חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בינה מלאכותית

הזמנת הרצאות וסדנאות מהפכניות בנושא בינה מלאכותית: כיצד AI משנה את עולמנו.

הרצאות בולטות בנושא בינה מלאכותית:

בינה מלאכותית (AI) היא לא רק טכנולוגיה של העתיד, אלא כוח מוביל שכבר משפיע על כל תחום בחיינו – מהרפואה ועד לחינוך, מהכלכלה ועד לאמנות. הזמנת הרצאה בנושא בינה מלאכותית לארגון, חברה או מוסד החינוך שלך, תאפשר לכם לצלול לעומק הפוטנציאל והאתגרים של התחום המרתק הזה. מרצים מובילים יחלקו תובנות על הטכנולוגיות החדישות, ידגימו את השפעתן על העולם העסקי, החברתי והאישי, ויבחנו את השאלות האתיות והמוסריות הנלוות. הזמינו עכשיו הרצאה בנושא בינה מלאכותית והכינו את עצמכם ואת עובדיכם לעידן החדש שלפתח, עידן בו החדשנות והיצירתיות יכולות להוביל לשינויים משמעותיים ולהזדמנויות חדשות בכל תחום ומגזר.

אלברט אסקולה

ההרצאה: "מהפכת ה AI באדריכלות"

מהפכת ה AI באדריכלות, או כפי שאלברט אסקולה מכנה אותה: Architectural Intelligence. איך הבינה המלאכותית משנה את מקצוע האדריכלות, האם בעתיד באמת לא נצטרך אדריכלים יותר? או שמדובר ביד ימין אידיאלית? אלו פיתוחים חדשים משנים את הענף ואיך הם ישנו את הנוף והסביבה שבה אנו חיים וגם את האופן שבו אנחנו מתנהגים. הבינה המלאכותית שנכנסה בסערה בשנה וחצי האחרונות מזעזעת את אמות הסיפים של עולם העיצוב והאדריכלות.
ההרצאה מיועדת לשני קהלים – אדריכלים ומעצבים שמעוניינים ללמוד איך לשלב את הAI בעבודתם ולשפר אותה וגם לכל מי שרוצה לדעת איך יראו הבתים שנגור בהם בשנים הקרובות בעקבות מהפכת הAI באדריכלות.  

ארז רובינשטיין

ההרצאה: "AI: LIFE CHANGING FUN"

הרצאת חובה סוחפת מתובלת בהומור על עולם הבינה המלאכותית. עם למעלה מ-22 שנות ניסיון בפרסום כאיש קריאייטיב בכיר וכמייסד של משרד פרסום מצליח, חתום ארז רובינשטיין על מאות קמפיינים ועשרות פרסים בארץ ובחו״ל. בשנה האחרונה רובינשטיין חוקר ומשתעשע ברצינות עם מחוללי בינה מלאכותית, ובזכות היכולת שלו לשלב יצירתיות עם הטכנולוגיה החדשה, הפך במהרה למרצה מבוקש בתחום, עם רקורד הרצאות וסדנאות לעשרות רבות של חברות מובילות , מנהלים, אדריכלים, אנשי שיווק ועוד…

עידו איז'ק

ההרצאה: "איך לצלם בסמאטפון כמו צלם על INDOOR"

עידו איז'ק, מצלמי האופנה והפרסום המובילים בישראל והראשון שגילה את נפלאות הצילום בסמארטפון שבאמצעותו צילם מאות קמפיינים. "מצאתי את התחום שאני מצוין בו – הצילום בסמארטפון. תיעוד אמיתי, לא מבויים, חי, זמין, אותנטי, זמין ומהיר של רגעים ייחודיים. כשאתה מוצא את מה שאתה הכי טוב בו מכולם אתה יכול לחולל קסמים".ההרצאה שהיא גם הסדנא, מתובלת בקסם האישי של עידו ויחד עם הידע המקצועי הנרחב שלו, תפקס אתכם על איך להפיק את המיטב מהמצלמה של הסמארטפון שלכם (אנדרואיד ואייפון)

כל ההרצאות בנושא בינה מלאכותית

מהפכת ה AI באדריכלות

AI: LIFE CHANGING FUN

כל הסדנאות בנושא בינה מלאכותית

לביים את הבינה – סדנת AI VIDEO

סדנת AI למנהלים

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן