חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יום המעשים הטובים

הזמנת הרצאות מעוררות השראה בנושא נתינה / עשייה חברתית

מגוון הרצאות איכותיות ומעוררות השראה בדיוק עבור יום המעשים הטובים. יום המעשים הטובים הוא יום בינלאומי, המאחד מעל 100 מדינות בעשייה למען הזולת והסביבה. יום זה מזכיר לנו את האחריות ההדדית של כולנו ומקדם את הקשרים הקהילתיים השונים. ביום מעשים טובים כולם שותפים: נשים וגברים, צעירים ומבוגרים, ילדים, בני נוער, חיילים, סטודנטים, רשויות מקומיות רבות, מאות חברות עסקיות, מאמיני כל הדתות – כולם מתלכדים כגוף אחד, למטרה המשותפת של עשיית טוב למען האחר והסביבה. המיזם חצה גבולות והפך לגורם בינלאומי מאחד בזכות הפשטות שבו ובשל היכולת של כל אחד להתחבר אליו ולקחת חלק ביוזמה.

הרצאות בולטות ליום המעשים הטובים:

הרצאה ליום המעשים הטובים - עידו גרינברג

ההרצאה: "המילה הטובה"

 

בימים בהם כולנו מנסים לעשות סדר במה שהלב מרגיש,
מילים טובות יכולות להיות רגע של נחמה.
בשנים האחרונות גרינברג התפרסם בזכות מיזם פורץ הדרך שלו #משפטאחדביום, והצליח להקים סביבו קהילה נאמנה שמהדהדת את מילותיו המנוקדות.
המסע אל עבר היכולת לשים מילים היכן שלאנשים נגמרות, עובר בסיפור אישי מרגש מצחיק ומעורר השראה על היכולת להפוך "מגרעה" לכח על.
ההרצאה של אמן המילים מעניקה ראייה מחודשת על מקומן של המילים בחיינו, על הצורך למצוא דיוק, ולתת לגיטימציה לשיח רגשי, אנושי, מכיל וכל כך ישראלי.

"לא פעם זה קשה אבל לרוב" מילים טובות מצליחות לעשות את ההבדל.

הרצאה ליום המעשים הטובים - רותי גאון

ההרצאה: "שמיכת פרחים

רותי גאון יזמת עסקית, סופרת, ופעילה למען ילדים עם צרכים מיוחדים.  עולמה של רותי התהפך עליה, כשבנה השלישי ארז נולד עם תסמונת נדירה שמתבטאת בנקודות שמכסות את כל גופו. לפני מספר שנים פוסט שכתבה הפך ויראלי, ואלפי גולשים עיטרו את פניהם בטוש כאות הזדהות עם "הילד עם הנקודות" בהרצאתה לוקחת רותי גאון את הקהל למסע מטלטל ומעצים, בו היא מדברת בכנות יוצאת דופן, איך הילד שכל כך סירבה לאהוב, לימד אותה לאהוב את עצמה, ולהתמסר לאי הוודאות.

הרצאה ליום המעשים הטובים - נסלי ברדה

ההרצאה: "גיבורות | גיבורים"

נסלי ברדה בהרצאה חדשה על הגיבורות והגיבורים שנולדו בשבעה באוקטובר. ביום הנורא ההוא מדינה שלמה הוכתה בהלם וטולטלה אך בשעות האפלות האלה נולדו גם סיפורי גבורה מדהימים כל כך שכמעט קשה לתפוס. נסלי תספר בהרצאה בין השאר  על סיפורי גבורה של נשים וגברים נערות ואף ילדים שברגע האמת גילו כוחות מעוררי השתאות, עשו את הבלתי אפשרי מול הרוע המתפרץ והצילו חיים. בהמשך לסדרה המצליחה ״גיבורים״ נסלי תביא בהרצאה את סיפוריהן המדהימים של הנערה גלי מכפר עזה. של רון המכ״ית מזיקים. של עדי מפקדת פלוגת ברדלס. נסלי תספר על גבורתם של האחים קלמנזון, של הגשש הבדואי פאווז ועוד רבות ורבים שמגדירים מחדש את המילה גבורה.

כל ההרצאות בנושא יום המעשים הטובים

אופס! לא נמצאו תוצאות.

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן