חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כאן באים בטוב

60 דקות | מלווה במצגת | ציוד נדרש: מקרן , מסך, הגברה, מיקרופון או מדונה

שתפו

בהרצאה "כאן באים בטוב – איך להפוך את הכיתה של הילדים שלנו למקום נעים ובטוח לכולם", יקבלו הורים הצצה מעניינת אל עולמם החברתי והרגשי של הילדים שלהם. במסגרת התוכנית "באים בטוב" אותה יסדה, נכנסת דיקלה בכל יום לכיתה אחרת, בעיר אחרת, בבית ספר אחר ופוגשת בשנה אלפי ילדים, הורים ואנשי חינוך.

ההרצאה מלווה בדוגמאות רבות ומגוונות מסיטואציות שקורות בכל יום, בכל כיתה, בכל הפסקה ובכל קבוצת וואטס אפ של הילדים שלנו.בהרצאה תלמדו איך על ידי תיווך נכון אנחנו ההורים יכולים להפוך את הכיתה של הילדים שלנו למקום נעים ובטוח לכולם. הרצון של כולנו הוא להפוך את הכיתה למקום נעים ובטוח יותר. בהרצאה נלמד מונחים של "באים בטוב" כמו, "ילד נדנדה" ו"ילד קרוסלה". נלמד מה עלינו ההורים לעשות כדי לגרום לילדים שלנו לשתף אותנו יותר, כך שנפסיק לקבל את התשובה "כיף / בסדר" כתשובה קבועה לשאלה "איך היה היום בבית הספר". נלמד מה הם הבורות שיש לילדים שלנו מולנו ומול החברים שלהם ונלמד איך לעזור להם לעקוף אותם ולא ליפול לתוכם שוב ושוב. והכי חשוב תלמדו לדבר את שפת הבאים בטוב שהופכת את היומיום של כולנו להרבה יותר נעים.

קצת על: דיקלה פוגל לבנשטיין

"נעים מאד, דיקלה פוגל לבנשטיין, עד לפני שבע שנים מנהלת שיווק בחברות וארגונים, מאד אוהבת שיווק, חיה ונושמת את זה, אוהבת מאד לדחוף אנשים מוכשרים ורעיונות יצירתיים וגם את שלי.

לפני שבע שנים, קצת אחרי שהפכתי לאמא בפעם השנייה החלטתי שאני לוקחת את כל היכולות שיש לי, של רתימה ושכנוע, ומתעלת אותם לעולמות של עשיית טוב בכלל ומיגור חרמות בקרב ילדים בפרט ופיתחתי את התוכנית "באים בטוב".

אני וצוות המנחים שאיתי נותנים יום-יום כלים לילדים, הורים וצוותי חינוך, איך אפשר לבוא בטוב.
זה חיבר אותי לילדות שבה גדלתי בכיתה שבה לאורך כל שנות היסודי היה חרם פעיל על ילדה בשם אילנית, עליה אני גם מספרת בהרצאה שלי להורים.

היום, התוכנית "באים בטוב" מועברת בהצלחה רבה במאות כיתות מידי שנה וילדים מורים ואנשי חינוך כבר דוברים את שפת ה"באים בטוב".
עם עיריית רעננה קיימנו ביום העצמאות טקס מרגש במיוחד של הדלקת משואות לילדים שבאים בטוב.
בשנים האחרונות אלפי תלמידי ותלמידות שכבת ד ברעננה עברו את התוכנית ולמדו את השפה והכלים של באים בטוב.

בבקרים, בכיתות, אני מלמדת ילדים וילדות איך לבוא בטוב, אבל המפגשים החשובים לא פחות הם בהרצאה להורים – "כאן באים בטוב", הרצאה שבסופה ההורים מבינים את האחריות שלהם ומה הכלים שלהם כדי להפוך את הכיתה של הילדים שלהם למקום נעים ובטוח לכולם."

שתפו

מה אומרים על דיקלה פוגל לבנשטיין

דיקלה פוגל לבנשטיין

לפרטים והזמנת ההרצאה: כאן באים בטוב

טווח מחיר: בין 2,500 - 5,000

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן