצד שלי לעומת זאת, היו לי עשרות שאלות לשאול כדי להבין מה "מצב הצבירה" של כל אחד מהם, אך לשם כך נדרש זמן – זמן שאין לי.
היום-יום המשרדי שלי ושל הצוות מאוד אינטנסיבי עם טיפול בעשרות משימות בשעה, ממש כמו בחמ"ל.
אני נהנה מהקצב, האינטנסיביות והעצימות הנדרשת ממני, אבל זה דורש ניהול חכם של הזמן – המשאב הכי יקר אצלי וגם אצלכם.
אנחנו בימים שאחרי משבר הקורונה, משבר שעדיין נמשך ועדיין די קשה לעכל את המימדים וההשפעה שלו עלינו לחיוב ולשלילה.
בשלב זה דבר אחד ברור לי: אני רוצה לחלוק את הידע והניסיון שצברתי עם כל מי שפנה אליי, כולל מרצים באשר הם. לחלוק את מה שלא כתוב בספר (עדיין)
גם עם כל אחד ממרצים שפנה אלינו והחליט שלא לעבור תהליך מקצועי אצלנו או בכל מקום אחר.
נסו למקם את עצמכם בחוסרים שלכם והדיוקים שנדרשים לכם כדי להתקדם לשלב הבא.
תתחדדו!
קחו כוס קפה והיכנסו אלינו למשרד הוירטואלי, נעלה פה אך ורק תכנים רלוונטיים לכם.

מה הופך מרצה למותג אישי?

מה הופך מרצה למותג אישי?
קודם כל האישיות.
האם יש לו? במה היא באה לידי ביטוי?
מאת אילה לינב ושרון בג

האם כל הרצאה צריכה מצגת?

האם כל הרצאה צריכה מצגת? לא. ממש לא. אז מתי כן? כמו תמיד הבחירה אם מצגת כן או לא תלויה בשלושה גורמים: הקהל, המרצה וההרצאה. הקהל באופן כללי אוהב מצגות…מאת אילה לינב ושרון בג

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן