חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פסיכולוגיה חיובית

הזמנת הרצאות וסדנאות בתחום הפסיכולוגיה החיובית: מפתחות למשמעות ואושר בחיי היום יום

הפסיכולוגיה החיובית עוסקת בדרכים להגביר את השלום הפנימי, השגשוג והשפע בחיינו. כלומר, היא מביאה אותנו לפוקוס על החיים הטובים והמתמשכים. ההרצאות בתחום דנות במושג "החשיבה החיובית" ועקרונות מנחים נוספים של הפסיכולוגיה החיובית כגון התרחשות, השקעה, תחושת שייכות, וזרימת חוויות. דוגמאות מהחיים היומיומיים מסבירות איך אנחנו יכולים ליישם את המגוון של עקרונות אלו כדי לשפר את איכות החיים. הזמינו את ההרצאות וקחו את הארגון, העובדים וההנהלה למסע מרתק בעקבות החיפוש אחר האושר והמשמעות בחיים היומיומיים של כולנו.

הרצאות בולטות בנושא פסיכולוגיה חיובית:

אריק זאבי

ההרצאה: "לנצח בקרבות היום יום"

ההרצאה משלבת בין סיפורים אישיים וניתוח מצבים שונים שאיתם אריק התמודד בעבר כספורטאי אולימפי תחרותי, אשר השתתף בארבע אולימפיאדות.
אחרי ההפסד בסידני 2000, שנבע משיפוט כושל (אותו שופט הושעה לשנתיים בעקבות הפסיקה שלו), נאלץ אריק לגייס את עצמו למסע של 4 שנים נוספות בשביל הזכות להתמודד שוב.

ב-2004 הוא עשה זאת וזכה במדליית ארד אולימפית.
"כולנו חווים כשלונות ורגעי משבר, השאלה היא איך אנחנו מגייסים את עצמנו לקראת ההתמודדות הבא?"

אסי עזר ומיכל עזר סטיין

ההרצאה: "על חרדה, התמודדות והחיים עצמם"

לא פעם כשאני מספרת לסביבה על החרדה שלי, התגובה המתקבלת היא ״איך זה יכול להיות? את נראת בסדר גמור…״.מי שמתמודד עם חרדה יודע כמה המשפט הזה מתסכל, וגם על זה אני רוצה לדבר. בהרצאה אספר מה היא חרדה עבורי, כיצד היא באה לידי ביטוי בחיי וחיי משפחתי, מהם התסמינים לחרדה, איך אני מתמודדת איתה, איך חיים לצד בן זוג הסובל מחרדה, ובעיקר אנסה להראות שאין מה להתבייש בה, או בי- שמתמודדת איתה.

מיכל צפיר

ההרצאה: "ליצור את החיים שאנחנו רוצים"

מיכל צפיר, מאמנת לאורח חיים בריא, הבעלים של המותג המצליח "כל אחד יכול, חברת פאנל בתכנית הבקר, מגישת רדיו, שחקנית ומרצה מבוקשת. בהרצאה מרגשת, מעוררת השראה ומחשבה, אשר מתמקדת ביכולת שלנו לבחור וליצור את החיים שאנחנו רוצים. תמיד אפשר  לצמצם את הפער בין החיים שאנחנו חיים לבין החיים שהיינו רוצים לחיות באמת.

בן סלע

ההרצאה: "פשוט לעוף על החיים"

בן סלע הוא שחקן טלוויזיה ומרצה מבוקש המגיש לכם 60 דק של בריחה מהמציאות רק כדי לחזור אליה חזקים יותר הרצאה קלילה, מצחיקה ומרתקת, מעולמות הפסיכולוגיה החיובית, שתגרום לכם להרגיש יחסית נורמליים בתקופה הלא-נורמלית שאנחנו נמצאים בה. זה לא פשוט לעוף על החיים, בטח לא בימים אלו, אבל עם הרבה רגישות והתאמה למצב, בן ירים לכם את האנרגיות, ייתן לכם כלים לשיפור מערכות יחסים ובעיקר יגרום לכם להבין שמתישהו, בעוד כמה זמן, יהיה פה טוב. פשוט כי אין אופציה אחרת.

פסקל ברקוביץ

בהרצאתה המרגשת: "תגידו כן" מביאה פסקל ברקוביץ את סיפור התמודדותה הלא יאמן מאז הרגע שבו איבדה את שתי רגליה בתאונת רכבת קשה. בכל הרצאה היא סוחפת מחדש את קהל שומעיה ומהווה מופת של דבקות במטרה, אומץ, חתירה למצוינות ואופטימיות בלתי נלאית

איתמר שנפ

ההרצאה: "בתנועה מתמדת"

איתמר שנפ, רואה חשבון, מגשר ואומן NLP. ספורטאי רב תחומי בעל רגל אחת ומייסד הצעד הבא – קהילת קטועי הגפה של ישראל. בסיום לימודי תואר ראשון, בגיל 28 בעקבות תאונה, איבד את רגלו. מפגש מקרי עם סגוויי, החזיר לו את העצמאות, יכולת התנועה והעיסוק בספורט אותו הוא כה אוהב

כל ההרצאות בנושא פסיכולוגיה חיובית

לנצח בקרבות היום יום

על חרדה והתמודדות

ליצור את החיים שאנחנו רוצים

תגידו כן!

המסע מבושה לגאווה

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן