חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פילוסופיה

הזמנת הרצאות וסדנאות פילוסופיה

מהי פילוסופיה? זו אינה שאלה פשוטה כמו בתחומים רבים אחרים. השאלה "מהי פילוסופיה" היא כשלעצמה שאלה פילוסופית…

ברוכים הבאים וברוכים הבאות להרצאה על פילוסופיה – עולם של שאלות, תהיות וחיפוש אחר אמת. הפילוסופיה מהווה את הבסיס העמוק והמקיף של השקפת העולם שלנו, מחקר אינטלקטואלי שמתמקד בשאלות יסודיות על טבע המציאות, הקיום, האמת, המוסר והחברה. שאלות יסודיות כמו: מהו משמעות החיים? מהי האמת? מה הוא הטוב? וכיצד נשלוט על המחשבה שלנו?

הזמינו לארגון שלכם הרצאות וסדנאות מעוררות מחשבה, מהסוג שעליה מושתת העולם כבר אלפי שנים ושבידיים הנכונות תהפוך אותו למקום טוב ונכון יותר.

הרצאות בולטות בנושא פילוסופיה:

איתמר שנפ

ההרצאה: "בתנועה מתמדת"

איתמר שנפ, רואה חשבון, מגשר ואומן NLP. ספורטאי רב תחומי בעל רגל אחת ומייסד הצעד הבא – קהילת קטועי הגפה של ישראל. בסיום לימודי תואר ראשון, בגיל 28 בעקבות תאונה, איבד את רגלו. מפגש מקרי עם סגוויי, החזיר לו את העצמאות, יכולת התנועה והעיסוק בספורט אותו הוא כה אוהב

שלומי טפיארו

ההרצאה: "7 שאלות או לא להיות"

שלומי טפיארו, בוגר "בית צבי", שחקן תאטרון בית לסין. בנוסף משחק בסדרות מובילות כמו : זגורי, מגן דוד דרום, קיבוצניקים, למה מי מת, חברות, PPS , בלאדי מורי ועוד… במהלך לימודי המשחק נחשף לשיטת סטניסלבסקי / שיטת שבע השאלות ששינתה לו את החיים. התובנות אליהן הגיע עם לימודי השיטה גרמו לו לחשוב איך אפשר להעביר את זה הלאה ובהרצאתו המרתקת הוא חולק זאת עם הקהל.

אבי קושניר

ההרצאה: "שיחה עם אבי קושניר"

אבי קושניר, שחקן וקומיקאי מהשורה הראשונה, מנחה טלויזיה, כוכב זהו זה, קח סיכון, המופע של אבי קושניר, ראס פינה, מדריך קושניר, רצים לדירה, החיים זה לא הכל, רוקדים עם כוכבים, גריז ועוד במפגש מרתק, קושניר מספק הצצה ל"מאחורי הקלעים" של קריירה אייקונית ומזמין אתכם למפגש אישי ופתוח, מספר על הדרך בה הוא צועד ואיך ילדות בפנימייה החקלאית הכינה אותו ל"זהו זה", על השיעורים שלמד לאורך חייו, ועל אלה שהוא ממשיך ללמוד עד היום.

כל ההרצאות בנושא פילוסופיה

לשבור את המטריקס – לחיות עם פוסט טראומה ולנצח

בתנועה מתמדת

שבע השאלות או לא להיות

שיחה עם אבי קושניר

הרומן שלי עם ברוך שפינוזה

כל הסדנאות בנושא פילוסופיה

ברוח שלה

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן