חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לספר סיפור ועוד כמה עצות – סדרת הרצאות

60 דקות כל מפגש | מלווה במצגת | ציוד נדרש: מקרן , מסך, הגברה, מיקרופון או מדונה

שתפו

סיפור. סיפור זו מילה כל כך יפה, שמעוררת את הדמיון וטוענת אותנו בסקרנות. מסיפורים קצרים בני שניות בודדות ועד למהלכים שנפרשים על פני שנים ארוכות. סדרת ההרצאות יפגישו את הסטודנטים עם הכלים היצירתיים הרבים שיש בידי אנשים כדי לספר סיפור אפקטיבי.

במסגרת המפגשים, נבחן איך המותגים החזקים בעולם מספרים סיפור מאז ומתמיד ולאורך זמן, נבחן את המהלכים השיווקיים המשמעותיים ביותר, זוכי הפרסים, שנעשו בשנים אחרונות בעולם, ונחקור דרכם יחד כיצד כתיבה, עיצוב, ויז'ואל, מוזיקה, סאונד, טיפוגרפיה ועוד, מייצרים תקשורת יותר אפקטיבית, שגורמת לנחשפים השראה, התרגשות וכמובן פעולה.

 

 

שיעור 1 | מבוא לאמנות הסיפור

חכמנו זיכרונם לברכה, סיפרו סיפורים הרבה לפני עידן הBuzzword . ביחיד או ברבים ובלשון הרשתות. אמנות הסיפור קיימת הרבה לפני שכל דבר היה "ענק!", "גאוני!" או "מהממממם!"
לספר סיפור זו תשוקה. זה בוער בעצמות. כשרון, עבודה קשה, והרבה אימון. מבוא לאמנות הסיפור. שעה וחצי שאספר בה סיפור.

שיעור 2 | סיפור באמצעות עיצוב וויז'ואל

כל יום מלמד מחדש על הכוח של דימוי, על היכולת ליצור שיוך, לקצר תהליכים, לשנות עמדות, לספר סיפור הרבה לפני שהמציאו את הסטורי, אבל בעיקר איך דימוי מדויק יכול להעניק ערך כלכלי אדיר. כוחם של העיצוב והוויז'ואל הולך ומתעצם לנוכח התחרות האינסופית על הזמן הפנוי שלנו.

שיעור 3 | סיפור באמצעות מוסיקה וסאונד

העוצמה להעניק נשמה לסיפורים ולחדד את ההבנה. הסאונד הוא הצבע הבלתי נראה, שבונה ערך אמוציונלי במהירות וביעילות שיא. מי שאומר ש-50 אחוז מכוחו של הסרטון הוא פס הקול הוא… מינימליסט. סאונד מעשיר סיפור ברגש, בדרמה. ויש לו גם היכולת לספר סיפור בפני עצמו. שעה וחצי שבה אוכל לחלוק ולשתף מה למדתי ובעיקר מה שמעתי.

שיעור 4 | סיפור באמצעות טיפוגרפיה

עולם ומלואו של פוטנציאל אדיר לדייק מסרים. כל מה שלמדתי על הרווח מכל רווח, ועל כוחו של הפסיק, לפני הנקודה. היררכיות, מסרים וסיפורים על ' למה לא הבינו', או איך לגרום לאנשים לקרוא, כפי שהכותבים כתבו והתכוונו ולא איך שבמקרה הצליח ל קוראים. קרנינג זו לא קללה, (ואם אתם לא יודעים מה זה, הגיע הזמן שתדעו) שעה וחצי על טיפוגרפיה היא ברכה.

שיעור 5 | סיפור באמצעות שפה וקמפיין

סדרה זה לא רק בנטפליקס. ושפה זה לא בהכרח ברליץ. מתי צריך שפה למותג ובעיקר למה. מה היתרונות, מה החסרונות ולמה זה כל כך קשה. למה יותר קל לספר סיפור לכל העולם מאשר לספר סיפור לחבר'ה בברוקלין. וברוקלין היא כמובן רק דוגמא. איך ליצור זיהוי, ושיוך. למה גריד מזיק להחריד, אבל מגבלות תמיד מבורכות. קצת גם על הגחמות ושאר ירקות. שעה וחצי כדי להבין שאין כמו ללמוד שפה חדשה, אבל הכי כיף לכתוב אחת.

שיעור 6 | סיפור במכרזים ובמצגות

מי אוהב מכרזים? אולי החברים מהרכש. למי בכלל יש חברים מהרכש?! להצעת ערך יש ערך כמו שלמחיר יש מחיר. למה מעט זמן, עדיף על הרבה זמן. כיוון אחד או יותר? למה שניים, זה פחות מאחד. על אובר-דואינג, וגם על weight over למה כדאי שסיפור יהיה חלק מרכזי בכל מצגת. והאם השקף במערכה הראשונה יורה במערכה השלישית. שעה וחצי של חשבון נפש. סיפורי גבורה לצד איפה טעינו.

שיעור 7|  הסיפורים הטובים בעולם

פסטיבל קאן 2022, 2023 ו 2024. אספתי את הדובדבנים, התותים, הדליקטסים והקצפות, צללתי פנימה וחיפשתי כל הברקה, מגמה והשראה שראיתי בדרך. הקמפיינים והמהלכים הזוכים בפסטיבל הפרסום קאן בשנים האחרונות. הפרויקטים הכי מרגשים לצד רעיונות פורצי דרך. ואיך לעזאזל מספרים לשופטים על פרויקט שהם מעולם לא ראו, ויש סיכוי שיראו פעם אחת בחיים.

שיעור 8 | Apple: מספר הסיפור הטוב בעולם

יש סיפור ויש סיפור. ויש מותג אחד שיודע לספר סיפור, יותר טוב מכל האחרים. Apple הוא המותג שהעלה את רמת הסיפור שלו לאמנות של ממש. כזו שבאה לידי ביטוי לא רק 360, אלא גם ובעיקר 365. בכל נושא ובכל תחום. מאות דוגמאות על איך חושבים אחרת ובעיקר עושים את זה אחרת בסרטים, בוויז'ואלים, בסאונד, בנקודת מכירה, ובכל דרך שקיימת. בזכות המותג, הפכה החברה בשנת 2020 לבעלת השווי הגבוה בעולם. אז תשמעו סיפור…

קצת על: גדעון עמיחי

גדעון עמיחי, הוא איש פרסום ישראלי בולט ומייסד חברת הקריאייטיב .No, No, No, No, No, Yes

עמיחי נולד בחולון, שירת בנח"ל ולאחר מכן ככתב צבאי ומעצב בעיתון ״במחנה״. הוא סיים בהצטיינות לימודי עיצוב גראפי בבצלאל כולל חילופי סטודנטים ב SVA בניו יורק. בהמשך, השלים תואר שני EMBA במנהל עסקים ב- Berlin School of Creative Leadership

קריירת הפרסום של עמיחי החלה ב-1990, והוא הפך לשותף במשרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי / Y&R ב-1994, שם שימש כמנכ"ל משותף ומנהל קריאייטיב ראשי עד 2011.

עמיחי הרצה באוניברסיטאות רבות בישראל ובחו"ל, ביניהן בצלאל, הבין תחומי הרצליה וSchool of Visual Arts . היום הוא מרצה בחוג לתקשורת באוניברסיטת תל אביב.

ב-2011, עמיחי פרסם את ספרו הראשון
"לא, לא, לא, לא, לא, לא, לא, כן", שתורגם לאנגלית ב-2014 ונמכר במשך מספר שנים במוזיאון לאומנות מודרנית בניו יורק MoMA.
ב-2016 פרסם את ספרו השני "נו, נו, נו, נו, נו, נו, נו, יס", ב-2021 את ספרו השלישי "אלף בית של גימל".

חברת הקריאייטיב "No, No, No, No, No, Yes" הוקמה ב- 2013 בניו יורק, וב- 2015 נפתח סניף גם בתל אביב. בסמוך למגפת הקורנה, נסגר הסניף בניו יורק, והיום לחברה רק סניף בתל אביב והיא עובדת עם לקוחות מובילים בישראל. ובחו"ל. עמיחי ידוע גם כקריקטוריסט, עם עבודות שפורסמו בעיתונים ישראליים מובילים ובמגזינים בינלאומיים כמו הניו יורקר. הוא היה חבר בוועדת ההיגוי של הקמת המוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס בחולון.

שתפו

מה אומרים על גדעון עמיחי

גדעון עמיחי במדיה

כל ההרצאות של גדעון עמיחי
לפרטים והזמנת ההרצאה: לספר סיפור ועוד כמה עצות – סדרת הרצאות

טווח מחיר: בין 5,000 - 8,000

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן