חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אדם מול מצלמה

60 דקות | מלווה במצגת | ציוד נדרש: מקרן , מסך, הגברה, מיקרופון או מדונה

שתפו

בן שני, עיתונאי התוכנית עובדה, במאי ומגיש תוכניות טלוויזיה וסרטים דוקומנטריים. מתעד את הדמויות המשפיעות והמרתקות בישראל.

הראיון הראשון עם שירה איסקוב, תיעוד המעבר לפוליטיקה של יאיר לפיד, חשיפת יומני השבי של רון ארד, הסרט תיכון ההזדמנות האחרונה. הם רק חלק מהסרטים והגיבורים שאותם תיעד בן שני לאורך השנים. ההרצאה אדם מול מצלמה, משולבת בקטעים מסרטים אלו וסרטים אחרים, וביניהם פורש בן את הסיפור שמאחורי הקלעים של עבודת העיתונאי בטלוויזיה. דרך שהיא לפעמים מרתקת כמו הסרט עצמו.

כיצד יוצרים את הקשר, איך משכנעים אדם שחושש מפרסום להצטלם, איך שוברים את הקרח, איך בונים אמון ואיך מתמודדים עם שאלות אתיות שמתעוררות תוך כדי תהליך העבודה. בהרצאה אדם מול מצלמה מדבר בן על כל אלה, תוך שילוב של דוגמאות מהסרטים שיצר לתוכנית עובדה.

ההרצאה עוסקת בדוגמאות מעבודת העיתונאי, אבל הגיבורים של הסרטים והנושאים שבן מעלה רלוונטיים למנהלים, אנשי טיפול והוראה, ולמעוניינים בהרצאות העשרה והשראה לעובדי וחברי הארגון שלהם.

קצת על: בן שני

עיתונאי התוכנית עובדה עם אילנה דיין, נשוי לקרן, ואבא לאורי יונתן ושירי.

זוכה פרס סוקולוב לעיתונות אלקטרונית על תחקיר הטלוויזיה שחשף את נפגעי פרשת רמדיה בסרט שיצר ילדי רמדיה. 2005
זוכה פרס האקדמיה הישראלית לקולנוע ולטלויזיה לבמאי הטוב ביותר, ולסדרה התעודה הטובה ביותר על הסדרה שיצר – יומני קירשנבאום. 2018

זוכה פרסי הפורום הדוקומנטרי על הסרט אודות שירה איסקוב, ועל הסרט –מרסל ואני אותו ביים יחד עם תמי ארד.

בשנת 2020 – הוקרן בפסטיבל דוקאביב סרטו הראשון שיר ערש לעמק.

בשנת 2010 – זכה הסרט התיעודי שיצר תיכון ההזדמנות האחרונה במדלית הכסף בפסטיבל ניו יורק. הסרט שיצר עם תמי ארד – מרסל ואני זכה בפרס פורום היוצרים הדוקומנטרי לשנת 2019

בן חבר מערכת התוכנית עובדה, שבה לאורך השנים הכין עשרות רבות של כתבות וסרטי טלוויזיה. ביניהם – חשיפת יומני השבי של רון ארד, הראיון עם שירה איסקוב, הראיון עם רונה רמון, סיפורו של רפי איתן, תיעוד ההחלמה של הנער אסף יסעור, תיעוד קמפיין הבחירות הראשון של ברק אובמה, תיעוד סדרת הגמר של דיוויד בלאט, הדרך לנ.ב.א של עומרי כספי, מסע הבחירות הראשון של יאיר לפיד, מסע הבחירות הראשון של בני גנץ, סדרת הכתבות ארבע דקות.

בן מגיש את סדרת הדוקו המדעית העתיד כבר כאן המשודרת בערוץ כאן 11 שבה הוא פורש את הסיפורים מאחורי המדענים פורצי הדרך בישראל.

שתפו

מה אומרים על בן שני

בן שני במדיה

לפרטים והזמנת ההרצאה: אדם מול מצלמה

טווח מחיר: בין 5,000 - 8,000

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן