חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לנסח את המראה שלך מחדש

90 דקות | מלווה במצגת | ציוד נדרש: מקרן , מסך, הגברה, מיקרופון או מדונה

שתפו

הרושם הראשוני שאדם מותיר אחריו מורכב ברובו מהרושם החיצוני שהוא עושה. מחקרים מלמדים שיש נטייה לא מודעת לייחס לגברים בעלי הופעה חיצונית מרשימה תכונות של אינטליגנציה גבוהה, אמינות ומצליחנות וכך, ככל שההופעה החיצונית שלהם מרשימה יותר, כך אחרים נוטים לחבב אותם יותר ולרצות לעשות איתם עסקים. במילים אחרות, בכל פגישה עסקית, לסטיילינג ולנראות שלכם יש השפעה שיכולה לתרום או לפגוע בסגירת העסקה, לכן ל'ניסוח' הנכון של המראה שלנו בהתחשב במטרות, באישיות ובסיפור שלנו – יש חשיבות עצומה.

 

שירותי סטיילינג נכנסו לכל תחום בעולם העסקי. חברות רבות מבינות שהמראה של המנהלים והעובדים שלהם הוא כרטיס הביקור של החברה ולכן בוחרות להעשיר את עובדיהן בהרצאות סטיילינג על מנת לפתח מודעות לעניין ההשפעה של המראה החיצוני בחיים העסקיים, שיפור התקשורת הבלתי מילולית והרצון לאפשר לעובדים לשדר את המסר הנכון ביותר עבורם בתפקידם הנוכחי. אני מזמינה אתכם להעניק לצוות העובדים הרצאה מעצימה, מקורית ומעוררת מחשבה – כזו שתיתן לכם כמעסיקים ולהם כמועסקים זוית ראיה שונה ומעניינת על חשיבות דיוק המראה החיצוני שלנו.

נצא לחקור קצת את ה'נכונים והמוצלחים' של דורנו ולהבין את כוחו של המראה החיצוני ואת יכולתו לספר איזה סיפור שרק נרצה בעזרתו.

שעה וחצי מרתקות בהן אתן מקסימום כלים כדי להצליח שם.

נלמד איך מספרים סיפור דרך המראה החיצוני? איך בכלל נדע 'לצבוע' הסיפור שלנו? ואיך הגדרת סגנון אישי נכונה יכולה לעזור לנו עם זה?

אספר על השיטה הייחודית שלי שעזרה למאות גברים לשדר את המסר האידיאלי עבורם בצורה אסתטית ומעניינת שמהווה עבורם גורם מאיץ להצלחה.
ובסוף נגיע לפרקטיקה ונבין איך לוקחים את כל התובנות האלה ויוצאים איתם לשופינג מוצלח?

ההרצאה מתאימה לאנשי עסקים, אנשי שיווק ומכירות, בעלי תפקידים בשירות הציבורי, בשירות הבטחוני וחברות המעוניינות בשיפור התקשורת הלא מילולית עם הלקוחות.

קצת על: אושרת אורן

אושרת אורן - הרצאה - לנסח את המראה שלך מחדש - זירת המרצים מבית דברא

מומחית בעולמות הסטיילינג לגברים ושיפור ההופעה החיצונית, חושבת מחוץ לקופסה ומגיעה לתוצאות מהירות ומדויקות באמצעות שיטה ייחודית המשלבת תהליכים פרקטיים עם תעוזה ויצירתיות כדרך לביטוי אישי. בעזרת השיטה הייחודית שפיתחה, אושרת עזרה למאות גברים למצוא את הסגנון האישי שלהם מתוך אמונה שמאחורי כל גבר יש סיפור מעניין שכדאי לגלות ולהביא לידי ביטוי, סטיילינג זה הדרך שלה להיות חלק מהסיפור הזה – חלק מהסיפור שלכם.

לאחר 15 שנים כרו"ח בתפקידים בכירים במשק, החלטתי שעוד קידום אחד ואבדתי. אזרתי אומץ והכרזתי על עידן חדש בפני משפחתי וחברי. עידן, שבו כל מה שאעסוק בו יהיה קשור לאופנה ואסטטיקה ויזואלית. אבל לא סתם ככה (אצלי – הכל חייב להיות אחרת), כחובבת קניות מושבעת החלטתי להפוך את זה למקצוע ולתת שירותי סטיילינג אישי לגברים.
גבות הורמו, התלחששויות נשמעו גם כשהיו בדציבלים שמגרדים את האפס,
אבל אני התעקשתי לעשות התמחות קלינית בתחום שלא ממש שמעו עליו בארץ ולהצליח לגרום לאלפי גברים ישראלים להראות הכי טוב שרק אפשר.

למה גברים?
רוב הגברים הישראלים לא חונכו באופן שמאפשר להם להעריך לבוש טוב ואיכותי. חוסר המודעות בקשר ללבוש נכון נראה בכל מקום, בעיקר במגזר העסקי. לכן למעשה התחום הזה ממש קרא לי. אז באתי.
וחוצמזה,
גברים הם הלקוחות המושלמים. קשובים, צמאים לידע ומתמסרים מצוין לתהליך שמנוהל על ידי איש מקצוע, במיוחד כשהם מתחילים לדמיין איך הם יראו בסופו.

אחת המטרות שהצבתי לעצמי כסטייליסטית אישית היא להחיות את קוד הלבוש אצל אנשי קרירה שהנראות משפיעה באופן ישיר על תדמיתם ולהוכיח שהנראות חשובה ומשפיעה באופן ישיר ועקיף על כל כך הרבה רבדים בחיים שלנו.

מאז, עברו כמעט 8 שנים בהן אני נותנת שירותי סטיילינג וייעוץ תדמית, בניתי את השם שלי כמומחית לגיבוש סגנון אישי ועסקי לגברים. אני מפיקת אופנה, כתבת לענייני סטיילינג לגברים במגזינים ומרצה בתחום מול חברות וארגונים.

שתפו

מה אומרים על אושרת אורן

אושרת אורן במדיה

לפרטים והזמנת ההרצאה: לנסח את המראה שלך מחדש

טווח מחיר: בין 2,500 - 5,000

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן