חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חרדה

הרצאות וסדנאות בנושא חרדה: אסטרטגיות לניהול והתמודדות בחיי היומיום.

חרדה הופכת לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום של רבים, חשוב מתמיד להצטייד בכלים לניהולה והתמודדות איתה. הזמנת הרצאה או סדנא בנושא חרדה לארגון, חברה או מוסד החינוך שלך, תספק למשתתפים ידע עשיר ומעשי אודות מקורות החרדה, השפעותיה ודרכים לניהולה באופן יעיל ובריא. הזמינו עכשיו והעניקו לעצמכם ולאנשי ארגונכם את ההזדמנות להתמודד עם אחת האתגרים המרכזיים שמקיפים את כולנו בצורה בריאה ומועילה.

הרצאות בולטות בנושא חרדה:

אסי עזר ומיכל עזר סטיין

ההרצאה: "על חרדה והתמודדות"

אסי עזר ומיכל עזר סטיין הם אחים, ושניהם מתמודדים עם חרדה, כמעט על בסיס יומי. בהרצאה הם חולקים מה היא חרדה עבורם, כיצד היא באה לידי ביטוי בחיים שלהם, מהם התסמינים לחרדה, איך הם מתמודדים איתה, איך חיים לצד בן זוג הסובל מחרדה, ובעיקר ינסו להראות שאין מה להתבייש בה.

ד"ר קרן בן יצחק

ההרצאה: "מי צריך את החרדה הזאת בכלל"

ד”ר קרן בן יצחק היא בעלת תואר שלישי – Ph.D  במדעי המוח, ובעלת תואר שני –M.Sc.  בפסיכולוגיה מחקרית – ניסויית. בוגרת המרכז לחקר המוח באוניברסיטת בר אילן. בנוסף, עוסקת בפסיכותרפיה בגישה הקיומית (אקזיסטנציאליזם) ומרצה לנוירופסיכולוגיה בסמינר הקיבוצים. הרצאתה מדבירה קרן מה ההבדל בין פחד לחרדה, מתי החרדה הופכת למתקפה על המוח אותה אנו מכנים התקף חרדה ואיך האמונות שלנו לגבי חרדה, מעצבים אותה ואף מקיימים אותה בתוכנו.

יסמין סידו

ההרצאה: "יאוש יאסור אותך, תקווה תשחרר אותך"

יסמין סידו היא שחקנית, בוגרת תאטרון פלטפורמא, מאלימות לאמנות, בעלת עסק בתחום הקוסמטיקה, מייסדת עמותה קהילתית חברתית בשם "טיפטופים", מרצה מבוקשת המובילה אנשים להגשמה עצמית וליציאה ממעגלי האלימות. בהרצאותיה היא משתפת את המסע המטלטל והבלתי נתפס שעברה ובניצחון האישי שלה כנגד כל הסיכויים. כולנו חיים בתוך גבולות, כאלה שאנחנו נולדים לתוכם, או כאלה שאנחנו יוצרים לעצמנו. "לא נתתי ליאוש להוביל אותי, התרכזתי רק בדבר אחד – התקווה"

כל ההרצאות בנושא חרדה

על חרדה והתמודדות

על חרדה, התמודדות והחיים עצמם

מי צריך את החרדה הזו בכלל?

יאוש יאסור אותך , תקווה תשחרר אותך

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן