חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אדריכלות

הזמנת הרצאות מרתקות בנושא אדריכלות מודרנית ועיצוב פנים

המרחב האישי והעסקי שלנו משפיעים באופן משמעותי על איכות חיינו, החשיבות של אדריכלות מודרנית ועיצוב פנים חדשני אינה ניתנת להערכה. על ידי הזמנת הרצאה מקצועית בתחום אדריכלות ועיצוב פנים, ארגונכם, חברתכם או מוסדכם החינוכי יכולים לחשוף את העובדים, הנהלה או התלמידים לטכנולוגיות מתקדמות, טרנדים עכשוויים וגישות חדשניות בעיצוב שמקדמים חשיבה יצירתית ותורמים לשיפור הסביבה המיידית שלנו. הרצאות אלו יספקו לכם את ההשראה והידע הנחוץ ליצירת חללים מעוררי השראה, פונקציונליים וברי קיימא, שמעצימים חוויות יומיומיות ותורמים לפרודוקטיביות ולרווחה. הזמינו עכשיו הרצאה והביאו חדשנות ואמנות לחייכם ולעסק שלכם.

הרצאות בולטות בנושא אדריכלות ועיצוב פנים:

אלברט אסקולה

ההרצאה: "מהפכת ה AI באדריכלות"

מהפכת ה AI באדריכלות, או כפי שאלברט אסקולה מכנה אותה: Architectural Intelligence. איך הבינה המלאכותית משנה את מקצוע האדריכלות, האם בעתיד באמת לא נצטרך אדריכלים יותר? או שמדובר ביד ימין אידיאלית? אלו פיתוחים חדשים משנים את הענף ואיך הם ישנו את הנוף והסביבה שבה אנו חיים וגם את האופן שבו אנחנו מתנהגים. הבינה המלאכותית, שנכנסה בסערה בשנה וחצי האחרונות, מזעזעת את אמות הסיפים של עולם העיצוב והאדריכלות. בהרצאה אלברט יסקור מגוון רחב ועדכני של כלי AI שמייצרים קפיצות דרך בעבודה האדריכלית, תוכנות חדשניות שמעצימות את היכולת האנושית, חוסכות זמן וכסף לאנשי המקצוע וליזמים. יכולות שמעצבות מחדש את המקצוע. אלברט יתחקה אחר שורשי הטכנולוגיה וההטמעה שלה בפרויקטים פורצי דרך ברחבי העולם, יסמן רף חדש לחדשנות בנדל"ן, בניינים "חכמים" שיגדירו את עתיד התחום. 

ארז רובינשטיין

ההרצאה: "AI: LIFE CHANGING FUN"

הרצאת חובה סוחפת מתובלת בהומור על עולם הבינה המלאכותית. עם למעלה מ-22 שנות ניסיון בפרסום כאיש קריאייטיב בכיר וכמייסד של משרד פרסום מצליח, חתום ארז רובינשטיין על מאות קמפיינים ועשרות פרסים בארץ ובחו״ל. בשנה האחרונה רובינשטיין חוקר ומשתעשע ברצינות עם מחוללי בינה מלאכותית, ובזכות היכולת שלו לשלב יצירתיות עם הטכנולוגיה החדשה, הפך במהרה למרצה מבוקש בתחום, עם רקורד הרצאות וסדנאות לעשרות רבות של חברות מובילות , מנהלים, אדריכלים, אנשי שיווק ועוד…

איתי אנגל ועמוס נחום

ההרצאה: "על פחד ויצירה"

בתקופה זו, כשפחד הופך להיות מרכיב בלתי נפרד מחיינו – איתי אנגל ועמוס נחום, פנים מול פנים בשיחה על פחד ועל יצירה. איתי אנגל, חתן פרס סוקולוב לעיתונאות, מדווח מתחילת שנות ה-90 מהחזיתות של הסכסוכים האנושיים הקשים בעולם בבוסניה, סוריה, עיראק, עזה, אוקראינה ועוד. עמוס נחום – שזכה פעמיים בפרס צלם השנה של הבי. בי. סי. (בקטגוריית התנהגות בעלי חיים) והחתן הטרי של פרס NOGI 2023 לאומנות – מצלם טורפים גדולים כמו הדב הלבן, הליוויתן הקטלן, תנין היאור, האנקונדה והעמלץ הלבן – ממרחק אפס וללא הגנה ואיך כל זה קשור לטראומה שחווה בקרב בחווה הסינית במלחמת יום הכיפורים. מפגש מיוחד ומרתק בין שני אנשים, שמצליחים ליצור מתוך פחד וחוסר וודאות, ושנוגעים ביצירתם – כל אחד בדרכו המיוחדת, בלבבות של רבים.

כל ההרצאות בנושא אדריכלות ועיצוב פנים

מהפכת ה AI באדריכלות

AI: LIFE CHANGING FUN

חיים שלמים פריים אחד

כל הסדנאות בנושא אדריכלות ועיצוב פנים

איך לצלם בסמארטפון כמו צלם על INDOOR

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן