מה אומרים על גדעון עמיחי
על ההרצאה- פסטיבל קאן 2024 – תובנות מחדר השופטים
על ההרצאה- פסטיבל קאן 2024 – תובנות מחדר השופטים
על ההרצאה- פסטיבל קאן 2024 – תובנות מחדר השופטים
שתפו
לגדעון עמיחי הייתה זכות גדולה להיות שופט בפסטיבל קאן 2024, בקטגוריה החשובה והיוקרתית מכולן: Innovation Lions.
ההרצאה היא סקירה של המהלכים הכי חדשניים השנה בקאן, בדגש על מוצרים שישנו את העולם, (״פרודקט״ בלשון חברות הייטק).
בקטגוריה התחרו מוצרים ושירותים שהושקו בשנה האחרונה שהיו פורצי הדרך בתחום שבו הם פועלים.
ההרצאה כוללת גם את מהלכי השיווק והפרסום היצירתיים ביותר, שזכו בפרסים הגדולים 2024.
ההרצאה מוגשת מנקודת המבט של גדעון ישר מחבר השופטים של קטגוריית החדשנות, כולל שיתוף של הדיונים
שניהל עם חבר השופטים, הפערים בין תרבויות שונות, והאתגרים בשיפוט בקטגוריה כזו שאמורה להשפיע על העתיד ולא על תוצאות העבר.
גדעון עמיחי "ההרצאה היא שעה של לשכוח מכל המגבלות ולעוף עם מלוא ההשראה"
גדעון עמיחי זכה במהלך השנים ב-19 אריות בפסטיבל קאן ב-8 תחומים שונים.
גדעון עמיחי, הוא איש פרסום ישראלי בולט ומייסד חברת הקריאייטיב .No, No, No, No, No, Yes
עמיחי נולד בחולון, שירת בנח"ל ולאחר מכן ככתב צבאי ומעצב בעיתון ״במחנה״. הוא סיים בהצטיינות לימודי עיצוב גראפי בבצלאל כולל חילופי סטודנטים ב SVA בניו יורק. בהמשך, השלים תואר שני EMBA במנהל עסקים ב- Berlin School of Creative Leadership
קריירת הפרסום של עמיחי החלה ב-1990, והוא הפך לשותף במשרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי / Y&R ב-1994, שם שימש כמנכ"ל משותף ומנהל קריאייטיב ראשי עד 2011.
עמיחי הרצה באוניברסיטאות רבות בישראל ובחו"ל, ביניהן בצלאל, הבין תחומי הרצליה וSchool of Visual Arts . היום הוא מרצה בחוג לתקשורת באוניברסיטת תל אביב.
ב-2011, עמיחי פרסם את ספרו הראשון
"לא, לא, לא, לא, לא, לא, לא, כן", שתורגם לאנגלית ב-2014 ונמכר במשך מספר שנים במוזיאון לאומנות מודרנית בניו יורק MoMA.
ב-2016 פרסם את ספרו השני "נו, נו, נו, נו, נו, נו, נו, יס", ב-2021 את ספרו השלישי "אלף בית של גימל".
חברת הקריאייטיב "No, No, No, No, No, Yes" הוקמה ב- 2013 בניו יורק, וב- 2015 נפתח סניף גם בתל אביב. בסמוך למגפת הקורנה, נסגר הסניף בניו יורק, והיום לחברה רק סניף בתל אביב והיא עובדת עם לקוחות מובילים בישראל. ובחו"ל. עמיחי ידוע גם כקריקטוריסט, עם עבודות שפורסמו בעיתונים ישראליים מובילים ובמגזינים בינלאומיים כמו הניו יורקר. הוא היה חבר בוועדת ההיגוי של הקמת המוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס בחולון.
שתפו
טווח מחיר: בין 5,000 - 8,000