חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה אינני יודע את מה שהייתי אמור לדעת?!

1. הצפת מידע – במקום להפנים ידע ספציפי, קופצים לידע חדש
2. הכיף לרכוש ידע פחות כיף ליישם אותו = לא זוכרים
3. היעדר מעקב והטמעה ע״י מנהל ישיר / מערך הלמידה – משאבי אנוש

הפתרון –
1. תרגול. תרגול. תרגול
2. ללמוד פחות, אבל יותר לעומק
3. תוכנית מעקב תוך העברת האחריות לעובד (הלומד)

חשוב לזכור – אנשים שונים, בעלי סגנונות תקשורת ולמידה שונים, צריכים חוויה מותאמת אליהם כדי לרכוש ידע חדש.
תנו למשימתיים תועלת + יעד ברור לשימוש בידע הנלמד.
תנו למקדמים חווית לימוד והתנסות כיפית
.תנו למנתחים ידע רחב, מקיף וזמין
תנו לתומכים ״להרגיש״ את התוכן, לגעת
ולחוש את המשמעות שלו.

איך מזהים את הסגנון?
המזהה – https://lnkd.in/d3sKTvjp


הכותב: איציק לוי – מומחה לתקשורת בינאישית וארגונית אפקטיבית

פוסטים נוספים

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן