חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איזון בין קריירה ומשפחה

הזמנת הרצאות וסדנאות מעצימות בנושא איזון בין קריירה למשפחה: מציאת שביל הזהב בחיים המודרניים.

דרישות הקריירה והמשפחה נראות לעיתים קרובות כנמצאות בסתירה אחת לשנייה, מציאת האיזון הנכון הופכת לאתגר יומיומי לרבים מאיתנו. הזמנת הרצאה בנושא איזון בין קריירה למשפחה לארגון, חברה, עסק או מוסד חינוכי שלך יכולה להוות מקור השראה ותובנה לעובדים, הנהלה ותלמידים. הרצאות אלו מספקות כלים מעשיים, טכניקות ניהול זמן, ואסטרטגיות לשיפור האיכות והתפוקה בעבודה תוך שמירה על זמן משמעותי ואיכותי עם המשפחה והיקרים לנו. זוהי הזדמנות ייחודית לעודד שיח פתוח ובניית קהילה תומכת, שבה כולם יכולים ללמוד איך להגשים את עצמם מקצועית תוך כדי שמירה על איזון בריא עם החיים האישיים. הזמינו עכשיו הרצאה והעניקו לעובדים ולתלמידים שלכם את הכלים לפיתוח חיים מאוזנים ומספקים יותר.

הרצאות בולטות בנושא איזון בין קריירה ומשפחה:

יהודה ומאיה דביר

ההרצאה: "חיים שלמים פריים אחד"

יהודה ומאיה דביר, אמנים בוגרי בצלאל ומאיירי קומיקס מהשורה הראשונה. יותר מתשעה מיליון אנשים ברחבי העולם, ביניהם גם אלמוני אחד בשם מארק צוקרברג, עוקבים באדיקות באינסטגרם אחרי חייהם. באותה כנות, ופתיחות שבה נותנים השניים בכל שבוע הצצה לחיי הזוגיות שלהם, יהודה ומאיה פותחים לקהל את הדלת ומכניסים אותו אל תוך שגרת היומיום של אומני קומיקס – מתהליך העבודה על האיור השבועי, דרך הדילמות הקטנות של שיתוף חייך האישיים עם העולם כולו ועד להפיכת התחביב לעסק ריווחי ולהצלחה בינלאומית דרך סיפורם האישי, בשילוב סודות וטיפים מקצועיים שאספו לאורך השנים.

אריק זאבי

ההרצאה" "43 שניות"

בגיל 36 אריק זאבי, עם קריירה של ספורטאי אולימפי, צריך היה להמציא את עצמו מחדש. האתגר של להמציא את עצמך מחדש הופך להיות רלוונטי עבור כולנו בעולם החדש שבו שאנחנו חיים: עולם שבו הכול קורה מהר(לפעמים מהר מדי), החוקים משתנים, טכנולוגיות חדשות צצות לפני שמתרגלים לקודמות וסביבת העבודה משתנה.

בעולם שבו חוסר ודאות ושינוי מתמיד הם הדבר הקבוע ביותר, חוסן מנטלי הוא תנאי סף המנבא הצלחה. התמדה ונחישות חשובים יותר מכישרון וקשרים. המעבר מחיים של ספורטאי ליום יום של "אדם רגיל" כלל בתוכו מעבר מחיים מסודרים של אימונים, תזונה מוקפדת ותחרויות, לחוסר ודאות ברמה של לא לדעת מה אני עושה כשאני קם בבוקר.

חוסן מנטלי בא לידי ביטוי בקריירה כספורטאי על בסיס יום יומי. אבל מה קורה כשאני כבר לא חי כספורטאי? בסגנונו מלא הומור, לצד סיפורים אישיים, משתף אריק זאבי בתהליך שעבר בכל תחומי חייו מאותו רגע מכריע על המזרון.

ניר דבורי

ההרצאה: "מדבר מהשטח"

ניר דבורי, הכתב הצבאי של ערוץ 12 בהרצאה מרתקת על הנושאים הבוערים ביותר בסדר היום של כולנו. דבורי מסקר כבר יותר מ20 שנה את הסוגיות הבוערות ביותר במציאות הביטחונית של מדינה ישראל ואזרחיה עם איומים בלתי פוסקים והישרדות מתמדת. החיים ככתב צבאי בישראל, משלבים בכל יום אתגרים הן מקצועיים והן אישיים, בתנאי לחץ, חוסר וודאות והסיכוי להקפצה מהרגע להרגע. מלחמת "חרבות ברזל" שפרצה בבוקר יום שבת ה- 7.10.23, הפתיעה מדינה שלמה והפכה את החיים של כולנו וגם את חייו של ניר, שמצא עצמו מתווך לצופים בבית את המתרחש בזמן אמת, בנקודת זמן בה אף אחד עדיין לא הבין את גודל האסון.

כל ההרצאות בנושא איזון בין קריירה ומשפחה

על חרדה והתמודדות

לחיות בגאווה

ליצור את החיים שאנחנו רוצים

מה נשים צריכות באמת? (מיומנו של פמיניסט)

על חרדה, התמודדות והחיים עצמם

המפלצות שמתחת למיטה : על חרדות, פחדים וחוסן נפשי

אם זו אהבה – על מריבות וזוגיות

הביקוש לאהבה לא נגמר אף פעם: על חיפוש אהבה, דייטינג וזוגיות

המסע מבושה לגאווה

להיות הגרסה הכי טובה שלי – זוגיות, הורות ויחסים בעבודה

לנסח את המראה שלך מחדש

מדבר מהשטח

מותר לך!

המסע של חיי

שמיכת פרחים

חיים שלמים פריים אחד

לבחור נכון בריאות במאה ה-21

״ואנחנו שניים״ – סגנונות התקשורת בזוגיות שלנו

זוג מנצח (לפעמים) – הריאלטי של החיים בזוגיות

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן