חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צילום

הזמנת הרצאות וסדנאות בנושא צילום: צללו אל תוך עולם הצילום עם מגוון רחב של הרצאות מעוררות השראה וסדנאות מעשיות.

בין אם אתם מתחילים או מתקדמים, הפעילויות שלנו כוללות כל מה שצריך לדעת על צילום נוף, פורטרט, צילום רחוב, ועוד. גלו את הטכניקות, הסודות, והגישות היצירתיות של מצלמי על, והעצימו את יכולת הביטוי האישי שלכם דרך העדשה. מושלם לארגונים, חברות, בתי ספר, וכל מי שמעוניין לחקור עולמות חדשים דרך הצילום.

הרצאות בולטות בנושא צילום:

עמוס נחום

ההרצאה: "תמונת חיי"

עמוס נחום, צלם טבע ישראלי-אמריקאי, מגדולי צלמי החי התת-מימי בעולם. בהרצאה ״תמונת חיי״, עמוס נותן לנו הצצה אינטימית ומרהיבה לעבודת חייו. הוא מנפץ מיתוסים הקשורים לחיות שהתקשורת הרגילה אותנו לפחד מהן וחולק עם הצופה את אהבתו הגדולה לטבע.

עדו לביא

ההרצאה: "PHOTOTELLING"

עדו לביא, מבכירי הצלמים בארץ, פוטותראפיסט, פיתח סדנאות לעבודה בארגונים / מערכת ארגונית בה ניתן באמצעות צילום ובאופן חוייתי, יצירתי ושונה לגעת ולטפל באתגרים וחוזקות בארגון . העובדים הם הפרזנטורים הכי טובים של החברה – איך תהפכו את העובדים שלכם לפרזנטורים הכי טובים של החברה/ארגון ? ההרצאה מאפשרת תקשורת אחרת, שונה, ומועילה בעבודה ומאפשרת התמודדות עם האתגרים השונים בארגון באמצעות עבודה עם דימויים וצילום.

רוני סופר

ההרצאה: "רגעים קריטיים – אסון הכרמל"

רוני סופר, צלם עיתונות מוערך עם מעל שלושים שנות קריירה בהן צילם כתבות ופרויקטים דוקומנטריים וחדשותיים עבור כתבי העת היוקרתיים בעולם. בשנת 2010 קיבל צל"ש מטעם כנסת ישראל על פעולותיו מצילות החיים באסון הכרמל ושנתיים לאחר מכן נבחר כאיש השנה בתקשורת מטעם ארגוני עיתונות ומדיה בצפון. בהרצאה מיוחדת לציון השריפה בכרמל, יקח אתכם רוני, רגע אחר רגע בהתרחשות האסון וזאת באמצעות צילומים נדירים.

כל ההרצאות בנושא צילום

תמונת חיי

רגעים קריטיים – אסון הכרמל

כל הסדנאות בנושא צילום

איך לצלם בסמארטפון כמו צלם על INDOOR

איך לצלם בסמארטפון כמו צלם על OUTDOOR

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן