שתפו
פתאום קם אדם ומחליט שהוא רוצה להיות מותג אישי. ככה אמרו לו. ככה הוא מרגיש.
להיות מותג אישי לא דומה בכלל לבנית מותג שהוא מוצר. זה לא רק לעצב לוגו. ולפתוח דפים ברשתות חברתיות.
להיות מותג אישי מבוסס תוכן מחייב לעשות עבודת עומק של מיתוג ופיתוח תוכן.
יעני, WALK THE TALK
בעצם אין דבר מותג גרוע. כמו שאין חצי בהיריון ובפניכם עומדת הבחירה או לעשות את זה כמו שצריך או
לא לעשות את זה בכלל.
אז מאיפה מתחילים?
מה זה אומר להיות מותג תוכן אישי, כזה שיש לו מה להגיד ורוצה להפיץ את בשורתו ברבים?
האם כל אחד יכול להיות מותג אישי?
הרצאה : 50 דקות
ניתן להזמין כסדנה ולהוסיף תרגילים מעשיים. כסדנה עד 15 איש.
מלווה אנשים ומותגים שרוצים לעשות את העולם הזה קצת טוב יותר. מאז 2006 אני ברית המילה (כי מילים יוצרות בריתות).
ברית המילה מאפשרת לאנשים ומותגים לספר את הסיפור הייחודי שלהם באמצעות מוצרי תוכן מקוריים.
ברית היא לא רק מילה. היא תפיסת עולם.
שתפו