חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיקה

הזמנת הרצאות וסדנאות הכוח של המוזיקה: מסע אל תוך עולמות של צלילים, רגשות והשראה.

מוזיקה היא לא רק צורת אמנות אלא גם כלי חברתי חזק, המשפיע על רגשות, מצבי רוח ואף על תהליכי חשיבה. בין אם אתם מחפשים להעשיר את הידע התרבותי, לחזק קשרים בקהילה או בארגון שלכם, או להציע חוויה מעצימה ומרגשת לעובדים, תלמידים או לכל קהל יעד אחר – הזמנת הרצאה או סדנא בנושא מוזיקה יכולה להיות הפתרון. אנו מזמינים אתכם לחוות את הקסם שבמוזיקה דרך סדרת מפגשים מעשירים, החושפים את ההיסטוריה, התרבות והפסיכולוגיה הטמונים מאחורי הנעימות והשירים שאנו אוהבים.

הרצאות בולטות בנושא מוזיקה:

דניאל סלומון

ההרצאה: "המוזיקה שבתוכנו"

דניאל סלומון, מוסיקאי, כותב, מלחין ומפיק ותיק ומוערך, זוכה פרס אקו"ם שמאחוריו עשייה רבת-פעלים ופנים. בהרצאתו המוזיקאלית והייחודית משתף דניאל את הקהל במסע היצירה שלו לאורך השנים,מנגן, שר וחושף סיפורים מהדרך – דרך מרגשת ומלאת השראה. בנוסף, משתף דניאל בשיטה מיוחדת שפיתח על מנת לאפשר לכולנו להפוך לכותבים ואף למלחינים וייתן לכל אחד ואחת בקהל לפתוח את הדלת למילים ולמנגינות שבתוך ליבם כדי לכתוב יחד שיר בדרך מיוחדת.

אסתר רדא

ההרצאה: "בין הגדר לים"

אסתר רדא, יוצרת, שחקנית וזמרת בינלאומית. בהרצאתה המוסיקלית לוקחת אסתר את הקהל למסע חשוף ומרתק בתחנות בחייה.מהילדה המבולבלת מקריית ארבע ועד לזמרת המצליחה, שמופיעה על הבמות הגדולות בעולם. אותם צדדים שבסופו של דבר מרכיבים והופכים את השלם למיוחד.. ושם בעצם טמון כל הקסם!

יאיא ורן כהן אהרונוב

ההרצאה: "להביא את השינוי"

במפגש מרגש וייחודי המשלב הרצאה, ביצוע שירים מוכרים לייב וקטעי וידאו, מגוללים האחים כהן אהרונוב את דרכם העצמאית, דרך השונה זה מזה אך בעלת ערכים משותפים ומאפשרים. המפגש מגולל את הסיפורים המרתקים והסוחפים של האחים הכוללים הצלחות (ילדי בית העץ, ספרים רבי מכר, הדג נחש ועשייה חינוכית מחוללת שינוי בארץ ובעולם)  לצד כשלונות (מה לא קרה, או על מה היו צריכים לוותר) ואת הדרך אליהן כשיחד הם מחפשים "להביא את השינוי" לכל אחד ואחת מאיתנו. האחים חושפים את מאחורי הקלעים של הדרך שעברו ושהביאו אותם להישגים והצלחות מוכחות.

כל ההרצאות בנושא מוזיקה

המוזיקה שבתוכנו

להביא את השינוי

בין הגדר לים

כל הסדנאות בנושא מוזיקה

המוזיקה שבתוכנו

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן