חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדעי האושר

הזמנת הרצאות וסדנאות מדעי האושר: סודות השמחה והרווחה בחיי היומיום ובעבודה.

מדעי האושר מציעים כלים מעשיים מתחומי הפסיכולוגיה, פילוסופיה ומחקרים חברתיים להבנת הדרכים לשגשוג ואושר. אנו מזמינים ארגונים וחברות להרצאות וסדנאות המציגות אסטרטגיות מוכחות לקידום אושר אישי ומקצועי, המובילות לשיפור איכות החיים, הגברת מוטיבציה ובניית תרבות ארגונית חיובית. הזמנת הרצאה בנושא תעזור לכם להתחיל את המסע לחיים מאושרים יותר עבור כולם.

הרצאות בולטות בנושא מדעי האושר:

מיכל צפיר

ההרצאה: "ליצור את החיים שאנחנו רוצים"

ההרצאה משלבת בין סיפורים אישיים וניתוח מצבים שונים שאיתם אריק התמודד בעבר כספורטאי אולימפי תחרותי, אשר השתתף בארבע אולימפיאדות.
אחרי ההפסד בסידני 2000, שנבע משיפוט כושל (אותו שופט הושעה לשנתיים בעקבות הפסיקה שלו), נאלץ אריק לגייס את עצמו למסע של 4 שנים נוספות בשביל הזכות להתמודד שוב.

ב-2004 הוא עשה זאת וזכה במדליית ארד אולימפית.
"כולנו חווים כשלונות ורגעי משבר, השאלה היא איך אנחנו מגייסים את עצמנו לקראת ההתמודדות הבא?"

מוטי רייפ

ההרצאה: "מה נשים צריכות באמת? (מיומנו של פמיניסט)"

כיום, כמו במשך אלפי שנים, העולם מונהג ונשלט בעיקר על ידי גברים והם (איך לומר) עושים עבודה לא משהו. ההוכחה היא המציאות בה אנחנו חיים. זה הזמן לשנות. הכוח לחולל את השינוי האמיתי נמצא בידיים של כל אחת מכן. הנוכחות והעשייה של מוטי רייפ הרימה גבות מאז שהוא זוכר את עצמו. אז אתן יכולות להתעצבן מהשם של ההרצאה שלו או להקשיב למה שיש לו לספר לכן אחרי שנים של פעילות חברתית למען נשים כיו"ר קרן אימהות, עבודה עם מאות נשים ו- 50 פרקים בתוכנית הראיונות "ללא פילטרים" עם נשים בלבד. הפעם מוטי רייפ בוחר לדבר בגובה העיניים ומעומק הלב על הסיפור האישי שהביא אותו להתמסר לעשיה למען נשים עצמאות כלכלית, דימוי עצמי, מערכות יחסים, חברות נשית, יצירת משמעות, הגשמת חלומות וגם מיניות. כל אותם פרמטרים שכל אישה צריכה לטפח בעצמה כדי להיות האישה העצומה שהיא יכולה להיות.

אסי עזר ומיכל עזר סטיין

ההרצאה: "על חרדה והתמודדות"

אסי עזר ומיכל עזר סטיין הם אחים, ושניהם מתמודדים עם חרדה, כמעט על בסיס יומי. בהרצאה הם חולקים מה היא חרדה עבורם, כיצד היא באה לידי ביטוי בחיים שלהם, מהם התסמינים לחרדה, איך הם מתמודדים איתה, איך חיים לצד בן זוג הסובל מחרדה, ובעיקר ינסו להראות שאין מה להתבייש בה.

כל ההרצאות בנושא מדעי האושר

על חרדה והתמודדות

לחיות בגאווה

ליצור את החיים שאנחנו רוצים

מה נשים צריכות באמת? (מיומנו של פמיניסט)

המסע מבושה לגאווה

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן