חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כתיבה ותוכן

הזמנת הרצאות וסדנאות כתיבה ותוכן: המפתח לתקשורת יעילה והשפעה בעולם הדיגיטלי.

כשהמידע זורם חופשי והתקשורת מהירה יותר מתמיד, היכולת ליצור תוכן איכותי, מעניין ומשכנע היא לא רק אומנות אלא גם מדע. כתיבה מרתקת יכולה לשנות עמדות, להניע לפעולה ולבנות מותגים חזקים. האם אתם מעוניינים להעמיק את הידע ולחדד את הכישורים שלכם בתחום הכתיבה ויצירת תוכן? אנו מזמינים אתכם להירשם לסדרת הרצאות וסדנאות עם מיטב המומחים בתחום, שילמדו אתכם איך לנצל את הכוח של המילים ליצירת תוכן שמדבר ישירות אל ליבם של הקוראים והלקוחות שלכם.

הרצאות בולטות בנושא כתיבה ותוכן:

נסלי ברדה

ההרצאה: "אחד למיליון"

ניסים אמיתיים בהחלט. מה קורה לאנשים שחוו ״נס״? אירוע ששינה את חייהם והתרחש נגד כל הסיכויים בשרשרת צירופי מקרים שאפילו המדע מתקשה להסביר. בעקבות הסדרה המצליחה שלה ״אחד למליון״, נסלי ברדה מביאה את הסיפורים המדהימים של הישראלים שפגשה והניסים שהם עברו. ביניהם: אסף שנורה פעמיים בראשו מטווח אפס ושרד, אייל טייס האף 16 שהתעוור בשחקים באמצע קרב אויר, מסיפורי הישרדות בלתי אפשריים כמו של יפעת שאבדה בג׳ונגל באפריקה ושל ליבי ופייר שסירתם נטרפה בלב האוקיינוס, דרך סיפורי מפגש ואיחוד שומטי לסתות כמו זה של מוריה ואיירה שהיו זרים גמורים בשני קצוות עולם עד שתמונה אחת שינתה את חייהם ואפילו סיפורם של החברים הכי טובים שגילו יום אחד שהם בעצם אחים.  נסלי יצאה למסע חיפוש אחר ״ניסים אמיתיים״ בעקבות הנס הפרטי שלה וחזרה עם תובנות מרתקות.

עידו גרינברג MISMAS@

ההרצאה: "המילה הטובה"

עידו גרינברג, או כפי שרבים מכם מכירים אותו – mismas אשר התפרסם בזכות מיזם פורץ הדרך שלו #משפטאחדביום – מבין את כוחן של מילים לחזק, לייצר אמפתיה, לנחם, להצחיק, לחבר ולהניע. זהו סיפור מצחיק, אישי ומרגש על חלום שהתגשם, בעבור מי שלא ידע בכלל שזהו החלום שלו ועל איך הפך את ה"מגרעה" שלו לכח. בהרצאתו, מספר עידו על הגשמה, על התנהלות מול ביקורות של אחרים, על צמיחה ממשברים, על בניית עסק בעשר אצבעות, על עצמאות ובייחוד על כוחן של מילים להשפיע, לסייע, לשנות מציאות.

גיא פלג

ההרצאה: "הפרשיות שמסעירות את הציבור"

הרצאה מרתקת אודות הפרשיות הכי גדולות שמעסיקות את הציבור בישראל. משפט אולמרט, קצב, תיק 2000 וכמובן משפט וחקירות נתניהו טלטלו את החברה הישראלית ופרטים רבים, שאלות רבות נותרו הקהל מוזמן לקבל הצצה מאירת עיניים למה שהתרחש בזמן אמת בחדריהחקירות, באולמות המשפט ובמוחם של המעורבים, בהרצאה שמסקרת את פרשיות השחיתות השלטוניות הגדולות בישראל בשני העשורים האחרונים דרך העיניים של מי שהיה בעין הסערה וליווה את החקירות, המשפט, הקורבנות, העדים והנאשמים מהרגע הראשון.

דניאל סלומון

ההרצאה: "המוזיקה בתוכנו"

דניאל סלומון, מוסיקאי, כותב, מלחין ומפיק ותיק ומוערך, זוכה פרס אקו"ם שמאחוריו עשייה רבת-פעלים ופנים. בהרצאתו המוזיקאלית והייחודית משתף דניאל את הקהל במסע היצירה שלו לאורך השנים,מנגן, שר וחושף סיפורים מהדרך – דרך מרגשת ומלאת השראה. בנוסף, משתף דניאל בשיטה מיוחדת שפיתח על מנת לאפשר לכולנו להפוך לכותבים ואף למלחינים וייתן לכל אחד ואחת בקהל לפתוח את הדלת למילים ולמנגינות שבתוך ליבם כדי לכתוב יחד שיר בדרך מיוחדת.

שרון בג

ההרצאה: "מה למדתי מאנטנות על מיתוג אישי"

דניאל סלומון, מוסיקאי, כותב, מלחין ומפיק ותיק ומוערך, זוכה פרס אקו"ם שמאחוריו עשייה רבת-פעלים ופנים. בהרצאתו המוזיקאלית והייחודית משתף דניאל את הקהל במסע היצירה שלו לאורך השנים,מנגן, שר וחושף סיפורים מהדרך – דרך מרגשת ומלאת השראה. בנוסף, משתף דניאל בשיטה מיוחדת שפיתח על מנת לאפשר לכולנו להפוך לכותבים ואף למלחינים וייתן לכל אחד ואחת בקהל לפתוח את הדלת למילים ולמנגינות שבתוך ליבם כדי לכתוב יחד שיר בדרך מיוחדת.

יהודה ומאיה דביר

ההרצאה: "חיים שלמים פריים אחד"

יהודה ומאיה דביר, אמנים בוגרי בצלאל ומאיירי קומיקס מהשורה הראשונה. יותר מתשעה מיליון אנשים ברחבי העולם, ביניהם גם אלמוני אחד בשם מארק צוקרברג, עוקבים באדיקות באינסטגרם אחרי חייהם. באותה כנות, ופתיחות שבה נותנים השניים בכל שבוע הצצה לחיי הזוגיות שלהם, יהודה ומאיה פותחים לקהל את הדלת ומכניסים אותו אל תוך שגרת היומיום של אומני קומיקס – מתהליך העבודה על האיור השבועי, דרך הדילמות הקטנות של שיתוף חייך האישיים עם העולם כולו ועד להפיכת התחביב לעסק ריווחי ולהצלחה בינלאומית דרך סיפורם האישי, בשילוב סודות וטיפים מקצועיים שאספו לאורך השנים

כל ההרצאות בנושא כתיבה ותוכן

איך כותבים סטנדאפ – ההרצאה

AI: LIFE CHANGING FUN

המוזיקה שבתוכנו

יאוש יאסור אותך , תקווה תשחרר אותך

9 דברים שמותג אישי גרוע ממש טוב בהם.

אחד למליון

גיבורות | גיבורים

חיים שלמים פריים אחד

11 טעויות נפוצות שאנשים (אחרים) עושים בכתיבת הרצאות.

הפרשיות שמסעירות את הציבור

להסתכל לפשע בעיניים

7.10 אדם מול מצלמה

אדם מול מצלמה

מה למדתי מאנטנות על מיתוג אישי?

כל הסדנאות בנושא כתיבה ותוכן

איך כותבים סטנדאפ – הסדנה

לביים את הבינה – סדנת AI VIDEO

סדנת AI למנהלים

סדנת קומיקס לילדים

המוזיקה שבתוכנו

"איך עושים פודקאסט" – מפגש אחד

"איך עושים פודקאסט" – ששה מפגשים

סדנת כתיבה לאנשים שלא כותבים

התאטרון והמשחק לעסקים

מה הסיפור עם סטוריטלינג?

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן