חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פסיכולוגיה

הזמנת הרצאות בנושא יחסים בינאישיים: מפתחות ליצירת קשר בריא ואוהב

יחסים בינאישיים מהווים את הלב של חיינו, הבנה עמוקה וכלים מעשיים לבניית מערכת יחסים בינאישית בריאה ומאושרת הם יותר חשובים מאי פעם. הזמנת הרצאה או סדנה בנושא לארגון, חברה או מוסד החינוך שלך, תאפשר לכם ולקהל היעד שלכם לחקור וללמוד על תקשורת זוגית/בינאישית אפקטיבית, התמודדות עם קונפליקטים, וחשיבות ההבנה ההדדית והתמיכה. מומחים בתחום הזוגיות והמערכות הבינאישיות יספקו תובנות יקרות ערך, ישתפו בטכניקות ובכלים שהוכחו כיעילים לשיפור וחיזוק הקשר הזוגי. הזמינו עכשיו הרצאה או סדנה בנושא זוגיות וקחו את הצעד הראשון לקראת חיי זוגיות מתפתחים, מאושרים ומלאים באהבה.

הרצאות בולטות בנושא פסיכולוגיה:

דני פרידלנדר

ההרצאה: "להיות הגרסא הכי טובה שלי"

דני פרידלנדר, פסיכולוג קליני מומחה, עובד מעל 20 שנה עם יחידים וזוגות בקליניקה פרטית בתל אביב, ומתמחה בנושאי קשר ויחסים. מרצה בכנסים ועל במות בארץ ובחו"ל ונחשב למרצה מבוקש מאד בתחום. הרצאתו עוסקת בצורך של אנשים בקשר ובקושי למצוא ולהיכנס לקשר ולזוגיות, כמעט בכל שלב ובכל גיל של חיינו. בקושי להחזיק את האהבה, התשוקה והחיבור הזוגי אחרי הרבה שנים. דני משתמש בהרצאותיו בניסיון הקליני רב השנים שלו כמטפל וביכולת עמידה מול קהל בעזרת הומור מתובל ומרתק.

שרון כהן

ההרצאה: "אם זו אהבה – על מריבות וזוגיות"

בישראל, אחת מכל ארבע משפחות מתפרקת ושיעור המתגרשים עומד על %26. מדוע התקווה שמאפיינת רבים מאתנו לחיות לנצח עם בחיר לבנו מתנפצת ברוב המקרים? ומהם סכסוכים פתירים וקונפליקטים נצחיים בזוגיות? אז איך נכנסים לזה? מי צריך לוותר? איך יוצאים מזה? ומה עושים כשאין פתרון? פרופ’ יורם יובל במפגש מרתק פרקטי ושימושי שיספק לכם כלים בחיי היומיום.

דני פרידלנדר

ההרצאה: "הביקוש לאהבה לא נגמר אף פעם"

דני פרידלנדר, פסיכולוג קליני מומחה, עובד מעל 20 שנה עם יחידים וזוגות בקליניקה פרטית בתל אביב, ומתמחה בנושאי קשר ויחסים. מרצה בכנסים ועל במות בארץ ובחו"ל ונחשב למרצה מבוקש מאד בתחום כמומחה מתוכנית הטלוויזיה המצליחה "חתונה ממבט ראשון" (קשת 12), יוצא דני מהמסך ומגיע אליכם להרצאה אינטימית ולדיאלוג עם הקהל על קשרים ויחסים, בה הוא ידבר על סוד הזוגיות המוצלחת.

ד"ר קרן בן יצחק

ההרצאה: "מי צריך את החרדה הזאת בכלל"

 ד"ר קרן בן יצחק, פסיכותרפיסטית, בוגרת המרכז לחקר המוח באוניברסיטת בר אילן, ד"ר למדעי המוח ותואר שני בפסיכולוגיה ניסויית מחקרית. 
ד"ר קרן בן יצחק מעבירה מספר הרצאות בתחום פסיכולוגיה: "מי צריך את החרדה הזאת בכלל", "המח בטיפול" והרצאה משותפת עם דניאל גל "טראומה, שינוי תודעה ועוצמה"
 

שרון כהן

ההרצאה: "מהילד שבי אל הילד שלי"

שרון כהן, מורה לילדים ונוער במרכזי מחוננים ומרצה למערכות יחסים מודעות, הורות וזוגיות, חינוך והוראה, כותב הבלוג "מורה עם משמהות" ב-Xnet הרצאה סוחפת ומרתקת, משולבת הומור, על הורות, ילדים וחינוך. מעניקה תובנות משנות תודעה, היוצרות כלים תואמים לאופי הייחודי של כל הורה וילד.

 

לילך שוורץ פלג

ההרצאה: "אחים לנצח"

לילך שוורץ פלג, בימאית מטפלת ריגשית, זוגית ומשפחתית. מוסמכת M.A  טיפול ריגשי באומנויות, חוקרת בתחום הטיפול המשפחתי, מרצה ומנחת סדנאות. אשת תקשורת ההרצאה סוקרת את מערכת היחסים הארוכה ביותר שתהיה לנו לאורך חיינו- מערכת יחסי אחים/ות . ההרצאה תעזור להבין מהי – יריבות בין אחים, מדוע היא קיימת? יתרונותיה וחסרונותיה, מה יגדיר מערכת יחסי אחים טובה? מה הם האתגרים שאחים/יות יפגשו לאורך חיינו ואיך יהיה ניתן להתגבר עליהם.

כל ההרצאות בנושא פסיכולוגיה

מי צריך את החרדה הזו בכלל?

טראומה, שינוי תודעה ועוצמה

המסע מבושה לגאווה

המוח בטיפול

מהילד שבי אל הילד שלי

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן