חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לנצח את עצמך

60 דקות | מלווה במצגת | ציוד נדרש: מקרן , מסך, הגברה, מיקרופון או מדונה

שתפו

להיות ספורטאית אולימפית, לייצג את המדינה על הבמה הספורטיבית היוקרתית ביותר בעולם, מדובר בדרך רצופה פסגות ומורדות, הצלחות יוצאות דופן וכישלונות כואבים. רק מעטים ונדירים אלו הזוכים למעמד הנכסף, נטע ריבקין ייצגה את ישראל שלוש פעמים במשחקים האולימפיים באחד מענפי הספורט התובעניים ביותר.

בזכות יכולות יוצאות דופן ביניהן אמונה עצמית וכוח רצון בלתי נלאים בשילוב עם מלחמה מנטלית יום – יומית, ריבקין עשתה פריצת דרך בענף ההתעמלות בזכות היותה הישראלית הראשונה בהיסטוריה שזכתה במדליה באליפויות עולם ואירופה ובעשרות מדליות בתחרויות הגרנד-פרי וגביעי העולם.

 

בהרצאה מעצימה ומעוררת השראה, נטע משתפת בסיפורה האישי ובתובנות מהדרך בה צעדה להצלחה הגדולה:

איך להתמודד עם הפחד מכישלון?
איך לתפקד במצבי לחץ?
כיצד לייצר מוטיבציה לאורך זמן?
איך להגיע לשיא ברגע הנכון ועוד.

זוהי הרצאה מרתקת ומעשירה המעניקה כלים פרקטיים להצלחה במימוש עצמי, יצירת מוטיבציה, הנעה לפעולה וחוסן מנטלי

קצת על: נטע ריבקין

נטע ריבקין_הרצאה_לנצח את עצמך_זירת המרצים מבית דברא

ריבקין הינה מתעמלת אולימפית פורצת דרך, אחת מהספורטאיות הבולטות ביותר של ישראל בכל הזמנים. פרשה מהתעמלות בגיל 25 כאחת משלושת המתעמלות היחידות בעולם בכל ההיסטוריה של הענף שהצליחו להשתתף 3 פעמים במשחקים האולימפיים ואחת המתעמלות המבוגרות בעולם.

ריבקין החלה את דרכה בענף בגיל 5 דרך מפגש מקרי בין אביה ארקדי ז"ל שהיה מאמן כדורסל לאלה סמופלוב שהפכה למאמנת האישית של נטע וליוותה אותה בכל 20 שנות הקריירה שלה בספורט.

במהלך הקריירה נטע ייצגה את ישראל 3 פעמים במשחקים האולימפיים, באולימפיאדת בייגין 2008 הייתה צעירת הספורטאיות במשלחת ישראל כשהיא רק בת 17, וגם המתעמלת הצעירה ביותר מבין המתעמלות שהשתתפו בתחרות. סיימה במקום ה -14.

בשנת 2011 הפכה למתעמלת הישראלית הראשונה בהיסטוריה שעומדת על הפודיום באליפות אירופה עם מדליית הכסף בתרגיל האלות ובהמשך השנה עשתה פריצת דרך נוספת עם זכייתה במדליה הראשונה של ישראל באליפות העולם עם מדליית הארד בתרגיל עם חישוק.

באולימפיאדת לונדון 2012, ריבקין עשתה גמר אולימפי וזכתה במקום ה -7. באולימפיאדת ריו 2016 הייתה נושאת הדגל של משלחת ישראל בטקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים וסיימה במקום ה -13

במהלך הקריירה ריבקין זכתה בעשרות מדליות בסבבים היוקרתיים של תחרויות הגרנד – פרי, גביעי העולם ואליפויות ישראל. לאחר חזרתה מאוליפיאדת ריו בדצמבר 2016 הודיעה ריבקין על פרישה מפעילות תחרותית במסיבת עיתונאים שערכה במשרדי הוועד האולימפי.

כיום, נטע הינה מאמנת מנטלית, מרצה לחוסן מנטלי ומצוינות בספורט בעסקים ובחיים, מנחת כיתות אמן ברחבי העולם, יו"ר ועדת הספורטאים וחברת הנהלת הוועד האולימפי בישראל ופרשנית התעמלות בערוץ הספורט.

שתפו

מה אומרים על נטע ריבקין

נטע ריבקין במדיה

לפרטים והזמנת ההרצאה: לנצח את עצמך

טווח מחיר: בין 2,500 - 5,000, בין 5,000 - 8,000

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן