חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הישרדות אמיתית / הישרדות מדומה – מה שהדמיון מדמה הופך להיות אמיתי

90 דקות | מלווה במצגת | ציוד נדרש: מקרן , מסך, הגברה, מיקרופון או מדונה

שתפו

אף פעם בהיסטוריה האנושית אדם לא נחשף לכמות כה גדולה של מידע.

אף פעם לא נחשפנו בצורה כה מידית למשברים, אסונות ומלחמות בין אם קרובים או רחוקים, כתוצאה מכך האנושות בכללותה סובלת מגירוי סימפטטי כרוני, במילים אחרות מצב הישרדות הוא שכיח יותר מאשר מצב רוכע ומנוחה.
אין הרבה בעולם שמבינים הישרדות אמיתית כמו יוסי גינסברג מי ששרד לבדו כנגד כל הסיכויים בלב האמזונס. יוסי חזר לגור בג׳ונגל למשך שלוש שנים בהן עבר חניכה על ידי שבט האוצ׳ופיאמונה.
יוסי מתריע כי הישרדות מדומה היא בהרבה יותר מסוכנת לאדם מהישרדות אמיתית.
מדוע?

כיון שהישרדות מדומה נתפסת על ידי האורגניזם האנושי כאירוע אמיתי, הורמונים שנועדו להציל חיים הופכים רעילים וגורמים מחלות ומוות מוקדם. באופן אבסורדי המערכת שנועדה להציחל את חיינו היא זאת שמקצרת אותם.

כל זאת כיון שהאדם אינו משתמש בחושיו כדי לאמוד סכנות אלא זהו השכל חסר המנוחה הוא שמעביר לגוף את תחושת הסכנה. הישרדות מדומה, היא מצב לחץ כרוני מתמשך, הישרדות מדומה היא אם כל התחלואים נפשיים או גופניים.
יוסי משתף את הקהל בנסיון החיים שלו והבנתו העמוקה בהישרדות.
יוסי מלמד איך לזהות אם הישרדות היא אמיתית או מדומה בזמן אמת, ואיך לדעת לכבות הישרדות מדומה כדי לתפקד טוב, יעיל ובריא יותר בפגישה עם אתגרי החיים הרבים.

הקהל מרותק מהרצאה מעלפת ומשכילה, אך חשוב מזה הקהל לוקח הבייתה תובנות ישימות ומשנות חיים.

הישרדות מדומה היא הדרך הגרועה ביותר לטפל באתגרים ובעיות בחיים.
הישרדות מדומה מרעילה את מערכות הגוף, ומוליכה למשברים נפשיים, גופניים, מחלות ואף מוות מוקדם.
הישרדות אמיתית היא פחות מסוכנת לאדם כיון
א. הישרדות אמיתית, דהיינו סכנה מיידית ומוחשית לחיי האדם, היא נדירה למדי
ב. היה ואנחנו אכן במצב דך סכנה מיידית – הישרדות אמיתית מביאה אותנו מיד לביצועי שיא ובאופן טבעי
ג. כל מערכות הגוף, גופנית, שכלית, נפשית ורוחנית מתאחדות בעוצמה הווהפכות אדם רגיל לגיבור על – זאת כוחה של הישרדות אמיתית

המצב ההישרדותי הקלאסי של fight or flight כלומר הילחם על נפשך או ברח בכל כוחך – כאשר הוא מופעל בגלל אזעקת שוא, מחליש והורג במקום לחזק ולהציל. לצערנו מצב זה הוא שכיח עד כדי רמה יום יומית.
יוסי מעביר אימון פרקטי בוא הוא מלמד את הקהל תרגילים ו׳האקים׳ גופניים שמאפרים להבחין בזמן אמת במצב של הישרדות מדומה ולהעביר את הגוף באופן מכני למצב של  רגיעה. (switching the body from sympathetic to parasympathetic mode
בהרצאה אחת משנה חיים הקהל מבין את ההבדלים בין הישרדות אמיתי ומדומה ולמד איך לזהות בזמן אמת ובכך לתקן ׳באג׳ של ממש במערכת האנושית, למנוע נזקים ולהעצים את יכולת התפקוד במצבי לחץ ומול אתגרים.

ההרצאה הפרונטלית נמשכת כשעה.
ניתן להזמין הרצאה ואחרייה שעתיים תרגול כדי להעמיק את ההפנמה.
ניתן גם לצאת עם יוסי והצוות שלו לסדנת שטח בת יומיים

קצת על: יוסי גינסברג

יוסי גינסברג הרצאות: מהישרדות לביצועי שיא במצבי משבר | בחזרה מטואיצ'י

יוסי הוא יזם ומחבר הספר “בחזרה מטואיצ’י”. הספר שהפך לרב מכר ולספר "קאלט" מספר את סיפור הישרדותו המופלא של יוסי בלב האמזונס. “בחזרה מטואיצ’י” תורגם לשש שפות, ראה אור ב-15 מדינות והפך לרב-מכר בינלאומי. סרט קולנוע המבוסס על ספרו יצא לאקרנים בכיכובו של דניאל רדקליף.

שלושה שבועות לבד באמזונס, במקום שלא מתועד בשום מפה, בלי עזרה, בלי אף אחד ובלי תקווה. זו לא התחלה של סרט, גם לא סיפור הרפתקאות מומצא. יוסי גינסברג חווה זאת בעצמו. בתחילת שנות ה-80, יצא יוסי גינסברג לטיול הגדול של אחרי הצבא, לאחר שעבד בעבודות מזדמנות באלסקה וניו-יורק כדי לחסוך כסף לטיול. לאחר נסיעה במספר טרמפים, התגנבות לספינת שעשועים והתארחות אצל אינדיאנים מצא יוסי את עצמו בפרו – שם פגש את מרקוס. ביחד נסעו השניים לבוליביה, פגשו את קווין וקארל ונכנסו למעבה הג'ונגל. כעבור זמן מה התפרקה החבורה, ויוסי וחברו קווין המשיכו לבדם במסע. אז זה קרה – באל פאסו סן פדרו ישנו קניון ובו מפלים. קווין זינק למים, נסחף הצדה והצליח להימלט מהמפל הגועש, ואילו יוסי נסחף עם הרפסודה לכיוון המפל והתחיל במסע המוות. שלושה שבועות שהה יוסי לבדו בג'ונגל, מיטלטל בין תקווה לייאוש, נאבק ברעב, בנחשים, בנמרים ובנמלים טורפות. "…משכתי בכל כוחי, אך לשווא. כאילו הייתי יצוק בבטון. לא הצלחתי לזוז. שוב רציתי לבכות, אך חשתי רק גוש מוצק בגרוני. זהו זה. זה המוות. אני עומד למות כאן. סופי יהיה בביצה הזאת. השלמתי עם המוות. ידעתי שאין לי כוח להיחלץ, ואין כוח בעולם שיושיט לי יד וימשוך אותי מן הבוץ.." (מתוך ספרו "בחזרה מטואיצ'י", הוצאת זמורה-ביתן). ספרו של יוסי דחף אלפי ישראלים ומטיילים מכל העולם לבקר ביער גשם מרוחק בבוליביה, מה שהפך עיירת ג'ונגל קטנה ומנומנמת בשם רורנבאקה ליעד תיירותי מרכזי ויצר תעשייה קטנה של סיורים מאורגנים במעלה נהר הטואיצ'י. "בשנת 1992 בתפנית גורלית מוזרה, חזרתי לאחר עשור לאותו מקם בו חוויתי את הרפתקתי הראשונה," הוא מספר . "לא האמנתי עד כמה רורנבאקה התפתחה: הרחובות היו מלאים במוצ'לרים, רבים מהם ישראלים וכל אחד ממארגני הסיורים הרבים הציע לתרמילאים הנלהבים הרפתקה בנהר הטואיצ'י, תוך שהם טוענים שהם, באופן אישי, היו אלה שהצילו את חיי. ספרו של יוסי “בחזרה מטואיצ’י” תורגם לשש שפות, ראה אור ב-15 מדינות והפך לרב-מכר בינלאומי. סרט קולנוע המבוסס על ספרו יצא לאקרנים בתחילת 2018, בכיכובו של דניאל רדקליף. יוסי גינזברג הפך למרצה מבוקש ונחשב לאחד מגדולי מספרי הסיפורים בעולם. סיפור ההישרדות המופלא שלו מסופר על ידו בכנסים וארועי חברה של מיטב החברות בעולם כבר מעל ל-15 שנה. יוסי מוגדר כ- Keynote Speaker: האיש שפותח את הכנס וקובע את הטון שלו. הוא דורג לאחרונה כאחד מעשרת המרצים המבוקשים בעולם העסקים בעולם ההרצאות הבינלאומי.

שתפו

מה אומרים על יוסי גינסברג

יוסי גינסברג במדיה

לפרטים והזמנת ההרצאה: הישרדות אמיתית / הישרדות מדומה – מה שהדמיון מדמה הופך להיות אמיתי

טווח מחיר: בין 8,000 - 10,000

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן