חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אקטואליה

הזמנת הרצאות וסדנאות בוערות בנושא אקטואליה: מבט עמוק על המתרחש בעולם סביבנו

המידע זורם במהירות והאירועים העולמיים משפיעים על כולנו בזמן אמת, חשוב להישאר מעודכנים ומחוברים לענייני היום. הזמנת הרצאה בנושא אקטואליה לארגונך, חברתך או מוסד החינוך שלך, מבטיחה לקהל שלך ידע עמוק ורחב על נושאים חמים שמעסיקים את העולם היום. המרצים שלנו, מומחים בתחומי הפוליטיקה, הכלכלה, החברה והתרבות, יציגו אנליזות מעמיקות, ישתפו תובנות וידונו בסוגיות הלוהטות שמעצבות את מציאותנו. זוהי הזדמנות ייחודית להרחיב את האופקים, לחדד את המחשבה הביקורתית ולקדם דיון בריא ומודע בקרב עובדיך, תלמידיך או חברי ארגונך. הזמינו עכשיו הרצאה בנושא אקטואליה והפכו לחלק מהשיח העולמי.

הרצאות בולטות בנושא אקטואליה:

איתי אנגל

ההרצאה: "ישראל בין חמאס, איראן ואוקראינה"

כל מה שהכרנו משתנה. בהפתעה מוחלטת פרצו אלפי טרוריסטים של חמאס לשטח ישראל, נכנסו ליותר מ 20 יישובים, במשך שעות ארוכות טבחו בכ 1200 ישראלים וחטפו יותר מ 200 אחרים לעזה. לא הייתה הפתעה גדולה מזו, וכישלון מודיעיני כזה, מאז שקמה ישראל כמדינה. והפחד הגדול כעת הוא מפני הפתעות נוספות, מחיזבאללה בצפון, והציר השיעי שמבססת איראן נגד מדינת ישראל. איתי אנגל הוא עיתונאי ישראלי מוערך, זוכה פרס סוקולוב לעיתונאות, המשתתף דרך קבע בצוות תוכנית התחקירים "עובדה" המשודרת בשידורי קשת ומרצה באוניברסיטה הפתוחה ולגופים שונים במשק. בהרצאתו מספר איתי על מאחורי הקלעים של עבודתו ומביא לנו מהשטח תמונת מצב עדכנית לימים אלה אודות הכוחות החדשים שעולים בשכונה שלנו ואיך מתפרקת מפת המזה״ת שהכרנו.

גיא פלג

ההרצאה: "הפרשיות שמסעירות את הציבור"

הרצאה מרתקת אודות הפרשיות הכי גדולות שמעסיקות את הציבור בישראל. משפט אולמרט, קצב, תיק 2000 וכמובן משפט וחקירות נתניהו טלטלו את החברה הישראלית ופרטים רבים, שאלות רבות נותרו הקהל מוזמן לקבל הצצה מאירת עיניים למה שהתרחש בזמן אמת בחדריהחקירות, באולמות המשפט ובמוחם של המעורבים, בהרצאה שמסקרת את פרשיות השחיתות השלטוניות הגדולות בישראל בשני העשורים האחרונים דרך העיניים של מי שהיה בעין הסערה וליווה את החקירות, המשפט, הקורבנות, העדים והנאשמים מהרגע הראשון.

ניר דבורי

ההרצאה: "מדבר מהשטח"

ניר דבורי, הכתב הצבאי של ערוץ 12 בהרצאה מרתקת על הנושאים הבוערים ביותר בסדר היום של כולנו. דבורי מסקר כבר יותר מ20 שנה את הסוגיות הבוערות ביותר במציאות הביטחונית של מדינה ישראל ואזרחיה עם איומים בלתי פוסקים והישרדות מתמדת. החיים ככתב צבאי בישראל, משלבים בכל יום אתגרים הן מקצועיים והן אישיים, בתנאי לחץ, חוסר וודאות והסיכוי להקפצה מהרגע להרגע. מלחמת "חרבות ברזל" שפרצה בבוקר יום שבת ה- 7.10.23, הפתיעה מדינה שלמה והפכה את החיים של כולנו וגם את חייו של ניר, שמצא עצמו מתווך לצופים בבית את המתרחש בזמן אמת, בנקודת זמן בה אף אחד עדיין לא הבין את גודל האסון.

כל ההרצאות בנושא אקטואליה

רזבוזוב, יואל רזבוזוב 0091

ישראל בין חמאס, איראן ואוקראינה

אחד למליון

גיבורות | גיבורים

מדבר מהשטח

לכל הרוחות

הפרשיות שמסעירות את הציבור

להסתכל לפשע בעיניים

7.10 אדם מול מצלמה

אדם מול מצלמה

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן