חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צבא ובטחון

הזמנת הרצאות בנושא צבא ובטחון: מהפכות טכנולוגיות, אסטרטגיות מודיעין וסיפורי לחימה ששינו את פני המלחמה.

מגוון רחב של נושאים מעולם הצבא והביטחון, כולל סדרת הרצאות מרתקות המציגות תובנות עמוקות וניתוחים של אסטרטגיות ביטחוניות, טכנולוגיות חדשניות בשדה הקרב, וסיפורים אישיים של לוחמים ומפקדים. דרך ייחודית להעמיק ולהרחיב את הידע וההבנה בנושאים החשובים והמרתקים הללו, תוך קבלת השראה מדמויות מובילות בתחום. מומלץ לארגונים, חברות וכל קהל יעד רלוונטי המחפש להעשיר את תחום הידע וההבנה בתחום הצבא והביטחון.

הרצאות בולטות בנושא צבא ובטחון:

איתי אנגל ועמוס נחום

ההרצאה: "על פחד ויצירה"

בתקופה זו, כשפחד הופך להיות מרכיב בלתי נפרד מחיינו – איתי אנגל ועמוס נחום, פנים מול פנים בשיחה על פחד ועל יצירה. איתי אנגל, חתן פרס סוקולוב לעיתונאות, מדווח מתחילת שנות ה-90 מהחזיתות של הסכסוכים האנושיים הקשים בעולם בבוסניה, סוריה, עיראק, עזה, אוקראינה ועוד. עמוס נחום – שזכה פעמיים בפרס צלם השנה של הבי. בי. סי. (בקטגוריית התנהגות בעלי חיים) והחתן הטרי של פרס NOGI 2023 לאומנות – מצלם טורפים גדולים כמו הדב הלבן, הליוויתן הקטלן, תנין היאור, האנקונדה והעמלץ הלבן – ממרחק אפס וללא הגנה ואיך כל זה קשור לטראומה שחווה בקרב בחווה הסינית במלחמת יום הכיפורים. מפגש מיוחד ומרתק בין שני אנשים, שמצליחים ליצור מתוך פחד וחוסר וודאות, ושנוגעים ביצירתם – כל אחד בדרכו המיוחדת, בלבבות של רבים.

ניר דבורי

ההרצאה: "מדבר מהשטח"

ניר דבורי, הכתב הצבאי של ערוץ 12 בהרצאה מרתקת על הנושאים הבוערים ביותר בסדר היום של כולנו. דבורי מסקר כבר יותר מ20 שנה את הסוגיות הבוערות ביותר במציאות הביטחונית של מדינה ישראל ואזרחיה עם איומים בלתי פוסקים והישרדות מתמדת. החיים ככתב צבאי בישראל, משלבים בכל יום אתגרים הן מקצועיים והן אישיים, בתנאי לחץ, חוסר וודאות והסיכוי להקפצה מהרגע להרגע. מלחמת "חרבות ברזל" שפרצה בבוקר יום שבת ה- 7.10.23, הפתיעה מדינה שלמה והפכה את החיים של כולנו וגם את חייו של ניר, שמצא עצמו מתווך לצופים בבית את המתרחש בזמן אמת, בנקודת זמן בה אף אחד עדיין לא הבין את גודל האסון.

נסלי ברדה

ההרצאה: "גיבורות | גיבורים"

נסלי ברדה בהרצאה חדשה על הגיבורות והגיבורים שנולדו בשבעה באוקטובר. ביום הנורא ההוא מדינה שלמה הוכתה בהלם וטולטלה אך בשעות האפלות האלה נולדו גם סיפורי גבורה מדהימים כל כך שכמעט קשה לתפוס. נסלי תספר בהרצאה בין השאר  על סיפורי גבורה של נשים וגברים נערות ואף ילדים שברגע האמת גילו כוחות מעוררי השתאות, עשו את הבלתי אפשרי מול הרוע המתפרץ והצילו חיים. בהמשך לסדרה המצליחה ״גיבורים״ נסלי תביא בהרצאה את סיפוריהן המדהימים של הנערה גלי מכפר עזה. של רון המכ״ית מזיקים. של עדי מפקדת פלוגת ברדלס. נסלי תספר על גבורתם של האחים קלמנזון, של הגשש הבדואי פאווז ועוד רבות ורבים שמגדירים מחדש את המילה גבורה.

כל ההרצאות בנושא צבא ובטחון

ישראל בין חמאס, איראן ואוקראינה

אחד למליון

גיבורות | גיבורים

מדבר מהשטח

7.10 אדם מול מצלמה

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן