חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אימון עסקי

הזמנת הרצאות וסדנאות מעצימות בנושא אימון עסקי: לפתח מנהיגות, חדשנות ותוצאות בכל רמה ארגונית.

הכוח להתמודד עם אתגרים, לחדש ולהוביל שינוי הוא לא רק יתרון, אלא צורך בסיסי. הזמנת הרצאה בתחום האימון העסקי לארגון שלך, תספק לך ולעובדיך את הכלים, האסטרטגיות והמוטיבציה להתמודד עם האתגרים העסקיים המורכבים של היום. מרצים מובילים בתחום יציגו מקרי בוחן, תובנות ושיטות מוכחות לשיפור הביצועים, הניהול העצמי והמנהיגות בכל רמה בארגון. זהו הזמן להעצים את הכישורים העסקיים, לפתח מנהיגות אפקטיבית ולקדם את החדשנות והיצירתיות בקרב עובדיך. הזמינו עכשיו הרצאה בנושא אימון עסקי וקחו את הארגון שלכם לשלב הבא.

הרצאות בולטות בנושא אימון עסקי:

יוסי גינסברג

ההרצאה: "כישורי הישרדות לעסקים"

יוסי גינסברג הוא יזם ומחבר הספר “בחזרה מטואיצ’י”. הספר שהפך לרב מכר ולספר "קאלט" מספר את סיפור הישרדותו המופלא של יוסי בלב האמזונס. “בחזרה מטואיצ’י” תורגם לשש שפות, ראה אור ב-15 מדינות והפך לרב-מכר בינלאומי. סרט קולנוע המבוסס על ספרו יצא לאקרנים בכיכובו של דניאל רדקליף. לאחר מסע ההישרדות המופלא שעבר ונסיונו כיזם לאורך השנים,החליט יוסי להביא את חוקי הג'ונגל לעסקים וגיבש מספר תובנות מהותיות שנרקמו להרצאה זו.

גיא לואל

ההרצאה: "דרך הפאזל"

זה נשמע כמו משחק חשיבה או חידה אבל ארגונים ועסקים מתמודדים מדי יום עם סיטואציות בעלות אופי זהה. עולם החידות מאפשר לנו להסתכל על בעיות בצורה מזוקקת: וממש כמו בעולם החידות, גם בעולם האמיתי תמיד יש פתרון יצירתי. לפעמים פשוט צריך להשתחרר מהקיבעון, לשנות כיוון חשיבה ואז הכדור נכנס לתוך קופסה מלאה, בקלות. בהרצאה חווייתית בשיתוף הקהל, דרך התמודדות עם פתרון חידות פאזל וחידות הגיון, ננתח את צורת החשיבה שלנו על מנת לייצר דרך יעילה ואפקטיבית יותר להתמודדויות הבאות. כלים לשחרור חסמים מחשבתיים באמצעות חשיפה חוויתית למשחקי חשיבה, חידות הגיון וקסמים. עקרונות לפתרון "בעיות" בעולם האמיתי, דרך התמודדות עם מורכבויות מעולם המשחקים. מפתחות לחשיבה יצירתית ופורה יותר דווקא בעזרת חיבוק המגבלה. הצצה מרתקת אל דמויות מפתח מרתקות מעולם החידות: סם לויד, מרטין גרדנר, סטיוארט קופין, גו פיט קיאם ועוד, ותרומתם לעולם החידות ומשחקי החשיבה.

איציק לוי

ההרצאה: "לנצח בקרבות היום יום"

אריק זאבי, ג'ודוקא, מדליסט אולימפי, מפתח תכניות מצויינות לילדים ונוער, מאמן ג'ודו ומרצה מבוקש כבר למעלה מ20 שנה. הרצאותיו של זאבי הן הרצאות חובה לחברות, מוסדות, מנהלים, צוותי חינוך שהצבת יעדים, התמודדות עם כשלונות ויציאה מאזור הנוחות הם חלק מהאג'נדה היום יומית שלהן. ההרצאה משלבת בין סיפורים אישיים וניתוח מצבים שונים שאיתם אריק התמודד בעבר כספורטאי אולימפי תחרותי . "כולנו חווים כשלונות ורגעי משבר, השאלה היא איך אנחנו מגייסים את עצמנו לקראת ההתמודדות הבא?"

כל ההרצאות בנושא אימון עסקי

מהפכת ה AI באדריכלות

AI: LIFE CHANGING FUN

"כישורי הישרדות לעסקים"

האוצר האבוד – אף אחד לא יתן לכם מפה, תציירו אותה בעצמכם

דרך הפאזל – שביל הזהב לפתרונות יצירתיים

בינה בינאישית במכירות

״סטנדאפ – פתרון קונפליקטים!״

כל הסדנאות בנושא אימון עסקי

פודקאסט לייב על הבמה

הסדנה למנהלים – לחצי יום / יום

לביים את הבינה – סדנת AI VIDEO

סדנת AI למנהלים

סדנת כתיבה לאנשים שלא כותבים

מה הסיפור עם סטוריטלינג?

טופס בקשה לרישום מרצה

אנא מלאו את הפרטים בטופס ונשמח לעמוד לשירותיכם!

נשמח להבין מי היו הקהלים מולם עמדת כבר?
נכסים דיגיטליים לקידום ההרצאה יש? במידה וכן, צרף לינקים לנכסים שברשותך:
זהו, סיימת. תודה על הפרטים. אנחנו נחזור אליך עם הצעה לפגישה מדויקת לצרכים שלך בהקדם האפשרי.
יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים בטופס או פנו אלינו טלפונית ונשמח לעמוד לשירותיכם!

דילוג לתוכן