חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טכנולוגיה

הזמנת הרצאות וסדנאות מהפכניות בעולם הטכנולוגיה: חדשנות, מגמות והשפעות עתידיות

הטכנולוגיה מתקדמת בקצב מרשים ומשנה כל תחום בחיינו, חשוב להישאר מעודכנים ולהבין את ההשפעות העתידיות שלה על החברה, העסקים והחיים האישיים. הזמנת הרצאה או סדנא בנושא טכנולוגיה לארגון או מוסד החינוך שלך תאפשר לכם לצלול לעומק החידושים האחרונים, לחקור את המגמות החמות ביותר ולגלות איך ניתן להשתמש בהם לטובתכם. מומחים בקדמת הטכנולוגיה ישתפו אתכם בידע החדשני ביותר, יציגו תכנות ומכשירים שעוד לא נחשפתם להם ויעזרו לכם להבין איך ניתן ליישם אותם לשיפור התפוקה, היעילות והחדשנות בסביבת העבודה שלכם. הזמינו עכשיו והקפיצו את הארגון שלכם לעידן החדש של הטכנולוגיה.

הרצאות בולטות בנושא טכנולוגיה:

אלברט אסקולה

ההרצאה: "מהפיכת ה- AI באדריכלות"

מהפכת ה AI באדריכלות, או כפי שאלברט אסקולה מכנה אותה: Architectural Intelligence איך הבינה המלאכותית משנה את מקצוע האדריכלות, האם בעתיד באמת לא נצטרך אדריכלים יותר? או שמדובר ביד ימין אידיאלית? אלו פיתוחים חדשים משנים את הענף ואיך הם ישנו את הנוף והסביבה שבה אנו חיים וגם את האופן שבו אנחנו מתנהגים. הבינה המלאכותית שנכנסה בסערה בשנה וחצי האחרונות מזעזעת את אמות הסיפים של עולם העיצוב והאדריכלות. אלברט, מהחלוצים בתחומו בחר לראות ב AI הזדמנות, להתמקצע בה, ללמוד אותה, להטמיע אותה בכל שלבי העבודה שלו ולהפוך בינה מלאכותית לבינה אדריכלית. בהרצאה אלברט יסקור מגוון רחב ועדכני של כלי AI שמייצרים קפיצות דרך בעבודה האדריכלית, תוכנות חדשניות שמעצימות את היכולת האנושית, חוסכות זמן וכסף לאנשי המקצוע וליזמים. אלברט יתחקה אחר שורשי הטכנולוגיה וההטמעה שלה בפרויקטים פורצי דרך ברחבי העולם, יסמן רף חדש לחדשנות בנדל"ן, בניינים "חכמים" שיגדירו את עתיד התחום. 

רואי בן ענת

ההרצאה: "איך בניתי מטוס (כמעט) לבד"

רואי בן ענת בהרצאה מרתקת על מסע שהתחיל מקשיים בילדות ובהמשך קשיים בחיי הבוגרים, על ההחלטה להוציא רישיון טיס והגשמת החלום שלו – להיות טיס אווירובטי ולבנות את המטוס האווירובטי הראשון בישראל שנבנה מתוכניות.

ארז רובינשטייין

ההרצאה: "AI:LIFE CHANGING FUN"

הרצאת חובה סוחפת מתובלת בהומור על עולם הבינה המלאכותית. עם למעלה מ-22 שנות ניסיון בפרסום כאיש קריאייטיב בכיר וכמייסד של משרד פרסום מצליח, חתום ארז רובינשטיין על מאות קמפיינים ועשרות פרסים בארץ ובחו״ל. בשנה האחרונה רובינשטיין חוקר ומשתעשע ברצינות עם מחוללי בינה מלאכותית, ובזכות היכולת שלו לשלב יצירתיות עם הטכנולוגיה החדשה, הפך במהרה למרצה מבוקש בתחום, עם רקורד הרצאות וסדנאות לעשרות רבות של חברות מובילות , מנהלים, אדריכלים, אנשי שיווק ועוד…

כל ההרצאות בנושא טכנולוגיה

מהפכת ה AI באדריכלות

AI: LIFE CHANGING FUN

איך בניתי מטוס (כמעט) לבד

כל הסדנאות בנושא טכנולוגיה

לביים את הבינה – סדנת AI VIDEO

סדנת AI למנהלים

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן