חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה הופך מרצה למותג אישי?

מה הופך מרצה למותג אישי?
קודם כל האישיות.
האם יש לו? במה היא באה לידי ביטוי?

התוכן
מה הוא רוצה להגיד?
איך הוא אומר את זה?
האם יש בשורה בדרך שהוא מביא את התוכן?

הניסיון.
על מה מבוסס התוכן שלו?
איזה הוכחות השיג בחייו?

השפה הגרפית.
האם יש לו שפה ויז'ואלית מקצועית, ברורה ומזוהה?
איך היא מעבירה את המסרים שלו?
האם היא מתפתחת?
האם היא אחידה?

נוכחות ברשתות
האם יש לו?
מה האמירה שלו במרחבי הרשת?
האם הוא מיצר עיינין ? דיון?
האם יש לו קהילה?

מכלול העשייה המוצרים שלו.
מה הוא עושה חוץ מההרצאה?
כמה הרצאות יש לו?
איך העשייה שלו באה לידי ביטוי?
מה המוצרים האחרים שלו?


כתיבה: אילה לינב ושרון בג

אילה לינב – מעצבת גרפית מתמחה בעיצוב מותגים לאנשים ועסקים (תדמית גרפית, מצגות, אתרים, ספרים וכל טוב).
שרון בג – כותבת וממתגת

האם כל הרצאה צריכה מצגת?

האם כל הרצאה צריכה מצגת? לא. ממש לא. אז מתי כן? כמו תמיד הבחירה אם מצגת כן או לא תלויה בשלושה גורמים: הקהל, המרצה וההרצאה. הקהל באופן כללי אוהב מצגות…מאת אילה לינב ושרון בג

אריק זאבי מותר להגיד גם לא

אם אנחנו לא שלמים עם משהו, מותר גם להגיד לא

כשאנחנו עולים לבמה, עלינו לנסות ולהיות הכי טובים שאנחנו יכולים להיות, כי אנחנו אף פעם לא יודעים מי יושב שם בקהל ומה ההשלכות של אותה הופעה שלנו.
ולא פחות חשוב, אם אנחנו לא שלמים עם משהו, מותר גם להגיד לא…מאת אריק זאבי

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן