"אחת הטעויות הנפוצות בתחום המיתוג האישי היא שעסק בתחילת דרכו לא צריך להשקיע כסף בפיתוח תוכן ובנית מותג אישי.
מקסימום משקיעים בלוגו ארעי ושם לא מדויק ומנסים להתחיל לשווק.
מניסיוני, זה לא עובד ככה.
כלומר, קצת פה לאוזן ומהר מאוד הדברים נתקעים.
המסרים לא ברורים ולא גורמים לעוקבים ליצור קשר ולקנות.
התוכן לא מתרומם כי לא ארזת אותו, הנוכחות ברשתות חברתיות לא עקבית ומדויקת ואף אחד לא באמת מבין מה תרומך לשנות, לעזור ולקדם.
אז מתי כדאי להתחיל לבנות מותג אישי?
זה לא מדעי אבל זה עובדתי – אתמול.
אם לא התחלת כבר, אז עכשיו הוא הזמן הטוב ביותר להתחיל לבנות את המותג האישי שלך.
אם סיימת את הכשרתך או את לימודיך אתמול, כמובן שמומלץ לצבור ניסיון מעשי וענווה לפני שרוכשים שלטי חוצות בדרך אילון
(למרות שבמחשבה שניה, זה רעיון לא רע ).
כמה זמן לוקח לפתח מותג אישי?
תלוי.
תלוי מה תוכנית הפעולה?
מה המטרות?
מה התקציב?
מה סדר העדיפויות?
מה הקצב שלך? האם עובד בעבודה נוספת חוץ מזה?
אם לסכם בקצרה: לפתח מותג אישי לוקח זמן.
המון זמן.
מהרגע שהחלטת להיות מותג אישי ועד בכלל. זה לא נגמר.
אבל הבשורה הטובה היא שאין לך תחרות.
כי יש רק אחד כמוך.
ומי שלא רוצה? לא צריך.
כאשר המותג הוא אנחנו, כלומר, שילוב של האישיות שלנו, הידע המקצועי שלמדנו והניסיון האישי שצברנו, אין לנו תחרות."
מפי: שרון בג – מספרת סיפורים, רעיונאית, ממתגת ומפתחת תוכן והרצאות.
מאז 2006 מלווה אנשים ומותגים שרוצים לעשות את העולם הזה קצת טוב יותר – יזמים, מאמנים, מנחים, יועצים, מעצבים ואחרים.
קוראים לזה: פיתוח עסקי למותגים אישיים בעזרת תוכן.