חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זוגיות

הזמנת הרצאות וסדנאות זוגיות: מפתחות ליצירת קשר בריא ואוהב

יחסים בינאישיים מהווים את הלב של חיינו, הבנה עמוקה וכלים מעשיים לבניית זוגיות בריאה ומאושרת הם יותר חשובים מאי פעם. הזמנת הרצאה או סדנא בנושא זוגיות לארגון, חברה או מוסד החינוך שלך, תאפשר לכם ולקהל היעד שלכם לחקור וללמוד על תקשורת זוגית אפקטיבית, התמודדות עם קונפליקטים, וחשיבות ההבנה ההדדית והתמיכה. מומחים בתחום הזוגיות והמערכות האישיות יספקו תובנות יקרות ערך, ישתפו בטכניקות ובכלים שהוכחו כיעילים לשיפור וחיזוק הקשר הזוגי. הזמינו עכשיו הרצאה או סדנא בנושא זוגיות וקחו את הצעד הראשון לקראת חיי זוגיות מתפתחים, מאושרים ומלאים באהבה.

הרצאות בולטות בנושא זוגיות:

פרופ' יורם יובל

ההרצאה: "אם זו אהבה – על מריבות וזוגיות"

בישראל, אחת מכל ארבע משפחות מתפרקת ושיעור המתגרשים עומד על %26. מדוע התקווה שמאפיינת רבים מאתנו לחיות לנצח עם בחיר לבנו מתנפצת ברוב המקרים? ומהם סכסוכים פתירים וקונפליקטים נצחיים בזוגיות? אז איך נכנסים לזה? מי צריך לוותר? איך יוצאים מזה? ומה עושים כשאין פתרון? פרופ’ יורם יובל במפגש מרתק פרקטי ושימושי שיספק לכם כלים בחיי היומיום.

דני פרידלנדר

ההרצאה: "הביקוש לאהבה לא נגמר אף פעם"

דני פרידלנדר, פסיכולוג קליני מומחה, עובד מעל 20 שנה עם יחידים וזוגות בקליניקה פרטית בתל אביב, ומתמחה בנושאי קשר ויחסים. מרצה בכנסים ועל במות בארץ ובחו"ל ונחשב למרצה מבוקש מאד בתחום כמומחה מתוכנית הטלוויזיה המצליחה "חתונה ממבט ראשון" (קשת 12), יוצא דני מהמסך ומגיע אליכם להרצאה אינטימית ולדיאלוג עם הקהל על קשרים ויחסים, בה הוא ידבר על סוד הזוגיות המוצלחת.

איגי וקסמן ועתי שולברג

ההרצאה: "זוג מנצח – הריאליטי של החיים בזוגיות"

איגי וקסמן (50) היא זמרת רוק ואייקון רוק ישראלי, כותבת ומדובבת. כשהיא לא עסוקה במוזיקה או בהפרעות הקשב שלה, היא אמא במשרה מלאה. עתי שולברג (38) הוא איש עסקים, סטודנט נצחי, משתתף האח הגדול לשעבר, ושואף לאיזון תמידי. כשהוא לא מנסה להרגיע את הפרעות הקשב של איגי, הוא אבא במשרה מלאה. בהרצאה מצחיקה, מרגשת ומעצימה, בליווי שירים, תמונות, קטעי וידאו מהתכנית ובשיתוף הקהל, איגי ועתי חושפים את סיפור האהבה הלא סטנדרטי שלהם ואת המשבר הגדול אליו נקלעו בעקבות שנים של שחיקת הזוגיות. בקצב מהיר ובפתיחות מוחלטת, הם מתארים, מנקודת מבטם הלא סטנדרטית, את מסע הזוגיות שלהם מרגע ההיכרות, דרך ההשתתפות בתכנית ועד החזרה לחיים.

כל ההרצאות בנושא זוגיות

מה נשים צריכות באמת? (מיומנו של פמיניסט)

המפלצות שמתחת למיטה : על חרדות, פחדים וחוסן נפשי

אם זו אהבה – על מריבות וזוגיות

הביקוש לאהבה לא נגמר אף פעם: על חיפוש אהבה, דייטינג וזוגיות

המסע מבושה לגאווה

להיות הגרסה הכי טובה שלי – זוגיות, הורות ויחסים בעבודה

״ואנחנו שניים״ – סגנונות התקשורת בזוגיות שלנו

זוג מנצח (לפעמים) – הריאלטי של החיים בזוגיות

כל הסדנאות בנושא זוגיות

סדנת קומיקס לילדים

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן