חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ארז רובינשטיין – בינה מלאכותית במלחמה - הרצאה בזום 44:30

תאריך המפגש: 09.11.23

מפגש מיוחד עם ארז רובינשטיין על המלחמה הראשונה שיש לבינה המלאכותית תפקיד מהותי בכמה חזיתות: ההסברה, העורף, פיענוח מידע ועוד. בהרצאה נעבור על כמה דוגמאות לשימושי AI, מעולמות הטקסט, התמונה, הדיבוב והתרגום, כולל הסברים כיצד תוכלו להשתמש בזה בבית יחד עם הילדים. ההרצאה מתאימה לגילאים 12 עד 120, למתחילים ולמתקדמים. ההרצאה ביוזמת – זירת המרצים מבית דברא, הועברה בזום לקהל הרחב במסגרת "הרצאה אחת ביום" כחלק מהרצון לתת ערך, לתת השראה, לחבר , להיות ביחד בזמן מלחמה.
תהנו!

קצת על ארז רובינשטיין:

עם למעלה מ-22 שנות ניסיון בפרסום כאיש קריאייטיב בכיר וכמייסד של משרד פרסום מצליח, חתום ארז רובינשטיין על מאות קמפיינים ועשרות פרסים בארץ ובחו״ל, שפט בתחרויות, לימד במכללה לקריאייטיב, נבחר ל-40 המבטיחים של דה מרקר ואף הוגדר ״כממליך מלכים״ לאחר שכיהן כמנהל הקריאייטיב של נפתלי בנט בבחירות 2021.
בשנה האחרונה רובינשטיין חוקר ומשתעשע ברצינות עם מחוללי בינה מלאכותית, ובזכות היכולת שלו לשלב יצירתיות עם הטכנולוגיה החדשה, הפך במהרה למרצה מבוקש בתחום, עם רקורד הרצאות וסדנאות לעשרות רבות של חברות מובילות , מנהלים, אדריכלים, אנשי שיווק ועוד…

 

 

פוסטים נוספים

שחר ודוביק פאר- הרצאה - נקודה נקודה - זירת המרצים מבית דברא

שחר פאר – הרצאת זום

"נקודה נקודה" הן צמד מילים אותן הטמיע אחד המאמנים של שחר, במטרה לגרום לה להתרכז בנקודה הקרובה ולהתעלם מכל השאר. הקריירה של שחר נסקה לגבהים מרשימים מאוד, כשהיא מצויידת בתכונה הדומיננטית ביותר אצלה – עקשנות. למרות שכפי שששחר מעידה על עצמה- היא לא גבוהה במיוחד ולא אתלטית במיוחד, היא נלחמה בזירות הטניס הגבוהות ביותר נגד יריבות מהשורה הראשונה, ובמשך מספר שנים דורגה בין 20 הטניסאיות הטובות בעולם. מלחמות מנטאליות בתדירות גבוהה, היו חלק בלתי נפרד מהקריירה של שחר ובהרצאתה היא משתפת: איך הכל התחיל, המשפחה כעוגן וניהול הקריירה. המאמנים איתם עבדה לאורך הדרך והכלים שרכשה במרוצת השנים להתמודד עם כשלונות ולהציב יעדים כל פעם מחדש. את ההרצאה מעבירה שחר יחד עם דוביק אביה שתמך, ליווה, ייעץ ועזר לנהל את הקריירה של שחר

אריק זאבי - הרצאה - 43 שניות - זירת המרצים מבית דברא

אריק זאבי – הרצאת זום

ההרצאה 43 שניות – האם חוויתם כשלון בקריירה שלכם? איך הרמתם את עצמכם והמשכתם הלאה? אולימפיאדת לונדון 2012, הקרב הראשון של המדליסט האולימפי אריק זאבי הוא מול הגרמני דימטרי פטרס. מאזן הכוחות ביניהם עד לקרב הזה הוא 4-1 לאריק.43 שניות בלבד ארך הקרב האחרון בקריירה מפוארת של 30 שנהואחריו נאלץ זאבי להתמודד עם היום שאחרי. הכותרות בעיתונים, הכאב ותחושת הצריבה בבטן, האכזבה ותחושת הכישלון. איך קמים על הרגליים וממשיכים מכאן?

עידו איזק - סדנת צילום בסמארטפון - זירת המרצים מבית דברא

עידו איז'ק – הרצאת זום

המפגש מתאים למשפחות לילדים / נוער שיש להם כבר סמארטפון. במפגש תלמדו להפיק את המיטב מהמצלמה של הסמארטפון שלכם ולייצר תמונות ווידיאו ברמה גבוהה ויצירתית.

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן